![]() |
Vinden jullie dat.....
er een leeftijd is waarop het zielig is als je geen vriendje hebt gehad?? ik vind dat namelijk fucking onzin maare ik hoorde dat laatst van een vriendin... uw mening is welkom...
|
Citaat:
|
Citaat:
totaal helemaal mee eens |
40 ofzo
|
Zodra je jezelf steeds zielig gaat noemen en je zelfmedelijden voortdurend uit, vind ik het zielig worden. Op welke leeftijd je dat doet maakt niets uit, een elfjarige die steeds zeurt dat ze ook eens hand-in-hand wil lopen is ook zielig.
|
onzin
|
Onzin, als je geen behoefte hebt aan een vriend(in) dan maakt t niet uit of je 18 of 35 bent. Zielig ben je alleen als je je zielig voelt.
|
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gehoord, en ik vind het ook echt onwijze onzin Mensen die dat zielig vinden zijn zelf zielig.
Ik krijg op mij 18de pas een ''echt'' vriendje.. boeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah wat hebben anderen er van te vinden...
ik word dit jaar 18 en heb nog nooit een vriendin gehad of gezoend o.i.d.... 't houd mij ongelooflijk bezig iig... kan het niet uit me hoofd zetten en het vreet aan me... er zijn momenten dat ik liever dood ben |
Citaat:
|
nee hoor.. ligt er gwoon aan wanneer jij klaar bent voor een vriendje.. zit geen leeftijd aan gebonden :)
Charlotte |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb trouwens ook nog nooit een vriendje gehad... :( maar ja goed... een meisje* dat het heel vervelend vindt dat er mensen zijn die dit soort dingen over zichzelf zeggen* |
25
|
ik vind het zielig als je je druk maakt om het feit of je zielig bent als je nog geen vriendje hebt gehad, dat is zielig ja.
Snow :cool: (die meestal niet veel zielig vind, maar hier een uitzondering maakt) |
14
|
1 woord: ONZIN
aleen ik denk dat je al een behoorlijke leeftijd heb gehaald 20 / 25 je tog wel zorge gaat maken |
Als het er na een jaar of 21 nog niet van gekomen is, maar zo iemand wel graag wil, dan lijkt me dat er toch iets met zo'n persoon niet in orde is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |