Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Profielwerkstuk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=43917)

Penelopeia 06-04-2002 16:06

Profielwerkstuk

Ik moet volgend schooljaar een profielwerkstuk maken en presenteren, en moet al snel een onderwerp kiezen. Ik wilde even vragen of jullie nog leuke ideeen hebben voor het onderwerp?
of, als je het al hebt moeten doen..waar heb je het over gedaan?
Ik zit nu in V5 en heb als profiel CM met ec1..duss, als jullie tips hebben, dan hoor ik ze graag!

Penelopeia 06-04-2002 17:31

Citaat:

J@SPER schreef:
Moet je een werkstuk maken voor ec1, of voor een taal? Dit hoort hier niet, en wordt verplaatst zodar ik weet bij welk vak dit thuishoort.
Ik moet een groot werkstuk maken voor een van mijn profielvakken (gs, ckv23 eventueel gecombineerd met een taal oid)

Severus 10-04-2002 11:24

Citaat:

Penelopeia schreef:
Ik moet een groot werkstuk maken voor een van mijn profielvakken (gs, ckv23 eventueel gecombineerd met een taal oid)
Als ik jou was, zou ik Geschiedenis als vak nemen. Neem niet de Tweede Wereldoorlog als onderwerp, want dat is een beetje cliché en onorgineel. Ik had het over de Ethische Politiek in Nederlands-Indië, en dat heeft me een 9,5 opgeleverd. :D :p

Ripper

DeuS 14-04-2002 20:24

Citaat:

Penelopeia schreef:

of iets in de kunst- of muziekgeschiedenis als het je een beetje ligt...

Ninnoc 15-04-2002 09:16

ik zit in vwo6 cm+ec1
ik ben , hoe toevallig, nu bezig met mijn pws die ik een half jaar geleden moest inleveren.

mondialisering: laat de grijze massa werken

maar doe dat niet, echt een kut onderwerp voor een pws

noraly 15-04-2002 16:53

film een week uit je leven. is leuk en origineel alleen gaat er wel wat tijd in zitten, maar je weet bijna zeker dat je een voldoende hebt. het is voor de vakken CKV 1,2

succes
Nora

halve gare 19-04-2002 11:49

kies een onderwerp uit het oud de Egypte.
als je het niet te moeilijk wil doen over de piramides en anders over de goden of het schrift dat is echt harstikke leuk!!!

succes alvast.

bubbeltjes 19-04-2002 13:35

Is CKV2,3 ook drama bij jullie? Bij ons wel en wij hebben daarom een voorstelling gemaakt als eindwerkstuk. Was veel werk maar onzettend leuk en leerzaam! Iets met toneel, muziek, film ofzo is erg koel om te doen!

knotjebolletjewol 24-04-2002 09:30

Ja, wat een drama!

kipfilet 24-04-2002 21:20

Doe het iig NIET over kruistochten, wat dat is een k(censuur)t onderwerp.

femme 26-04-2002 20:22

als ik jou was zou ik het inderdaad over geschiedenis doen ja... daar zijn zooooveel onderwerpen in... ik heb het zelf over biologische landbouw gedaan.. het profiel EM met biologie.. dus dat kon mooi... was errug leuk onderwerp trouwens en een 9 als eindcijfer!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.