Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Krabbels! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=438352)

Ciao Che 05-04-2003 14:46

Krabbels!

krabbels van deze week tijdens lesuren:

http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/243998.jpg

http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/244018.jpg

twee tussenuren:
http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/244019.jpg

Helaas is m'n scanner niet zo geweldig en teken ik met zachte potloden, niet zo'n scherp resultaat dus, maargoed. :)

z0pje 05-04-2003 14:54

voor krabbels --> erg mooi
mooi hadschrift ook

! am mE 05-04-2003 14:56

Bij de eerste vind ik alleen het meisjeshoofdlinksboven mooi. Bij de tweede alleen die zon rechtsonder. De derde is gewoon heel erg mooi (y) Ze staat alleen een beetje ver achterover geleund naar mijn idee en ze heeft ook wat rare voetjes. Haar (voor ons) rechterhand is ook lichtelijk apart. Voor de rest erg mooi gedaan :)

Ciao Che 05-04-2003 16:45

Citaat:

! am mE schreef op 05-04-2003 @ 15:56:
Bij de eerste vind ik alleen het meisjeshoofdlinksboven mooi. Bij de tweede alleen die zon rechtsonder. De derde is gewoon heel erg mooi (y) Ze staat alleen een beetje ver achterover geleund naar mijn idee en ze heeft ook wat rare voetjes. Haar (voor ons) rechterhand is ook lichtelijk apart. Voor de rest erg mooi gedaan :)
hehe, dat voetje is de neus van haar schoen.
Ze staat inderdaad een beetje ver naar achteren; het was de bedoeling dat dat statig zou overkomen, maar het lijkt nu een beetje een mislukte contrapost.
Allebei thanx voor de reacties

Davine 05-04-2003 19:58

Die onderste is geweldig...

*sprakeloos* (vooral als dat maar krabbeltjes zijn) (y)

Ciao Che 07-04-2003 17:58

Citaat:

Davine schreef op 05-04-2003 @ 20:58:
Die onderste is geweldig...

*sprakeloos* (vooral als dat maar krabbeltjes zijn) (y)

:o
hehe, onderste noem ik ook niet een 'krabbel', eigenlijk. :)

Vinzz 07-04-2003 18:32

ja onderste is erg mooi hoor (y) krabbeltjes ook grappieg.. je heb talent :p ;)

Stoetel 07-04-2003 19:07

Ik vind je krabbeltjes wel kewl.
En de derde is gewoon heel erg mooi. Je moet er alleen op letten dat je de schoentjes niet al te klein maakt, want ook al is het enkel de neus van haar schoen, dan lijkt hij nog een beetje kort.

punxnotdead 08-04-2003 10:09

mooi ! (y) niet veel op aan te merken alleen dan dat ze een beetje te ver naar achteren geleund staat.
en ohja je tekent erg licht met weinig verschil tussen licht en donker. Maar dat is denk ik gewoon jou tekenstijl.

Ciao Che 09-04-2003 14:55

Citaat:

Stoetel schreef op 07-04-2003 @ 20:07:
Ik vind je krabbeltjes wel kewl.
En de derde is gewoon heel erg mooi. Je moet er alleen op letten dat je de schoentjes niet al te klein maakt, want ook al is het enkel de neus van haar schoen, dan lijkt hij nog een beetje kort.

Ja, dat voetje is idd wat te kort, ik heb um in het origineel al verandert. :)

Citaat:

punxnotdead schreef :
mooi ! (y) niet veel op aan te merken alleen dan dat ze een beetje te ver naar achteren geleund staat.
en ohja je tekent erg licht met weinig verschil tussen licht en donker. Maar dat is denk ik gewoon jou tekenstijl.

nou, tis meer mijn scanner die 'm wat te overbelicht heeft :) . Ik twijfelde wel nog of ik wat extra schaduw zou toevoegen maar uiteindelijk heb ik um maar zo gelaten.

pierpkeblap 13-04-2003 12:25

Wieeee mooi! (John Lennon!!!) :D

Nas-t Zeekoe 13-04-2003 16:19

talentje hoor... voor krabbels vind ik ze erg mooi!
en die tekening van die vrouw, echt leuk gedaan zeker wel... je moet die voet misschien iets "dikker" maken, het is niet zozeer dat de voet te kort is, maar hij is te plat, kijk maar naar je eigen voet als je op je tenen staat, dan is je wreef veel hoger....
is wel een beetje mierenneuken hoor... ik vind hem echt heel mooi

Ciao Che 14-04-2003 15:46

Citaat:

Nas-t Zeekoe schreef op 13-04-2003 @ 17:19:
talentje hoor... voor krabbels vind ik ze erg mooi!
en die tekening van die vrouw, echt leuk gedaan zeker wel... je moet die voet misschien iets "dikker" maken, het is niet zozeer dat de voet te kort is, maar hij is te plat, kijk maar naar je eigen voet als je op je tenen staat, dan is je wreef veel hoger....
is wel een beetje mierenneuken hoor... ik vind hem echt heel mooi

:o Tjanx, thanx :)

Citaat:

pierpkeblap schreef:
Wieeee mooi! (John Lennon!!!)
Ja klopt! Wat goed dat je het ziet! (je bent de eerste :p )

TeethgrindeRRR! 14-04-2003 22:08

wouter zegt dat het lelijk is.

Ciao Che 15-04-2003 16:26

Citaat:

TeethgrindeRRR! schreef op 14-04-2003 @ 23:08:
wouter zegt dat het lelijk is.
Als Wouter er bij zegt waarom heb ik er wat aan.

Wtf is Wouter eigenlijk?

duifeltje 15-04-2003 18:13

hartstikke leuk, je doet zoiets zeker veel vaker 'k vin het er erg goed uitzien!

l0ve.Bel0w 15-04-2003 18:16

wow :D

GRRR 16-04-2003 00:48

zeer leuke tekeningen (y) (y)

TeethgrindeRRR! 16-04-2003 13:18

Citaat:

Ciao Che schreef op 15-04-2003 @ 17:26:
Als Wouter er bij zegt waarom heb ik er wat aan.

Wtf is Wouter eigenlijk?

ah sorry,

moet je niet op letten. Wout lulde en bovendien was ' ie aangeschoten, evenals ik.

Mijn commentaar nu is dat het er best goed utiziet, hoewel het je enigzins ontbreekt aan eigen stijl. Die maga-dingen die je op dit forum sowieso al teveel ziet, zie ik er teveel in terug. Manga is heel knap, ik bedoel, het is heel knap als je het getekend krijgt, maar het heeft een beetje (veel) hetzelfde probleem als de graffiti heeft: er zijn een paar stijlen binnen die richting die IEDEREEN gebruikt. Dan krijg je dus een grote eenheidsworst en de mensen die het tekenen hebben geen eigen identiteit meer, omdat alles naar hetzelfde principe trekt.

Het is heel knap als je het kan tekenen, maar ik zou proberen meer een eigen ding te zoeken. Als je hiermee verder wil (ligt er dan ook aan welke richting) zou ik proberen eens wat anders te doen.

Verder ziet het er goed uit, sommige abstracte krabbels wat minder, maar daarvoor zijn het krabbels.

Ciao Che 16-04-2003 22:50

Citaat:

TeethgrindeRRR! schreef op 16-04-2003 @ 14:18:
ah sorry,

moet je niet op letten. Wout lulde en bovendien was ' ie aangeschoten, evenals ik.

Mijn commentaar nu is dat het er best goed utiziet, hoewel het je enigzins ontbreekt aan eigen stijl. Die maga-dingen die je op dit forum sowieso al teveel ziet, zie ik er teveel in terug. Manga is heel knap, ik bedoel, het is heel knap als je het getekend krijgt, maar het heeft een beetje (veel) hetzelfde probleem als de graffiti heeft: er zijn een paar stijlen binnen die richting die IEDEREEN gebruikt. Dan krijg je dus een grote eenheidsworst en de mensen die het tekenen hebben geen eigen identiteit meer, omdat alles naar hetzelfde principe trekt.

Het is heel knap als je het kan tekenen, maar ik zou proberen meer een eigen ding te zoeken. Als je hiermee verder wil (ligt er dan ook aan welke richting) zou ik proberen eens wat anders te doen.

Verder ziet het er goed uit, sommige abstracte krabbels wat minder, maar daarvoor zijn het krabbels.

Ah, Ik zie je punt en je hebt gelijk wat die stijl betreft maar het is helemaal geen manga :p , eigenlijk. Althans, dat is niet de bedoeling. De graff vind ik zelf ook veel minder maar daar is het idd een krabbel voor.
en ik wil hier niet verder mee (tekenen dus) tis een hobby/vrijetijdsbesteding en niet meer.

Fortuynist 16-04-2003 22:53

Vooral die laatste vind ik erg mooi.

TeethgrindeRRR! 18-04-2003 22:06

Citaat:

Fortuynist schreef op 16-04-2003 @ 23:53:
Vooral die laatste vind ik erg mooi.
wat heb jij een ongelooflijk foute naam! hehe :)

Nate 19-04-2003 09:42

Citaat:

TeethgrindeRRR! schreef op 18-04-2003 @ 23:06:
wat heb jij een ongelooflijk foute naam! hehe :)
Oh, don't get him started

soske 19-04-2003 12:12

Die laatste is idd leuk, verder vind ik die hoofdjes uit die bovenste erg leuk.

Fishy 26-04-2003 18:05

het stokmannetje links boven op de 2e tekening heeft wel wat, de rest is minder dynamisch maar wel cool

ShootingStar 26-04-2003 23:35

:d

Thomas 27-04-2003 11:51

Wel geinig, hoor. :cool:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.