![]() |
Waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij?
weeeeeh
|
Omdat jij je erdoor kut gaat voelen. Niet doen. Sta erboven.
|
Dit is geen lifestyle,schat.
|
:emo:
:'( |
omdat je vaak zeikt
|
misschien omdat je altijd de krenten uit hun krentenbollen pikt!
|
Alhoewel je finaal tegen drugs bent, kom je op mij over als een wereldvreemde heroinejunk, woonachtig te Amsterdam CS, die gekweld wordt door waanbeelden en manisch-depressiviteit.
|
Ik heb eigenlijk best medelijden met je. Als jij jezelf mooi vindt is het toch goed meid? Je kunt misschien beter geen foto's posten als je je zo rot gaat voelen door een gebrek aan reacties! Heb je aleens een vriendje gehad? Zo ja, dan is dat toch een teken dat je bij bepaalde mensen in de smaak valt? Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk meer aan je houding. Je zeurt gewoon heel erg, en dat is niet aantrekkelijk, eerder afstotelijk.
Ik ken meiden die er veel minder goed uitzien dan jij en wel een vriend hebben, maar dat komt door de mooie uitstraling. Die ontbreekt bij jou doordat je zo graag mooi gevonden wilt worden. Laat dat een beetje los en dan komt het vast goed. |
Wie is dit en waar is die foto dan :confused:
|
SLOTJE :rolleyes: dit hoort niet in Lifestyle thuis...
ontopic: weet ik veel, waarschijnlijk maak je het er zelf naar.... |
omdat je stomme topics opent
|
omdat ik je volgens mij wel heel erg zou mogen, mar omdat je heel graag wil horendat mensen je mogen...
je vraagt bijna om complimentjes :s... betje zelfvertrouwen doet wonderen. ik krijg ook wel is opmerkingen als ik ergens fiets 'whaa!! lelijk!!' den denk ik: 'triest....'' en rijd ik door. |
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijjjjjjjjjjjjjk
|
Citaat:
|
my sentiments exactly. :p
|
jank jank
|
vis vis
|
ach, gezien je redundante kutposts op D&A vind ik 't eigenlijk niet eens zo gek.
|
Wat denk je zelf dan? Zie bovenstaande posts
|
Jawel het is wel 'n lifestyle ze is namelijk emo....
zeg ben je single? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed reduntante kutposts dekt de lading ook behoorlijk dacht ik zo. |
Citaat:
|
Stel je voor ik kan nog net de vlammenzee bestrijden
stel je voor zeg ik voorkom de overstroming van de eeuw ik ben een held maar ik gedraag me heel beschijden als ridder in de orde van de neeeeeeeederlandse leeuw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |