![]() |
Tijd en stijl van bands verkeerd inschatten
Hebben jullie dat wel eens? Dat je een band alleen van naam kent ofzo, en dr wel een bepaald beeld bij hebt. En dat dan later blijkt dat ze een heel ander soort muziek maken, of veel eerder of later bestonden dan je dacht? Bij welke band? En hoe kom je dan bij dat bepaalde idee dat je had over die band?
|
Ik denk dat veel mensen dat bij Oasis hebben, heel vreemd. :D
|
nu je het zegt kannik me herrineren dat ik dat heb gehad.
ow ja vanmiddag nog had iets gedownload genaamd schandmaul, dacht dat het van die echte truee black metal zou zijn ofzo :confused: , bleek het stomme folk te zijn :D tja, kan gebeuren he :p keb et wel meer gehad maar kan er ff niet opkomen verdr |
Ik ging Sinergy als on-kenner downloaden, dacht gehoord te hebben dat het een redelijke band was, wat krijg je, een mokkel met de stem als Bruce Dickinson! :rolleyes:
Edit: Yay, tig spelfouten |
ik dacht eerst dat the raveonettes een soort van the riplets waren. ik dacht eerst dat atreyu een soort van machinehead was. ik dacht eerst dat the jesus & mary chain een soort van talking heads in latere periode was.
i was wrong. |
oasis is lang niet zo erg als sommigen doen vermoeden
|
Citaat:
volgens mij is dat gewoon een soort van k-otic maar dan met gitaren |
Als je maniac butcher hoort, denkt de gemiddelde metaler denk ik aan grind o.i.d. terwijl het raggende bm is (y)
|
Bij Black Metal vergis je je nog wel eens; als je wat grim beukwerk verwacht, blijkt het vaak wat gay-keyboardgezwans te zijn.
|
Ik had altijd het idee dat Motorpsycho een soort van death-metal band was ofzo, op zich niet zo gek met zo'n naam en ze komen ook nog eens uit Noorwegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |