![]() |
Vakantie met do it
Iemand ervaringen?
Kan je misschien dan ook antwoord geven op mijn vraag. En ja ik weet het we zijn wat laat maar we gaan het toch nog proberen. Kan iemand mij alleen vertellen hoe het zit met: De "eindschoonmaak"moet je die zelf doen of word dat voor je gedaan? thnx ivo p.s. zo beter |
Ik heb er nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
Een iets nuttiger gebruik van interpunctie verduidelijkt uw post met zeker 200%
It amazing, mike!! |
Citaat:
|
Citaat:
LOL:d |
:D
misschien moet er weer eens een vakantieforum komen :) |
En nog een vraag weet iemand de minimum leeftijd voor het kopen van alcohol in kroatie?
|
21 ofzo? :confused:
|
zelf netjes achterlaten zoals bij alle jongerenorganisaties volgens mij, en anders riskeer je dat je niet al je borg terugkrijgt
|
Citaat:
denk niet dat andere mensen jouw troep op gaan ruimen. |
In Kroatie????? 21?! :D Hahahahah Echt niet daar krijg je alles mee. Ik ben 15 jaar en ben daar op vankantie geweest. Daar krijg je echt alles mee.
|
Citaat:
zo hey.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]RSManiak schreef op 06-04-2003 @ 18:39:
[B]Ey flikkertje ik wil niet lullig doen hoor, maar je leeftijd staat nergens bij...... schaam je ofzo dat je 11 bent? Als ik terug ga naar de basisschool kom ik zeker bij jou in de klas ofniet?? |
Citaat:
Zow en nu weer ontopic, voor zover dat kan :) [edit]rare interpunctie[/edit] |
Citaat:
Uitgelult whahahahaha wat een lul ben jij. Er moet nog veel gebeuren voordat jij mij uitlult. In het echt ben je zo'n stumpertje die alleen in een hoekje zit en bij niemand grote bek mag geven want anders krijgt meneertje klappjes. En moet je je frustatie op het internet afreager. Best wel begrijpelijk. Maar je hebt de verkeerde persoon gekozen. |
Citaat:
|
Heb alleen in die boekjes van do it gezien dat ze best prijzig waren, in ieder geval die reizen waar ik voor keek. Zou als k jou was (als je dat nog niet gedaan hebt) nog even in andere reisgidsen kijken van andere reisorganisaties. Maar over dat schoonmaken weet ik nix, misschien staat dat ook wel in de reisgids?
|
Citaat:
En RS das mooi want heb natuurlijk geen zin om daar te staan en dan van ohw moest je ouder zijn :-) P.S. ontopic blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |