![]() |
vriendin of smoken ?
kmoet kiezen :S als ik weer wil smoken wil ze niet met me verder als ik met haar verder wil moet ik de ganja aan de kant zetten :eek:
dilemma :eek: :( this toch mijn keuze, ik belast haar er toch niet mee :mad: :( |
als et echt wat is met dat meisje zouk voor het meisje gaan
|
Citaat:
|
ligt er aan of het wat is met haar, het is moeilijk om te verbergen dat je blowt terwijl het niet mag van je vriendin (n)
|
k vind het maar onzin... wist ze dat je blowde toen je met haar kreeg?
|
tja, is maar net wat je zelf belangrijk vind denk ik. als het echt iets is met dat meisje, zou ik voor haar gaan. maar kan je bijv niet zeggen dat je niet blowt in haar bijzijn ? of wilt ze dat je helemaal niet meer blowt ?
|
pff, manipulatie (n)
als ze zo redeneert zou ik toch al niet met dr verder gaan... maarja, tis idd wat je zelf het belangrijkste vind en ik ken dr verder niet. |
Ik zou voor 't blowen gaan.
(o ja, was de verleiding toch te groot? Ik dacht dat je zou stoppen tot Lowlands...?) |
ik zou dat niet pikken, tenzij ze echt een goeie reden heeft.
wat is haar reden eigenlijk? |
waarom is ze er zo tegen dan ?
|
Alsof niemand weet waarom mensen tegen het gebruik van drugs zijn, kom nou.
Laat die rommel gewoon staan... je wordt er echt niet beter op en waarschijnlijk kan die vriendin jou je lekkerder laten voelen :rolleyes: dan die drugs en het is nog gratis ook :D |
ze is ertegen omdat ik toen ik smookte zij het gevoel had dat ze me kwijt was...
|
ik zou mn vriend(in) dumpen... niet omdat ik niet tegen zou kunnen om niet meer te smoken maar puur om het feit dat ze je laat kiezen... belachelijk...
|
Citaat:
|
Ik zou zelf ook eisen stellen aan mijn vriendin hoor... dat vind ik vrij normaal, menselijk. Als die van mij rookt kan ze doodvallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je zeg maar niet zou roken en een vriend(in) had die ook niet rookte en na 4 maanden ineens WEL begon te roken, DAN vind ik dat je kunt zeggen dat hij/zij daar mee moet kappen... maar niet wanneer je het wist voordat je wat met die persoon begon |
Als zij mij (meer dan) leuk vindt en ik haar is dat voor mij een voorwaarde.
|
als ze je laat kiezen is ze je niet waard.
|
Als je niet stoned bent als je bij haar bent, kan ze er ook nooit een probleem van maken. Lijkt me.
|
Wel fokkin irritant dat je ee keus moet maken. Ik zit nu ook met net zoiets. Me vrind én me huishenoot willen stoppen enzo, en ik heb daar niet echt de behoefte aan...
Je moet er zowiezo met haar over praten, of je nou wel of niet gaat blowen. |
maarre wat is de keus geworden ???
wiet of vriendin of allebei maar dan stiekem |
stiekem is helemaal bot
|
Citaat:
|
Ligt aan het soort wiet en de soort vriendin ;)
Ik bedoel.... als je een vriendin hebt die je echt super vindt, dan zou ik er wel voor willen "stoppen", maar met relaties denk ik dat het een beetje triest is, stel je vriendin zegt, die wiet of ik... dan is ze toch niet eens de moeite waard.... want dan komt ze een maand later weer met andere eisen... kam je haren iedere dag, trek hele en schone kleren aan, ga werken, bezoek je oma...... enz. enz. Als die vriendin vraagt of je wil minderen vind ik dat een veel reeeler antwoord, ze zegt eigenlijk, ik ga je helpen met minderen.... en niet zo van ik chanteer jou met onze relatie..... |
Citaat:
hijft totaal gelijk, maar hele kleren??? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze smoked nu met me :D *is blijkbaar erg overtuigend* :o
|
Citaat:
Maarja blijkbaar zijn de meesten hier zover dat ze echt niet meer zonder kunnen/willen? |
ik denk dat ze t dan niet serieus met je meent. ik haat echt van die meisjes die een ideaalbeeld hebben van hun liefje en die, als ze dr een hebben, hem helemaal willen aanpassen aan dat beeld. je valt toch niet voor iemand als je niet akkoord gaat met die zijn levenswijze. smoken hoort gewoon bij je stijl als je t doet, als ze je wil veranderen is ze dus niet blij met wie je bent, dus dump ze gewoon, ze geeft dr toch niet om, ze zal wel iemand anders vinden om te manipuleren. be yourself (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
cool. |
ze hebbenm e ooit voor die keus gesteld
ben blijven smoren men moet mij niet proberen te veranderen en smoren hoort nu eenmaal bij me als ze voor zoiets het willen uitmaken met mij tjah |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |