![]() |
Wat wil je nog hebben?
http://www.elle.com/fashion/runwayco...mg/img01_l.jpg
Dat rokje, helemaal fantastisch.. Ga 'm zelf maken i guess voor 't eindexamenfeest |
ik wil teveel volgens mij...
maar ik heb op dit moment eigenlijk niets specifieks in gedachten, behalve dan een zwart-wit gestreept truitje met een brede hals en zwart kant aan de hals.. die heb ik nog steeds nergens kunnen vinden, dus ik denk dat ik die dan maar zelf moet gaan maken. |
wereld vrede
:( |
sex
|
Citaat:
of je bent nekrosexueel natuurlijk.. |
- Nieuwe stereo.... de kwaliteit gaat toch wel snel achteruit... kan de muziek niet eens echt hard zetten zonder dat t kraakt
- Dreads - En nog kleren Wat ben ik toch een hebberig kind :o |
Citaat:
Ik zou zelf nog wel 'ns een mooi pak willen hebben, écht mooi, dus niet zo'n ragpak of ragjasje...maar ook echt met drie bijbehorende overhemden in verschillende kleuren, gilet, etcetera. |
Een vagina.
En twee luscious hooters. |
Citaat:
En picture in picture, dan kun je de game bijhouden terwijl je naar een hootermovie op hebt staan. |
Ik wil een drumstel.
|
Ik ben toch zeker sinterklaas niet, er groeit geen geldboom in m'n tuin. Ik ben toch zeker sinterklaas niet .. uh... kweet m nit meer
|
Een écht mooi pak. Idd geen brasjasje ofzo ;)
Een donkerblauwe mantel (zo'n lange wollen jas dus). Een donkerblauwe blazer (altijd handig). En verder gewoon wat standaard spul voor van't zomer (wat korte broeken, polo's, etc, maar dat komt er toch wel). |
reebok schoenen ontworpen door paul smith :cool:
|
Ik ben dringend op zoek naar een persoonlijkheid.
Balen zeg! |
genoeg
|
een plooirokje
|
Ik zoek nog een nieuwe zomerjas.
|
Een videocamera die waterbestendig is..
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor gedachtengang heb jij dat je in ene bij dat nummer komt ?? :D |
New Rocks, warhammer popjuns, een zomerjas, .. en een broek, want ik heb het koud :|
|
Een lange, zwarte, wijde rok.. Maar die moet ik zelf maar gaan maken ben ik bang :|
|
Gestreepte panty of kniekousen
Armwarmers 3/4 skatebroek truitjes zijn altijd leuk om te hebben dreadjes ook nog een keertje |
* een zwart of bruine krijtstreep broekpak (y)
* nieuwe schoenen * truitjes voor in de zomer |
geld.
en anders een 3/4 skatebroek, allstars, knalroze zomerjas met kraagje, strakke spijkerbroek, zwart shirtje met wijde hals. |
Citaat:
|
Wat ik nog van plan ben te gaan kopen?
Grijze wijd uitlopende pantalon Marithé + François Girbaud Zwart met witte (old-skool model) schoenen Hugo Boss. Verder spaar ik weer, voor in de vakantie enzo. |
Citaat:
bij Kookaï hadden ze lange zwarte rokken, en anders hangen ze ook wel es bij Didi ofzo |
ik wil een goed skateboard :p
|
Citaat:
|
zomerjas
|
Citaat:
|
ik wil die lekker zittende spijkerbroek terug...
afgelopen vakantie zei etienne ineens tegen me: hey, er zit een gat bij je kont.... en ik geloofde t nie en keek niet. eind van de dag bleek t wel zo te zijn :( dus als iemand deze broek voor me wil kopen..: ik had m bij arnhem gekocht, ik geloof in de bijenkorf. doe maar maatje 36 of 38... ;) http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/301.jpg |
-mn oude corset terug die verdwaalt is in bulgarije ofzo omdat ie overnieuw werd gemaakt, hij was kapot
-wit kort plooirokje -nieuwe extensions -rexlace -nieuwe fluffelbeenwarmers -nieuwe schoenen ja... ik ga echt werk zoeken :o |
Citaat:
|
Citaat:
Graag gedaan.:) |
Citaat:
Het is wel ribstof, weet niet of dat een probleem is... meer winter dan zomerkleding... Maar hij is niet heel erg dik ofzo |
Citaat:
|
- Een zonnebril
- I.M. van Connie Palmen |
Citaat:
|
Een perfecte spijkerbroek
Leuke zomer schoenen Een kleurige bikini Een mooi setje ondergoed Zipper-rokjes (gemaakt van sportshirts) Drumstel Een vakantie Ik wil zoveel :( |
een heel groot gezwel
|
Ik wil graag mijn eigen kamertje in Utrecht.. Nog anderhalf jaartje wachten..
En ik zou wel graag mijn hoofd op orde willen hebben.. |
HBO en uni diploma, gitaar (maar die ga ik overmorgen ophalen), een kapsel, WH popjes, veel geld.
|
W & LT gymp/laarzen tot de knie, van lichte spijkerstof, met fluorgele accenten.
Een complete nieuwe zomergarderobe |
All stars model Vans.
Puntschoentjes. Lippiercing. Donkerblauwe lage wijd uitlopende spijkerbroek. Dickies 3kwartbroek. |
een tongpiercing
2 plooirokjes een spinnenwebpanty n driekwartbroek nieuwe schoenen nieuwe rugzak |
havo diploma
|
oh joh ik wil nog zoveel hebben, wat ik in de vorige topic had gepost heb ik nog steeds niet dus als reminder voor mezelf post ik dat nu maar eventjes nog een keer..
*leuke gympen [gallaz] 55 euro shirtjes *geel met sterretjes truitje [gsus] *groenblauwe polo [ralphlauren] 27 euro (http://www.polo.com/images/products/...17595_1221.jpg) *rood shirtje [ralphlauren] (http://www.polo.com/images/110_h02_wmn_ms_10.jpg) *zwarte trui met aparte kraag en vhals [cyberdog] 40 pond *felblauw vest met roze dingetjes [cyberdog] *donkerblauw vest met zwarte dingetjes [cyberdog] *zwarte wijde linnen broek [assure] 37 euro *khaki wijde broek [cyberdog] 60 pond na die tijd nog gezien : *zwart-rood gestreept rokje, blue moon 15 euro ofzo *groene ribbroek, blue moon 43 euro ofzo *rode broek, charleston 20 euro *rode ribbroek, ART 42 euro *of nephaar of kleurspoeling iets ofzo maar iig nieuw haar want ik heb er genoeg van nu.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |