![]() |
teksten op shirt
voor een (hockey)toernooi is het meestal de gewoonte om met je team een blouse/polo te kopen en daar dan een vage tekst op te zetten. Maar aangezien ons team niet erg creatief is, vroeg ik mij af of hier misschien nog mensen zijn met leuke ideeen??!!
|
Citaat:
|
Gezien op een t-shirt van Kelly Osbourne: "My boyfiend is out of town" (y)
|
Citaat:
|
gebruik mij sig... vaag genoeg?
|
Helemaal niets aantrekken, en je lichaam groen schilderen, dat is pas creatief....
|
you're just jealous the little voices are talking to me (hoei, die heb ik op shirtje :P)
|
Bestel de Large, daar staan altijd wel van die leuke teksten in.. ;)
|
ik zag laatst bij partycrash Joride Moll die een shirt aanhad met het logo van puma, maar nu stond er puta (hoer in het spaans) vond ik wel stoer
--------------- L1 |
"Hey, colaatje? Neuken? Nee? ..Sinas dan?"
"One-tequila, two-tequila, three-keteela, floor." "We're all here because we're not all there." "This t-shirt has been authorized by God." "If only we could switch alcohol's effect on brain-cells and fat-cells." Oid. |
'I hate hockey'
Da's pas vreemd voor een hockeyclub. (y):) |
Jouw stick tussen mijn ballen. Vrijdag weer een hockeyfeest.
Jaja het is een homo-uitspraak :D |
If you don't like oral sex, keep your mouth shut
|
of surf naar www.tshirthell.com daar hebben ze wel wat teksten, of naar ehm www.tshirts.com ofzo!
|
Citaat:
|
ŽEn toch zijn wij beterŽ.
|
zal ik je kussen of wil je voor altijd een pad blijven..
|
Citaat:
tekst: Give the puck to me and everything will be fine. :evilgrin: "Of je worst lust!" "Ik ben een donut" "Kijk! een eenhoorn!" |
Citaat:
|
"What's a nice girl like me doing in a place like this?"
Die wil ik :p |
hehe, er zitten een paar leuke bij :p ...
nog bedankt (Y) :) |
"Bral, Bral, Bral, hier met die bal"
|
Yuck Fou!
|
Je moet niet dronken dat ik denken ben...
|
Virginia is for Hustlers.
|
Als je anti-oorlog bent (de oorlog in irak voor mensen die geen krant lezen en geen tv hebben) waarom schrijf je niet op je rug
BOMB THIS BUSH met een pijltje dat naar je kont wijst. :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
EEEEEEEEEEEEJ... BREEZAH?!?!?! :D:D:D:D ;) |
Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic and so am I
die vind ik nou GEWELDIG :D :D :D :p |
(op achterkant van shirt)
I'm with the bomb squad. If you see me running, try to keep up. I used to be a scizophrenic. But we're okay now. |
Citaat:
|
Citaat:
|
enkele uit Large:
"Me Jane, you asshole." "If you can read this you are to damn close!" "My fantasy: 2 men, 1 cooking, 1 cleaning." "You're the weakest link, FUCK OFF!!" "I can type faster than you can think" Dan kun je bijvoorbeeld "type" veranderen in "run" "Barbie is a slut" "Not all men are anoying, some are DEAD." "Roses are red, violets are blue I'm a schitzophrenic and so am I!" "I shop a lot but I've still got nothing to wear..." "Talk to my face, my tits can't hear you." "Rot op trut, ik zit te zuipen." Maar dan kan je dat "ik zit te zuipen" weghalen.... Dat was het wel zo'n beetje... |
Citaat:
|
missunderstood
als van miss huppeldepup :D |
een keer gezien op hockeytoernooi= dont touch if you cant afford it (en dan voor meisjes he):P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |