![]() |
cadeautje
ik heb ff een vraagje
een collega van me wordt 50 jaar. en ze geeft een feest waar ik ook mag komen .alleen wat moet ik als cadeautje kopen?? ik ben daar niet zo creatief in misschien hebben jullie leuke ideeen kussies feyegirl |
misschien kun je vertellen wat haar intresses zijn....
dan is het misschen makkelijker om advies te geven |
"Ik moet een topic openen, ik heb alleen niet zoveel inspiratie. Weten jullie iets?" :rolleyes:
Euhm, koop een zak snoep? Hoe goed ken je haar? Wat vind ze leuk? Wat is het voor iemand? Wat zijn d'r hobby's? |
ze is een beetje een gek type, egt zo een feestvarken. ze houd wel van luchtjes en schoonheidsbehandeling ( wilde haar daarvoor een bon geven maar dat doet iemand anders al)en dat soort dingen. der hobbies weet ik niet egt en ken der voor de rest niet zo heel errug goed
|
Sterke drank doet het altijd goed.
|
Nieuw kunstgebit.
|
Confetti
|
Ga naar een drogist (of de etos of kruidvat ofzo, bodyshop kan ook, maar het is daar allemaal zo duur :|) en stel een pakketje samen met allemaal badspulletjes. Badolie, douchegel, badzout en pareltjes ofzo... Allemaal een beetje in dezelfde kleuren...?! Pak het dan leuk in, lintje erom, misschien aardig briefje eraan en voila.
|
een kist en ook modder zodat ze vast aan de grond kan wennen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |