![]() |
The Exploited - Fuck The System
http://www.dreamcatcher-records.com/...auto_img22.jpg
Nieuwe schijf van The Exploited op Dreamcatcher Records. Ik ben nu de mp3tjes aan het luisteren, wat me opvalt: - erg snel - klinkt ongeveer hetzelfde als 'Beat the Bastards' - vocals klinken bijzonder - teksten niet bijster spannend - evenals de nummers 1. Fuck The System 2. Fucking Liar 3. Holiday In The Sun 4. You're A Fucking Bastard 5. Lie To Me 6. There Is No Point 7. Never Sold Out 8. Noize Annoys 9. I Never Changed 10. Why Are You Doing This To Me 11. Chaos Is My Life 12. Violent Society 13. Was It Me "Fuck The System’ their eighth studio album sees the band on more explosive form than ever, riotous, unrepentant and wholly uncompromising. Tracks like ‘Never Sell Out’ and ‘Chaos Is My Life’ (both self-explanatory) are as brutally heavy as anything bands half their age have to offer and prove beyond doubt that, not only is there life in the old dog yet, but the fucker’s got rabies! ‘Fuck The System’ isn’t just an album title; it’s a statement of intent. But then, it is a punk rock album, and make no mistake. Nog Exploited-fans die wat te zeggen hebben? |
Citaat:
|
Nu ik hc kid ben kan ik zulke platen luisteren zonder om de trueheidsfactor te geven :D
|
Citaat:
Maar het klinkt beter dan ik had verwacht. |
ik ga hier geen woorden aan vuil maken(of doe ik dat juist nu?)...
|
haha enorm lachwekkende titel alleen al
|
was hier al geen topic over?
Ik meen me een discussie te herinneren met Deadnation over de punk-heid van meneer wattie |
Citaat:
|
Fuckin DUH!
|
heb hem nog nie gehoord en kan er dus nog geen mening over vormen
(*doet zich wijzer voor dan hij is*) |
als het op beat the bastards lijkt, is het al lekker
|
is wel een aardige cd
|
'k heb zo'n zin in volgende weeeeek!! Whaaaa!!! :eek: :eek: :eek:
17de Baroeg! ;) |
mmmm.... ik wil ze ook wel checken.. :\
|
hij is best toffig komt alleen een beetje veel fuck in voor maja, mag toch?! :p
|
Citaat:
|
Ik ga lekker naar ze toe in de Melkweg!!!!!!
kan nie wachten! |
Citaat:
:cool: (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
exploited....bah
|
ik heb hem, en ik vind hem ongelofelijk kut, echt te domme namen bij voorbaat en de nummers zelf zijn ook niet speciaal ofzo, beat the bastards of the massacre is dan leuker
|
wat een domme kutband is dat zeg...
ooit in de baroeg gezien toen ik 13/14 jaar oud was, was wel cool hoor. heel de zaal was 1 grote pit. maar ja je bent jong he dan vind je alles met gitaren nog goed... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker niet, maar ik merk wel dat mn smaak ontwikkeld is de laatste jaren.
het begint met metallica en iron maiden, gaat zo over naar punkrock bandjes, naar hardcore en daar weer naar youth crew en old school. maar ik luister nog voldoende andere dingen (alhoewel ik ook niet de meest diverse muzieksmaak heb...) |
Over 10 jaar speelt arjan met mij in een experimentele rock n roll band en gaan we ten onder aan de alchohol, drugs en oja vrouwen niet te vergeten.
|
ik ben er down mee hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
jeeeeeeeeeej :d |
Schiedam Rules
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |