![]() |
Playboy
Nou, ik heb dus net ffies die o zo beroemde playboy ge'lezen'... nou, dat stelt dus ook echt niets voor.. er staat meer tekst dan plaatjes in! :|
En die 'vrouwen' die er in staan hebben wel een mooi lichaam maar hun hoofd is echt heeel erg.. Loontjuh :D (die de playboy maar saai vindt) |
1x ingekeken, nix aan.
|
--> Seksualteit?
Ik vind Playboy verder ook niets hoor. Als je echt van papier opgewonden wilt raken, neem dan een goedkoop, nietsverhullend flutblad. :) |
Nee, saai. Ik koop em alleen als er BN'ers instaan, gewoon omdat ik die kutjes eens van dichtbij wil zien.
|
ik hou me bij de aktueel en panorama.
liggen in de leesmap bij me werk :) |
Nee, geef mij de Donald Duck Extra maar. :) Deze maand een spannend verhaal over Wille Wortel. (y)
|
de donald duck van deze week is ook leuk hoor :)
|
Citaat:
|
Vroeger op de HAVO nam zo'n jongen ze altijd mee naar school :D en dan kijken we onze ogen erin uit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaat zich maar laten ombouwen ;) :p* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de verhalen die erin staan vaak wel leuk om te lezen, alleen ben ik daar te jiong voor. Geef mij maar de playboy voor studenten --> FHM (y)
En de posters hangen gewoon op de wc van ons studentenappartement. |
ja, de playboy valt reuze mee, vod ik ook toen ik 'm doorbladerde; veel intervieuws, verhalen en wat (best mooie) foto's
|
Ik vind de playboy echt geen verkeerd blad, sommige foto's zijn best mooi zoals die van Froukje de Both
En vroeger was de playboy nog een veel beschaafder blad. In de eerste tien nummers bijvoorbeeld staat echt niet veel bloot. |
Ik heb dat magazine nog nooit gelezen of gekocht.
|
Citaat:
niet echt iets om trots op te zijn nee :D |
Citaat:
dago moest een week leven zonder luxe, maar donald moest natuurlijk weer roet in het eten gooien :D |
nog nooit gelezen ofzow
heb wel de pics van katja gezien, vond ze niet geil ofzow |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:):o |
ok, ik vind het niet echt vervelend om naar te kijken, maar niet dat ik dr een abo op ga nemen ofzow....., vind et wel beetje zielig als je geaboneerd bent op zo'n blad ofzow...
|
Citaat:
(en maar giechelen en gluren naar de meisjes met kikkererwtjes.. Zodat wij het blaadje uit hun handen rukten om te kijken wat er zo ontzèttend interessant was. :o :D) |
Citaat:
Neem nu de stripjes in de brievenbus: vroeger altijd echt ijzersterk, maar van de ene op de andere week (eerlijk waar) in één keer superflauw en echt bedroevend. De verhalen over Donald Duck zelf: In tegenstelling tot een aantal jaar geleden is het tegenwoordig uiterst moeilijk om de Donald Duck nog eens te betrappen op een echt sterk verhaal over Donald Duck, zoeen waar je hard op over zit te lachen thuis. Ik noem er enkele, kenners herkennen en onderkennen: 'Verhaal over Donald en de olifant Wilma', 'Verhaal over Donald die een caravan bouwt omdat Katrien anders niet mee op vakantie wil' en natuurlijk 'Donald Duck die er alles aan doet om de neefjes rollade (role au lade) te laten eten'. De verhalen over Donald hebben een totaal ander karakter dan de verhalen over Dagobert Duck. Je kunt ze haast niet vergelijken. De verhalen over Dagobert hebben naar mijn mening echter meer waarde. Daar zit bijvoorbeeld heel veel geschiedenis in verwerkt. Bovendien prachtig getekend en meestal supergrappig. Het toppunt van Dabobert Duck zijn de albums van de Jonge jaren van Dagobert, die zijn echt schitterend. Nog even on-topic. We hebben wel eens een vriend voor zijn verjaardag een playboy gegeven en dan natuurlijk allemaal zelf erin lezen. Maar ik vind het toch wel een leuk blaadje. Foto's zijn gewoon echt mooi en dat er voornamelijk tekst in staat vind ik geen probleem. Je zou het eens kunnen lezen, staan geloof ik toch wel eens leuke dingen in. |
Citaat:
Hmm, misschien zit ik er ook wel naast... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een kloteblad staat meer tekst in dan plaatjes. Maar de plaatjes zijn wel mooi. :D
|
|K snap niet dat je opewonen kan worden van papier...
:)6 Overigens vind ik het konijn wel leuk en heb ik een truitje met het konijn erop... :) |
playboy is tenminste nog een naaktblad met klasse...
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we eens gewoon een topic openen over Donald Duck enzo? Twordt zo te merken hoog tijd! :D |
Idd... eindelijk nog meer fans, van de Keno Don Rosa verhalen!!!
Dat zijn tenminste de echte!!!, de meeste DD's dump ik in me kast, behalve de DD extra;s met die verhalen... *heilig* |
Citaat:
oh, moet je jezelf verkopen deze maand? :p |
Citaat:
En als je niet erin kan komen ben je heel erg lelijk want zelfs viola holt heeft in playboy gestaan. |
Mijn vriend heeft 'm weleens gekocht omdat ik dacht dat er alleen maar geile foto's in stonden.
Nou, mooi niet dus, vond het maar een saai mannenblad met meer tekst dan plaatjes. |
Citaat:
joh dat gaan vanzelf ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook niet jaloers hor.. dat is t niet.. |
de playboy lees je toch alleen voor de steengoede interviews en de ijzersterke moppen? :confused:
|
Citaat:
|
Wat wil je hiermee zeggen? :o
Ik heb hem ooit gejat (y) Vriend van me was jarig, en ik had al m'n geld opgemaakt aan internet (was in Griekenland) dus ja :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |