![]() |
Robbie...
hey all!!
Wat vinden jullie van Robbies nieuwe video "Come undone?" Ik vind em superrr, en wie gaan er nog meer in juli naar een van de concerten? |
Ik, de 18e in A'dam, 20ste Hannover en misschien nog in Engeland en ik heb die nieuwe clip nog niet gezien.
|
Nieuwe nummer vind ik wederom erg sterk, ik vind alleen de clip ietwat "tegenvallen" aangezien ze op TMF zeiden dat de clip erg pikant en gewaagd zou zijn met veel sex, drank en geweld. Ik heb hem nog maar 1x gezien maar ik vind het toch wat aan de brave kant. Desondanks past de clip wel goed bij het nummer...
|
Ik hoor allemaal andere Robbie-nummers erin terug. Flink bagger dus.
|
Citaat:
|
zitten er zweedse bitches in z'n clip?
|
Ik zag gister toevallig de clip, die was wel geinig... Beetje net zoiets als die clip van Whisky in the jar van Metallica... Brute feestjes :p
|
de pikante versie is één en al blokjes, heeel pikant hoor :rolleyes:
|
Citaat:
Rolleyes dus overbodig. |
ahh dat # is gwoon GEWELDIG (y) (y) (y) :eek: :D :p
|
Japs gezien,
wel ok, Japs ik ga naar zn concert, de achttiende geloof ik. *jaja, t enthousiasme druipt ervan af* |
'k vind 't nummer echt heel goed (y) :) :cool: , clipjah ook, vind't alleen nogal ranzig om zo'n slang onder een rokje vandaan te zien kruipen
|
Video vind ik niks (al die insecten enzo bah), het nummer is wel goed op zich. :) Ik ga niet naar zn concert.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |