![]() |
familiesex
wie heeft er al eens sex gehad met iemand uit je familie?
|
Ik, heb mn zuster een harde beurd gegeven en mn moeder heeft mij cockie gepaast. Er gaat niks boven familie sex tbh
|
Mijn opa. Die heeft het met mijn oma gedaan. En mijn vader met mijn moeder. O ja, de vriend van mijn nichtje, met mijn nichtje. Of bedoelde je het niet zo?
|
Citaat:
zoals ze de vraag stelt wel |
Hoezo dan? Jij wel!?
|
Nee, niet mijn ding.
|
kijk wel uit
|
Vroeger leek me dat wel geil. Nu niet meer zo.
|
Ik weet niet, maar aangezien dit topic vrij dicht grenst bij onzin... is mijn vraag of een !!!SLOTJE!!! niet van toepassing kan zijn...
|
Citaat:
|
We stammen allemaal van adam en eva af..
Dus ja, ik heb wel eens sex met verre familie gehad. kuch. slotje. kuch |
leuke hobby heb je in je profiel staan superwoman :o
|
Nee, incest is zó twee jaar geleden.
|
waarom sex met je familie als er zo veel andere, leukere, mensen rondlopen? :D
|
Mijn vriend heeft wel eens sex gehad met iemand uit mijn familie, namelijk met mij. En de vriend van m'n zus heeft ook wel eens sex gehad met iemand uit mijn familie, namelijk met m'n zus. En m'n moeder heeft ook wel eens sex gehad met iemand uit mijn familie, namelijk met mijn vader. Enzovoort.
Vreemde vraag is dat :) |
Ik heb een aantal maanden een sexrelatie met mijn moeder gehad, maar dat begint me nu een beetje te vervelen.
|
Citaat:
|
Ach, het is best lekker hoor! Je voelt elkaar zo goed aan omdat je familie bent.
Waarom snappen mensen nooit wat van ironie? |
Bekijk het van de goeie kant: als er kindertjes van komen, zijn die misschien wel een beetje raar, maar de erfenis verwatert tenminste niet.
Rare gedachte? Nou, waarom dacht je anders dat alle koninklijke families in Europa ook echt een grote familie zijn? |
Citaat:
gatverrrr ik vin het allemaal maar smerig hoor je gaat tog niet met iemand uit je famillie fucken !!!! |
Citaat:
het is in ieder geval bekend terrein allemaal;) |
Nee dankje!! :eek:
Lijkt me echt smerig.. |
Citaat:
|
sex met familie :confused:
Neeh sorry. Vertel is over jou boeiende ervaringen dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou best op een mooie nicht kunnen geilen....
maar daar hou ik het dan ook bij |
Citaat:
|
nee dank je
|
Citaat:
|
Mijn broer heeft een grote lul. :cool:
|
nope, maar mn achterneef is wel errug lekkar! dus als het er van zou komen geen problemen!! :p ;) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :p |
Citaat:
van jou opmerkingen worden we ook schijtziek. |
Citaat:
maar me zus dacht een lul met een kwakkie erop :D |
Citaat:
|
ik heb een keer iets gehad met me nicht
dat is echt de droom vrouw van je leven een keertje iets met me ma gedaan en me zus die kwam midden in de nacht langs en tjakaa ! maar mijn zus daar valle alle jongens op hadden ongeveer een jaar wat nu niet meer maaar soms..... |
Volgens mij zetten de forummers die wel eens seks met hun familie hebben gehad het hier niet neer om dat het dan waarschijnlijk tegen hun zin in is geweest.........
|
Citaat:
@ sex gastuh: moest je hiervoor dit topic uppen? |
ja toen ik zeven was met mijn oom, tegen mijn wil in. Misbruikt dus. Vervelende vraag vind ik dit. Vooral als er grapjes over gemaakt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ujm niet geopent ~1 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
beestensex is echt van nu! |
Citaat: