![]() |
The Blair Witch Project ---> vraagje
Wat zat er nou precies in dat voodoo-achtige bosje takken dat ze op een gegeven moment voor hun tent vinden? We hebben het beeld al op stop gezet, maar we konden dus echt niet ontcijferen wat dat bloederig iets nou was. En zat het trouwens in een stuk van Josh' zijn shirt gewikkeld?
|
Het mooie is dat je dat helemaal zelf mag invullen, maar laten we t houden in de categorie lichaamsdeel...en ja dat shirt was van Josh.
|
Maar ff een vraagje:
Tis toch een film....gister zat ik op de fiets naar een feest en toen reden we langs een bos en automatisch ging het over die film. En de meisjes zeiden dat het echt gebeurd was, een documentaire. Ik heb alleen maar kleine stukjes gezien, maar zij zeiden dat t eindigde in een afgebrand huis en dat inees de camera op de grond vie en t zwart werd. De film eindigt daar en zij zeiden dat die tape daar dus is gevonden en dat alles dus echt gebeurd is........... Maar t lijkt mij erg sterk, ik heb die film nog nooit helemaal gezien(steeds alleen maar stukjes, tis ook niet echt mijn type film), maar wat ik ervan heb gezienen gehoord leek t me sterk dat t echt gebeurd was en dat iemand die tape gewoon een keer gevonden had en toen maar gepubliceerd heeft. Iemand die me duidelijkheid kan geven? Want nu wil ik t wel wten. |
staat ook wel in een van die andere 2 topics over tje blair witch project
|
Citaat:
|
Citaat:
|
D8 ik al, ik vond het al een beetje sterk klinken.
Maar omdat ik me voorderest nog nooit in die film heb verdiept en die film ook nog nooit helemaal heb gezienen die anderen er echt sterk van overtuigd waren begon ik toch te twijfelen. |
Citaat:
|
er zitten vingerkootjes in
|
ja, dat dacht ik ook, maar daar zijn ze toch te dik voor???
en te klein ook wel.... Maar wat heeft dat nou te maken met die Blair Witch??? Toen ik hem zat te kijken, op het laatst in dat huisje..schoten de tranen in mn ogen...ik had m al een sgezien, maar nu snap ik hem pas.... Echt eng vin ik hem trouwens niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voordat de film in Nederland uitkwam was toch eigelijk al bekend dat het gewoon een film was? in Amerika zijn ze er wel vol ingetuind.
|
Trouwens; hoe is het bekend geworden dat het allemaal in scene is gezet? Is het door de filmmakers bevestigd of is 't per ongeluk uitgelekt?
|
Een slotje op dit topic lijkt me gepast, denk ik. Er zijn al zeker 1 of 2 topics over de film hier, waarvan één er min of meer het officiële topic is.
Ripper |
Citaat:
|
Mja, het zal wel allemaal.
Zet er idd maar een slotje op... |
Citaat:
waarom geloven sommige mensen trouwens nog steeds dat het echt gebeurd is, het staat in elke gids dat het allemaal bullshit is en het was inderdaad al lang bekent voordat hij hier in de bios kwam |
kep gehoord dat ut wel echt gebeurd is...
Mensen zeiden trouwens allemaal, dat het een hele enge film was, en niet aan te raden, me broer ook: jah je zult er spijt van hebben, want het is echt eng enz! Nou ik heb hem dus gehuurd met un vriendin, en daar zaten we dan hoor naar de 'enge' film tekijken, die niet eens eng was. Kvond er totaal nix engs aan... Tjah dusszz dat wouk ff kwijt |
Citaat:
zoiets mag niet uitgezonden worden, zelfs niet in amerika, als het echt was het is het ook niet, zet het idee maar uit je hoofd :) |
Citaat:
waneer? vandaag? hij was gisteraaf op tv.... |
Okay, de een zegt vingerkootjes, en een ander persoon zegt een hart en een oog :confused: Weet niemand het dan zeker? Ik ben zo benieuwd :D
|
Citaat:
|
Heeft iemand een foto van dat stukje dan?
|
Citaat:
|
iemand bij mij op school zei vandaag dat het z'n gebit was!!!!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
misschien hebben jullie er wel eens aan gedacht dat het geen echte lichaamsdelen waren en misschien ook wel niks voorstelde?
|
Citaat:
en dat is zo vaag, want ze horen hem schreeuwen, maar dat kan dus niet zonder tong snappu? d'r zit toch ook helemaal zo'n bloedig uiteindsel aan, nee, het is zijn tong en het is in scene gezet allemaal gezien bij the making of... dus :p |
mensen! even voor alle duidelijkheid, het was een kies van Josh! heeel goed!!!! (Y)
kunnen we nu allemaal weer rustig slapen...? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nogmaals ...ook dat wordt aan je eigen verbeelding overgelaten, zoals alles in de film :o
|
het was zijn bekkenbodemspier die nog vast zat aan zijn staartbeentje!!!
maare je kan nog best gillen zonder tong hoor, waarom niet? je produceert geluid met behulp van lucht en je keel, de klanken enzo doe je met je tong |
tanden, stukje haar, ketting van josh en nog wat bloederigs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xx martooh |
Het was zijn tong, ik heb het zelf gezien ;) !
|
Citaat:
|
Nog steeds geen slotje?
|
Citaat:
|
Een discussie over wat een bepaald prutje moest voorstellen, dat waarschijnlijk helemaal niets moest voorstellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |