![]() |
Patricia Paay, adams family
heej ff een vraagje gewoon uit nieuwsgierigheid,...toen ik aan het zappen was kwam ik langs dat programma van Patricia Paay (Adams Family) maja haar dochtertje was toen half engels en nederlands aan het praten, zegt Patricia ineens 'praat 's gewoon nederlands de mensen hebben er last van',.....maja mijn vraag is dus nu,...sprak ze gewoon engels voor de lol,....of komt ze uit,.........(weet ik veel waar?)
|
Je moet gewoonniet naar dat hele kl*te programma kijken (n)
|
goed nieuws:
Ik heb een hypothese opgesteld als antwoord op je vraag: Ik weet dat Pat een tijd in Amerika heeft gewoond. Misschien dat ze wel eens Engels tegen dat kind lult, en dat dat kind ook niet meer weet wat ze praat af en toe. Ik denk niet dat het kind uit .... komt, want das geen land. slecht nieuws: OEI!: Helaas kan ik je mededelen dat je kijkt naar het verkeerde programma. Je moet de andere Pat hebben, Patty. Okee? *kijkt bestraffend toe* |
Adam komt uit amerika, en dan kind is van hun samen.
Er word daaro in huis ook half nederlands/half engels gesproken. geweldig zooitje ongeregeld daar trouwens :cool: |
ja, maar dat kind is toch ook van Adam?? Niet van Patricia toch???
Daarom spreekt dat kind engels, ze komt uit Engeland. Het is trouwens echt een verwend klotekind. Ik zat een keer heel even te kijken...Dat kind zeuren, dat ze een nieuwe laptop ofzo wou...ze vond deze niet meer mooi ofzo... Echt super verwend!!! |
Zo verwend is ze volgens mij niet.. En tja, als je toch geld heb, dan geef je het ook uit ook..
Maar ze hebben met zijn 3en een poosje in New York gewoond, voordat ze in dat kasteel in Belgie gingen wonen.. |
aah zo,...naja ik vroeg het me gewoon af,...ik kijk normaal nooit,...ik was alleen gewoon heel erg nieuwsgierig:)
|
Adam Curry is volgens mij gewoon nederlands maar heeft wel heel lang in amerika gewoond en gewerkt, en hun dochtertje is daar opgegroeid.
|
*kots smiley*
|
Citaat:
ze spreekt amerikaans en komt niet uit engeland ze had mieren op haar laptop scherm. ja mensen, ik heb 1 aflevering gekeken op hun site, verder op tv nooit gezien.. |
Adam is Amerikaans. Nederlands is ie zeker niet, anders had ie niet zo'n naam. Ze wonen pas sinds een jaartje ofzo in België en daarvoor in Amerika. Verder vind ik het een klote programma.
|
Citaat:
Def |
Citaat:
|
Ik zag laatst in een onbewaakt moment weer een aflevering...... Stond Adam te verven en Patricia te kloten met meubeltjes, zegt Patricia opeens: 'Adam je hebt een stijve lul!'. Daar gingen ze dan een half uur om lache!!!! Zielig hoor. :rolleyes:
|
Citaat:
Het zou toch kunnen...? |
Pfff weet ik dan overal iets vanaf ofzo ;)
Adam Curry komt uit Amerika of Engeland, Patricia uit Nederland Ze woonden in Amerika vanwege die gast zijn werk (eerst bij MTV, later een of ander bedrijfje dat verschillende apparaten op het internet wildde aansluiten) dat hebben ze verkocht, zijn ze in Amsterdam gaan wonen en daarna in belgie... Dat dat kind dus alleen Engels spreekt is niet zo gek, ze is daar geboren en heeft daar vrij lang gewoond. Bovendien is het haar vaders moedertaal. Je ziet hetzelfde met allochtonen; thuis spreken ze alleen de moederstaal van de ouders (soms zelfs grootouders) Tja ik vind het wel wat hebben... leuk programma (beetje jammer dat ze zo graag naakt in beeld moeten enzo) maar verder sympathieke mensen..... snap niet waarom mensen er zoveel kritiek op hebben... |
ik vind dat meisje erg leuk:) echt zo'n schatje:) ik wil later ook zo'n dochter:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |