![]() |
[GFX]Succubus
nieuwe. jaa kben verliefd op een onbereikbare trut die nog eens te lief voor me is en me vaak wil zien maar niet wil neuken trut kind hah. nee ze is lief, gweldig, briljant, mijn muze, alles voor haar. ze geeft alles voor mij behalve datgene wat ik echt wil. dat is het leven. ode aan haar door dit werkje.
http://members.rott.chello.nl/d.karso1/art/succubus.jpg |
mooi, alleen die linker borst (voor haar rechter) lijkt wat plat in vergelijking met die ander
|
resepct man...echt doop....waar liefde al niet goed voor is :)
|
wow, egt supervet
|
erg mooi kleurgebruik
beetje jammer van je sig, maar goed ehm....waar heb je dit mee gemaakt? |
:eek: dope :D
|
erg mooi, zeker 't beste wat ik tot nu toe van je gezein heb (Y)
het schaduw/kleurgebruik is zwaar goed |
Gast...
:eek: :eek: Op zeker mega mega vet! (y) (y) (y) (y) helemaal te gek 10000x respect (y) :eek: |
erg vet ja! :)
|
heel erg onzettend vet :) respect daarvoor..
(en trouwens: neuken is alleen maar het vervullen van je aardse materiele wensen ;)) |
je hebt talent
neuken? ;) |
Haha.. 100 coolpunten voor Britt :cool:
|
Citaat:
|
haha :D ja altijd britt :P
bedankt voor de reakties :) (y) kzit nog steeds met de vrouwelijke vorm te oefenen, heb het nog lang niet onder de knie. dat geld ook voor mijn begrip van vrouwen :p ook ik ben maar een man ;] gebruikt: photoshop 7, wacom, handen en voeten. |
Citaat:
bijv op 1.50m bij 75cm. (das in verhouding voor jouw afbeelding). Dat is dope man :> |
Citaat:
|
De borst-taille-heupverhouding is een beetje vreemd. Iets minder taille en een stuk meer heup zou beter zijn denk ik. :o
|
Scheve tiet, maar volgens mij hoort het zo :)
|
:eek: mooi man egt kewl! Die lucht is wel een beetje lang (de tekening had iets hoger gekund) maar ik hou me mond wel want ik kan t nie :D
|
mooi gedaan (y)
|
dude WAT DE NEUK TE mooi! serieus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
y0 dude ik weet nie ofik het al hebgezegd maar ik vin het echt helemaal te waus (y)
|
Citaat:
|
*jaw drops to floor*
mooi! (y) |
Kewl man!! Echt respect hiervoor hoor!
|
Citaat:
:) |
wow.. hij is echt- heel mooi :eek:
|
dude!! wow echt supervet!!!