![]() |
Zak, Uelsen?
Iemand? *grijns* Ik zag een topic over New York en dat is toch best wel dichtbij - dus, gaat iemand naar Zak, die uberleuke discotheek in ons aller geliefde Duitsland, of zijn *Burning Water*, Qimm en ik de enigen?
|
Heb je toevallig een internet adres van die club want ik had het er laatst wel over met vrienden.
|
alleen zo af en toe, als d'r echt wat boeiends is... :p
laatste keer dat ik daar was, toen was d'r iets van Brooklyn Bounce ofzo, toen vond ik 't eigenlijk wel zwaar zuigen :p |
he, Uelsen ligt op onze route naar Wacken :cool:
|
|
Ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
Je moet natuurlijk ook niet in de trance zaal gaan staan, want daar is het per definitie niet leuk. De mensen daar denken dat BrEeZaH cool is en gabber nog in. :p
|
Citaat:
|
Dansen ze daar eigenlijk net zo vreemd als in de Index, want ik moest echt ff me lach inhouden toen ik dat voor het eerst zag.
|
Citaat:
|
Daar komen uber foute DJs als Charley Lownoise
Nee dank Je ;) En ja, duitsers dansen raar |
Citaat:
check your facts ;) |
Citaat:
|
Duitsers dansen niet op de beats ,aar op de hi-hats ;)
|
zak is lijp!!!! Vooral als je een keer wat anders wilt...
|
Hoei, er gaan nog mensen heen ook! :D
|
Tuurlijk, dat krijg je als je erheen gesleept wordt :O
|
Citaat:
|
Citaat:
kom ik er wel eens? nu even niet :D (is wat lastig) maar tot aan februari toe ongeveer 1 a 2x per maand, soms met qimm en morgan, soms met andere lui a.k.a. mijn kameraden. euhm, oja, ik vind ut dr in tegenstelling tot morgan en qimm WEL vetjes in de ´trance´zaal, hoewel het in die zaal tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer over trance gaat (harder). overige zaaltjes ook goed te pruimen maar je moet ut meer als geheel zien en das gewoon top (overal barretjes, je kunt dr fatsoenlijk bunkeren om 4 uur snachts, enzo enzo). heb in nederland nog geen tent gevonden die het qua sfeer kan overtreffen (wel qua muziek) en die op een vergelijkbare afstand (30 km) zit. 2 morgan: breezahmeuk is uit, hardcore echt niet. mensen die dénken dat hardcore dood is zijn juist uit ;) :p adios |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |