![]() |
Mode volgen=jezelf?
HaaY!!
Ikke vroeg me af heh, ik zie zoooveel mensen meelopen met de mode. ikzelf loop soms mee met de mode, maar dan alleen als ik dat wat IN is egt heel leuk vind en ook egt bij mezelf vind passen. Terwijl ik zoveel mensen zie die gewoon alles kopen wat IN is, of ze het nou leuk vinden of niet (dan wennen ze er maar aan). wat doen jullie en wat vinden jullie hier nou van? xx |
Als iets in de mode is en ik vind het leuk plus het staat me dan koop ik het. Als mensen het gewoon kopen en er vanzichzelf aan moeten wennen moeten ze dat zelf weten, we lopen allemaal in een uniform ook mensen die zogenaamd alternatief willen zijn.
|
tja, tjeempie
|
Waarom doe je zo moeilijk.
|
Konflict spreekt wijze woorden. (y)
|
Btw, hoe kun je nou mogelijk niet jezelf zijn? Zelfs al zou je iemand volgen ben je nog steeds jezelf hoor. Zelfs schizofrene mensen zijn hunzelf.
|
hmm ja maar zo letterlijk moet je het niet opvatten. ik bedoel als je de mode volgt heb je dan nog wel aan wat je eigelijk zelf zou willen dragen?
|
Ik ben geil, het maakt niet uit wat ik draag.
|
ik zie er altijd wel geil uit :rolleyes:
|
Mensen die niet genoeg zelfvertrouwen hebben lopen met de rest mee. Hierdoor kunnen ze in ieder geval niet 'bekeurd' te worden op hun kledingstijl.
Het is heel stom om niet je eigen stijl te dragen, maar zo zijn mensen nou eenmaal. Kijk maar op straat...verschikkelijk toch?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen contact met de buitenwereld en daarvoor (Anglicisme) geen idee wat de mode is. Al wist ik het, dan nog stoorde ik mij er niet aan of zou ik me er iets van aantrekken (letterlijk :P). En al zou ik me er iets van aantrekken, dan nog zou ik me er nooit iets van aantrekken, (in letterlijke zin), omdat ik nooit kleding koop.
|
Uh hoe doe je 't dan laat je het voor je kopen of huur je kleding?
|
Citaat:
Ik heb wel een half jaar geleden twee broeken gekocht op een blauwe maandag (y) En 8 maanden geleden heb ik een trui bij de Wehkamp besteld maar mijn andere trui (ja ik heb er twee :P) heb ik al 3 jaar ofzo |
Citaat:
|
Wel een beetje. Mijn truien zijn ook wel te klein enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent altijd jezelf.
|
Citaat:
Offtopic: die sig van je :o geweldig (y) *buigt voor je* |
Dat kan niet gezond zijn hoor zo weinig naar buiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
krijg nou wat |
'k vind 't maar klerelijers die gothics 't zijn allemaal racisten. hoe moet dat nou als je een neger bent? nou nou nou ?
gemeen hoor |
Citaat:
Offtopic: Braaf. :D - Stiekem haal ik hem wel weg, na 'n weekje oid. Omdat ik eigenlijk een andere wou, maar toen zomaar richting deze werd gemanipuleerd. :D |
Citaat:
|
Ik ben het met Paranoide eens.
|
Met wat ze in dit topic schrijft he, niet met d'r signature.
TK: Michael Jackson is geen goth hij is 'n cybergoth. |
|
Citaat:
|
*Volg alleen mij eigen mode http://www.filmsoptv.com/images/smiley/bonk.gif :D *
|
Dat onderste pak is best kick trouwens (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh je hebt gelijk damn hoe weet jij er zoveel vanaf
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben DEMI GOD! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zuigt joh.. sjeez whiskey is eccht lekkrr goverdomme ik ga slape waarom ben ik op hte forum |
Als je iets koopt alleen omdat het in de mode is (of juist omdat het niet in de mode is) en je het zelf niet mooi vindt, ben je mooi dom
|
ik draag gewoon wat ik mooi vind en mn kleding komt werkelijk overal vandaan.. maar de meeste dingen die in zijn tegenwoordig vind ik afschuwelijk lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |