![]() |
Meiden: Telefoonsex in/uit?
Dag mensen.
Als ik op chatboxen kom, en ik hoor ook van andere meiden, dat jongens wel graag aan telefoonsex doen. Maar hoe zit het nu eigenlijk met de meiden. Meiden is telefoonsex in of uit? Doen jullie eraan, en zo ja hoe vaak? Greetzz Nick |
Ik vind telefoonsex niet echt iets hebben.
In die chatboxen zijn het altijd vreemden, die krijgen mijn nummer nog en eens niet, en het doet me gewoon niets. De praktijk is nog altijd beter! :D |
Telefoonsex alleen met m'n vriend, net zoals 'echte' sex of cybersex. Over de 'ik ben nieuwsgierig en ik wil alles weten dus ik ga cybersexen met werkeloze wanhopige amerikanen van 35'-periode ben ik allang heen.
En of het 'in' of 'uit' is, dat weet ik niet en het kan me ook niets schelen. |
ik vind het nogal nep.
|
vooral het id dat er aan de andere kant 1 of ander vies kereltje kan zitten is cker erg geil en tjah geef toe het is toch wel geweeeldig om te hijgen in zo'n heerlijk plastic ding (a.k.a telefoon) :rolleyes:
|
Ik zou daar echt niet opgewonden van kunnen raken hoor..
|
'k doe daar nie aan hoor.. tenzij me vriend 't heel graag zou wille.. maar anders nee :)
|
sex = liefde, gevoel, romantiek, spanning, geven om elkaar
dus niet een wildvreemde je telefoonnummer geven en maar wat afhijgen. Nee dank je wel! (n) |
waarom heeft iedereen het over wildvreemden?
Als je met je geliefde een erotisch gesprek voert aan de telefoon en daarbij allebei masturbeert... dan zit daar toch liefde, gevoel, romantiek, spanning, geven om elkaar bij? En sex is geen liefde. Sex kun je gebruiken als uiting van liefde. Sex is leuker met liefde, en liefde wordt leuker met sex. Van liefde wordt de sex beter, en van sex wordt de liefde beter (meestal). Maar sex ís geen liefde. |
sorry, ik heb liever de 3 D versie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hadden heel dicht bij ons huis een telefooncel en samen met mn buurmeisje namen we dan een kwartje mee en 06-4949 was altijd gratis dus .. haha ik heb wat afgelachen daarmee |
Nooit gedaan en lijkt me eerlijk gezegd ook niet ech leuk ofzo
|
hot or not:p
enig |
Ontopic: telefoonsex kan leuk zijn als je geen partner hebt.
Offtopic: WAAROM STUUR JIJ (Nick_hier) MIJ MAILTJES OVER OF IK MET JE WIL MAILEN OVER SEX?!?!?! |
Citaat:
ontopic: telefoon sex met je toekomstige partner is leuk!! :D |
Citaat:
|
Engolie en Dessie FOEI! :D
Nick_hier.. Ik wil wel met je mailen over sex?!. Vind jij schapen ook zo zacht en wollig, maar tegelijk zo lekker glibberig :P Jij wanhoopt of niet!. ik heb een oplossing *Spaar 50 euro* *Volg de rode lantaarns* *Loop naar binnen* *geef 50 euro* *Laat alles over je heen komen* |
Doe er niet aan. Lijkt me ook niet geil ofzo.....
|
Citaat:
Ik ken je niet eens, maar ik wil je wel mailtjes gaan sturen hoor als je dat wil!! Het lijkt bijna een vraag....... (y) |
:rolleyes:
Ik ben benieuwd wie jou gelooft, vies ventje. |
Ja en waarom je dit doet snap ik al helemaal niet.
Je kent me niet...en nu probeer je me meteen in discrediet te trekken bij de rest van de forumgangers. Waar slaat dit in godsnaam op? |
Geef me een reden waarom ik je zwart zou willen maken? Geloof me, ik heb wel wat beters te doen.
Het mailtje was btw vanaf cu2 verstuurd, dus als er meer mensen jouw password weten dan trek ik bij deze mijn aanklacht in... |
lijkt mij wel leuk om een keer te doen..
|
lijkt me wel grappig maar:
1 ik denk dat voor dat echt leuk is, je het toch minstens 1x in 'real' moet hebben gedaan en dat is niet het geval. 2 het vooral leuk is als je weet dat hij in een openbare ruimte is, zodat hij wel helemaal geil kan worden, maar niets kan 'doen'. :D |
LoL, ik weet niet of het in of uit is, maar in ieder geval... het zou nx voor mij zijn ;) :)
|
nah ik vind telefoonsex nergens op slaan, bijna genant.
ik ken bdw iemand die dat gwoon doet met meerdere vrienden.. aarg! |
hmmm, normaal doe ik er niet aan.. Maar toen ik twee week in Oostenrijk zat en hij hier in nl hebben we hebben we behoorlijk hete telefoongesprekken gehad... Ga nooit weer alleen op wintersport.
|
Misschien is dat de manier om mijn 3600 minuten eens een keer op te krijgen....:)
Maar nee, het lijkt me eerlijk gezegd een beetje saai. |
ik klap dan wel helemaal dicht, dus het heeft niet zoveel nut.
|
alleen een paar keer cybersex gedaan, in en ver en vaag verleden... :p
gewoon samen met een vriendin achter de pc lol maken, en de geilste verhalen verzinnen in de chat. maar nooit nummers gegeven....alleen de nummers van jongens die we kregen weer aan andere vragende jongens gegeven :D en een paar x cybersex met mn vriendje die toen ver weg woonde...was opzich wel spannend...het idee dat hij daar opgewonden van raakte... :p |
ik heb het wel eens gedaan, omdat ik irl nog niet durfde :P
maarja echt heel veel aan is het niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben dan wel een jongen, maar als ik ergens niet op kick, dan is het wel telefoonsex
|
Citaat:
|
't is inderdaad wel melig om te doen... :D
ik wou alleen dat ik es een x mee kon luisteren als ze mekaar opbellen :p |
Citaat:
Als ik met mijn grootouders aan de zee was (in Nederland dus) dan belde ik stiekem met mijn zus 06. Echt grappig was dat :D Voor de rest niet echt aan telefoonseks gedaan. Wel eens met men vriend (toen) elkaar liggen opgeilen, maar meestal kwam hij dan naar mij of ik naar hem om het irl af te werken :p |
Uit.
|
Mijn vriend wilde het wel met me doen...maar ik voel daar zelf weinig voor. Het is echt zo nep...dan kun je net zo goed met elkaar afspreken en 'iets' doen...jah toch?
|
Ik ben dan geen meid en mag eigenlijk niet reageren, maar ik vind telefoonseks eigenlijk een beetje de reden dat mensen met uitsterven bedreigd zijn.
|
Elkaar aan telefoon zitten opgeilen is best wel leuk.
Het is minder tof als je plotseling hoort dat iemand de 2de hoorn opneemt en begint mee te luisteren :rolleyes: Dat was de eerste keer en om die reden ook de laatste keer :) Ik zou het iig nooit met een vreemde doen, met mijn vriend is het alsof ik gewoon masturbeer met zijn stem in mijn oren. Irritant wel dat je niet je 2 armen kan gebruiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |