![]() |
Opstelling Oranje
Ok mensen laat je stem horen, hoe moet Oranje gaan spelen:
(ervan uitgaande dat iedereen fit is) Mijn stem Van der Sar Reiziger Stam F. de Boer Cocu Davids Zenden Van der Vaart Overmars Van Nistelrooij Makaaij Bank: 12 Van Bronckhorst (Om over te switchen naar 4-4-2) 13 Hofland (Goede verdediger die goed Stam of F.de Boer kan vervangen) 14 R.de Boer (goede voetballer, maar valt buiten basis) 15 Kluivert (Heeft bewezen te slecht te zijn voor basisplaats) 16 Westerveld (Waterreus is geen doelman met genoeg kwalietieten voor Europses topclub of Interlands, alleen leuk in Nederland. Westerveld bewijst bijna elke week zijn klasse in Spanje) 17 Van Hooijdonk (voor de vrije trappen) 18 Van der Meyde (Snel en goede voorzet) |
Wie staat er achter Zenden?? Waarschijnlijk Frank de Boer en die is niet de snelste daarom ging het mis tegen Tsjechie te groot gat daar want Zenden is gewoon geen verdediger.
|
1.Westerveld
2.Bosvelt 3.Stam 4.F.De Boer 5.Van Bronckhorst 6.Cocu 7.Seedorf 8.Davids 9.Van Nistelrooy 10.Vd Vaart/Kluivert 11.Overmars |
v/d Sar
Reiziger-Stam-de Boer-v. Bronckhorst v. Bömmel-Cocu-v/d Vaart Kluivert Makaay-v. Nistelrooij |
Citaat:
|
zolang van Bommel er niet in staat, ben ik tevreden
|
V/d Sar
Ricksen-Stam-Hofland-Paauwe V/d Vaart-Cocu-Davids Makaay-Van Nistelrooy-Zenden/Overmars |
Waterreus
Ricksen - Stam - F. de Boer - van Bronckhorst van der Meyde - Seedorf - Cocu (C) - Overmars van Nistelrooy - Kluivert Davids heeft naar mijn mening een veel te grote ego... Dit heeft een groter negatieve invloed op het team dan dat zijn spel dat heeft in positieve zin. Als hij zijn gedrag zou verbeteren zou hij zeker in mijn 'dream-team' staan, maar nu dus niet. |
Van der Sar, Bosvelt/Reiziger, Stam, Cocu, F. de Boer, R. de Boer, Van Bommel/Van der Vaart, Davids, Overmars/Zenden, Van Nistelrooy, Kluivert.
|
1. Oscar Moens
2. Andre Ooijer 3. Tieme Klompe 4. Virgilio Texeira 5. Gerard de Nooijer 6. Alfred Schreuder 7. Romeo Castelen 8. Dave Zafarin 9. Martin Drent 10. Barry van Galen 11. Santi Kolk |
Alles is best. Maar niet die Ricksen...Sjongejongejonge....
|
Sar
Reiziger - Stam - F.deBoer Overmars - Bommel - Cocu - vd Vaart - Davids Kluivert - Makaay 3-5-2 dus met van Bommel en Cocu iets naar achteren getrokken Overmars recyhts op de zijkant, Davids links en van der Vaart achter de twee spitsen. Makaay om lekker te kloten en balletjes af te wachten en Kluivert om mooi mee te spelen en een aanval op te zetten voor één van de opkomende middenvelders |
Van der Sar
Melchiot Stam F. de Boer v. Bronckhorst Cocu v/d Vaart Davids Kluivert Overmars v. Hooijdonk Je ziet het goed ja, v. Hooijdonk. Als we het moeilijk krijgen, ben je bijna verzekerd dat je de bal houdt als je een lange bal speelt. Ook de vrije trappen worden een stuk gevaarlijker. Er is voor mij slechts een minpuntje in deze opstelling, namelijk: F. de Boer, daarmee is het wachten op het goed talent. Voorlopig lijkt Hofland op de goede weg, maar ook daar heb ik m'n twijfels over. De rest van de selectie: Reiziger, Hofland, v. Persie, Bosvelt, Makaay, v. Nistelrooy, Seedorf, v/d Meyde, Zenden, v. Bommel |
de tukker opstelling:
sander westerveld arthur numan nico jan hoogma jan van halst chris van de weerden bjorn vd doelen ronald de boer paul bosvelt yourie mulder jan vennegoor of hesselink arold bruggink |
opstelling Nederlands Elftal ;
Gino Coutinho (nu jong oranje) Bogarde Reiziger v.Bronkhorst Seedorf Davids Boateng Hersi v.Hooijdonk Kluivert Hasselbaink AIGHT!! |
yourie mulder
Was die niet gestopt :D Men kan beter Bosvelt rechtsachter zetten dan Ricksen. Ik vind Melchiot dom spelen en Reziger heeft weinig wedstrijdritme |
Westerveld
Tim Cornelisse - Ruud Knol - Michael Jansen - Purrel Frankel Theo Janssen - Remco vd Schaaf - Philip Cocu - Martijn Reuser Roy Makaay - Jhonny v Beukering :D |
Citaat:
|
Waterreus
Ricksen Stam De Boer V. Bronckhorst Cocu Sneijder ;) Davids vd Vaart Kluivert V Nistelrooij |
Citaat:
(y) (y) (y) |
D: Van der Sar
RB: Johnny Heitinga RCV: Jaap Stam LCV: Nigel de Jong LB: Giovanni van Bronckhorst RM: Mark van Bommel CM: Rafael van der Vaart LM: Edgar Davids RB: Andy van der Meyde CA: Ruud van Nistelrooij LB: Arjen Robben Bank: Robin van Persie, Wesley Sneijder, Maarten Stekelenburg, Philip Cocu en Wilfred Bouma. |
Waterreus
Ricksen Stam F. de Boer v. Bronckhorst Zenden Seedorf Davids Overmars Makaay Kluivert |
Citaat:
Wat speelt er allemaal in dat hoofdje van jou rond om dit te zeggen? Het is verdomme de best scorende spits die er rond rond loop in het Nederlandselftal? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen met verstand hier die met 3 spitsen spelen zonder echte buitenspelers
mijn oipstelling: -------------------------------------v/d sar---------------------------- melchiot--------stam----------nigel de jong------------------witschge (waarom niet? jatoch wie is er dan beter linksachter en heeft dergelijke ervaring? en nou niet zeggen van ja hij heeft geen club, want die club komt binnenkort) ---------------------------------------davids--------------------------- -----------------------seedorf----------------v/d vaart-------------- --v/d meyde---------------------kluivert----------------overmars |
Citaat:
|
Citaat:
|
Code:
Waterreus |
Citaat:
|
sinds altijd al
|
1 Westerveld
2 Bosvelt 3 Stam 4 Cocu 5 Bouma 6 Seedorf 7 Van Bommel 8 Davids 9 Van der Vaart 10 Van Nistelrooij 11 Makaay Bank: Van der Sar, Kluivert, Robben, Van Persie, Van Bronckhorst, Van der Meyde, Ricksen, Zenden (als ie genoeg speeltijd krijgt bij z'n club), Reiziger (extra verdediger...) |
Ik heb een vraag voor mensen die F. De Boer als linksachter gebruiken.. Wil je dan de opbouw via links doen?? Of Gebruik je hem dan als mandekker (waar hij volgens mij te langzaam voor is), Ik denk zelf dat je Frank alleen in centrum kunt zetten en dat via hem de opbouw word verzorgd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Frank de Boer is een trage luilak die alleen maar nog in Oranje speelt omdat hij veel vriendjes heeft. |
Citaat:
|
het is inmiddels bijna 4 maanden geleden en mijn topic is er nog steeds :D. Inmiddels is mijn opstelling herzien:
____________________Van der Sar______________________ Reiziger _______Stam __________Cocu______ Van Bronckhorst ___________Van der Vaart______ Davids__________________ Van der Meyde__________________________ Overmars _____ ____________Van Nistelrooij____________________________ ____________________________Makaaij__________________ Sorry voor de Underscores maar de spaties bleven niet staan. Ik weet dat Cocu een middenvelder is, maar als het nodig is bij barca doet hij het daar ook goed op die postie) Bank: 12 F.de Boer (Wordt minder in de loop der jaren) 13 Hofland (Goede verdediger die goed Stam of F.de Boer kan vervangen) 14 R.de Boer (goede voetballer, maar valt buiten basis) 15 Kluivert (Heeft bewezen te slecht te zijn voor basisplaats) 16 Westerveld (Waterreus is geen doelman met genoeg kwaliteiten voor Europses topclub of Interlands, alleen leuk in Nederland. Westerveld bewijst bijna elke week zijn klasse in Spanje) 17 Van Hooijdonk (voor de vrije trappen) 18 Zenden (Valt me in Nederlands Elftal nog weleens tegen, daarom geswitched met Van Bronckhorst) |
Westerveld
melchiot Stam cocu Davids Van Bommel Robben van der Vaart Makaay van Nistelrooy op bank sneijder, van der meijde, bronkhorst, kluivert, f de boer, r de boer, van persie, van der sar |
Bloedgroep Ajax whaahahahah :D :D :D :D :D :D :D :D :D
|
Citaat:
ontopic: Code:
|
van der sar
bosvelt, stam, de boer, van bronckhorst Seedorf, Cocu, Davids, Van der Vaart Van nistelrooy enneh makaay |
Code:
Westerveld |
1.Dennis Gentenaar
2.Zenden 3.Hofland 4.Stam 5.Van Bronckhorst 6.Bosvelt 7.Cocu 8.Van de Vaart 9.Van Hooydonk 10.Kluivert 11.Makaay reserves Davids Van Persie Van Bommel Robben Van Nistelrooy Westerveld |
Kluivert - Makaay
van der Vaart - Davids - Cocu - R. de Boer v. Bronckhorst - F. de Boer - Stam - Reiziger van der Sar |
Makaay wint voorlopig met 16 tegen 12,5 stem.
Gelukkig dat er hier nog genoeg mensen die inzien dat Kluivert en van Nistelrooij niet samen in de spits moeten spelen. Dus, Dick probeer het eens met Makaaij, van Nistelrooij met van der Vaart of evt Kluivert een kans te gunnen. Eigenlijk zouden we dit nu naar Dick Advocaat moeten sturen :D Misschienwerkt het |
Code:
van der Sar vd Vaart in balbezit als '10' spelend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Code:
Westerveld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |