![]() |
Krabbels!
krabbels van deze week tijdens lesuren:
http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/243998.jpg http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/244018.jpg twee tussenuren: http://websitemaker.kennisnet.nl/caf...704/244019.jpg Helaas is m'n scanner niet zo geweldig en teken ik met zachte potloden, niet zo'n scherp resultaat dus, maargoed. :) |
voor krabbels --> erg mooi
mooi hadschrift ook |
Bij de eerste vind ik alleen het meisjeshoofdlinksboven mooi. Bij de tweede alleen die zon rechtsonder. De derde is gewoon heel erg mooi (y) Ze staat alleen een beetje ver achterover geleund naar mijn idee en ze heeft ook wat rare voetjes. Haar (voor ons) rechterhand is ook lichtelijk apart. Voor de rest erg mooi gedaan :)
|
Citaat:
Ze staat inderdaad een beetje ver naar achteren; het was de bedoeling dat dat statig zou overkomen, maar het lijkt nu een beetje een mislukte contrapost. Allebei thanx voor de reacties |
Die onderste is geweldig...
*sprakeloos* (vooral als dat maar krabbeltjes zijn) (y) |
Citaat:
hehe, onderste noem ik ook niet een 'krabbel', eigenlijk. :) |
ja onderste is erg mooi hoor (y) krabbeltjes ook grappieg.. je heb talent :p ;)
|
Ik vind je krabbeltjes wel kewl.
En de derde is gewoon heel erg mooi. Je moet er alleen op letten dat je de schoentjes niet al te klein maakt, want ook al is het enkel de neus van haar schoen, dan lijkt hij nog een beetje kort. |
mooi ! (y) niet veel op aan te merken alleen dan dat ze een beetje te ver naar achteren geleund staat.
en ohja je tekent erg licht met weinig verschil tussen licht en donker. Maar dat is denk ik gewoon jou tekenstijl. |
Citaat:
Citaat:
|
Wieeee mooi! (John Lennon!!!) :D
|
talentje hoor... voor krabbels vind ik ze erg mooi!
en die tekening van die vrouw, echt leuk gedaan zeker wel... je moet die voet misschien iets "dikker" maken, het is niet zozeer dat de voet te kort is, maar hij is te plat, kijk maar naar je eigen voet als je op je tenen staat, dan is je wreef veel hoger.... is wel een beetje mierenneuken hoor... ik vind hem echt heel mooi |
Citaat:
Citaat:
|
wouter zegt dat het lelijk is.
|
Citaat:
Wtf is Wouter eigenlijk? |
hartstikke leuk, je doet zoiets zeker veel vaker 'k vin het er erg goed uitzien!
|
wow :D
|
zeer leuke tekeningen (y) (y)
|
Citaat:
moet je niet op letten. Wout lulde en bovendien was ' ie aangeschoten, evenals ik. Mijn commentaar nu is dat het er best goed utiziet, hoewel het je enigzins ontbreekt aan eigen stijl. Die maga-dingen die je op dit forum sowieso al teveel ziet, zie ik er teveel in terug. Manga is heel knap, ik bedoel, het is heel knap als je het getekend krijgt, maar het heeft een beetje (veel) hetzelfde probleem als de graffiti heeft: er zijn een paar stijlen binnen die richting die IEDEREEN gebruikt. Dan krijg je dus een grote eenheidsworst en de mensen die het tekenen hebben geen eigen identiteit meer, omdat alles naar hetzelfde principe trekt. Het is heel knap als je het kan tekenen, maar ik zou proberen meer een eigen ding te zoeken. Als je hiermee verder wil (ligt er dan ook aan welke richting) zou ik proberen eens wat anders te doen. Verder ziet het er goed uit, sommige abstracte krabbels wat minder, maar daarvoor zijn het krabbels. |
Citaat:
en ik wil hier niet verder mee (tekenen dus) tis een hobby/vrijetijdsbesteding en niet meer. |
Vooral die laatste vind ik erg mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die laatste is idd leuk, verder vind ik die hoofdjes uit die bovenste erg leuk.
|
het stokmannetje links boven op de 2e tekening heeft wel wat, de rest is minder dynamisch maar wel cool
|
:d
|
Wel geinig, hoor. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |