![]() |
Lichi
Wie vreet zich ook ongans aan lichi's (stekelige roze vruchtjes) ?
MMMMMMMMMM! wat een lekkere dingen! |
Ik heb het 5 jaar geleden ofzo wel eens gegeten en ik vind het niet zo mega speciaal.
|
Citaat:
|
Lychee's schrijf je toch?
Kweet het, mierenneukerij. :o Weet zelf niet eens zeker hoe je het schrijft. Maar ok. ;) Lekker.. alleen krijg ik ze moeilijk open. :| |
Uit blik zijn ze ook lekker (en die zijn al gepeld ;) ). Splash (frisdrank) met lychee-smaak is ook super lekker
|
Citaat:
|
hmmm lekker hoor. Het is alleen vervelend om open te maken, en die pitten zijn zo glad :(
|
Die at ik vroeger echt heel vaak, maar die dingen zijn kei duur geloof ik
|
In de groentezaak hier staat 'lychee' (moet ook even een mier neuken :o )
Maar die zijn heerlijk :) (wel duur idd) |
Echt lekker zijn die inderdaad, maar je zit wel helemaal onder het sap daarna.
|
Citaat:
|
heerlijk, die liychiees
|
jup lekker!
|
Ik heb ze een paar keer gehad, maar ik vond ze niet echt fantastisch ofzo.
|
het is zoet, het is glibberig, het is lekker :)
lietsjies |
Hmm ja die zijn super lekker. Maar we hebben ze niet zo vaak, mijn moeder vindt ze erg duur... alleen met kerst, pasen op verjaardagen enzo koopt ze ze wel eens! Hmm
En als ik bij mij oma ben, alleen, koop oma ze meestal ook shit waarom woont mijn oma nou zo ver weg.. |
Citaat:
|
oooh lichees! (y)
die was ik al helemaal vergeten :( en ik vind (of vond iig) ze altijd zo lekker jeej dank voor het weer terug brengen van lychees in mijn leventje :) |
Wij bij de Xenos verkopen ze gepeld en wel in blikjes, 1.49 geloof ik, maar pin me er niet op vast! Weet ook niet of ze lekker zijn...
|
ik heb ze nog nooit gehad.... :confused:
ze lijken me wel lekker.. waar kun je ze kopen? |
groentezaak :?
|
Citaat:
|
Ik vind die pit erg smerig :(
|
mjah, die pit is dan ook niet bedoelt om op te eten he :p
Maar ik vind ze voor de rest superlekker!!! |
heel lekker
en de pit is mooi :D |
mmm ja lekker:)
Ik poetste de pitten altijd mooi op om ze uit te stallen tussen mijn stenen, schelpen, porseleinen diertjes, souvenirs, en wat er nog meer staat op mijn drie plankjes-voor-nutteloze-dingen, maar tegenwoordig zijn de plankjes te vol daarvoor. En lychees zijn eigenlijk het enige fruit dat uit een potje of blikje net zo lekker is als vers:) mijn vriend lust ze niet |
LICHEES!!! Die zijn zo lekker!!!
Lichees op je bord en dan een toef slagroom erop...whaa, alsof er een engeltje op je tong poept! |
Ik ken ze niet...Hoe smaken ze? :o
|
ze zijn heel slijmerig en glibberig, maar onwijs lekker :D
|
Ik at ze vaak toen ik twaalf was, goh ik heb dat al lang niet meer gegeten ... lijkt me weer eens lekker ja!
|
jup. erg lekker (y)
|
Héérlijk, alleen zo duur :(
|
Perzikken uit blik zijn ook erg lekker vind ik. Lychees hebben eigenlijk een heel eigen smaak, ik kan niet iets vinden waar het op lijkt, ja op de grijze Splash, maar die heeft dan ook lychee-smaak :p
|
Citaat:
|
Yuch die vind ik zo vies. Kheb er één keer eentje in m'n mond gehad, en dat was meteen de laatste keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |