![]() |
the beach
vrijdag yorin 22.00 met Leonardo Dicaprio
is ie het kijken waard? |
moet je van houden...
|
Nee vind ik niet, geen leuk verhaal, geen leuke acteurs.
|
Ik vond het wel een leuke film, niet de beste die ik ooit had gezien, maar ik vind hem zeker wel de moeite waard om te kijken. Wel leuk avonturen verhaal en met de acteurs vind ik in ieder geval nix mis mee :)
Have fun met kijken |
Citaat:
|
best leuke film...anders dan ik had verwacht in ieder geval. vond de negatieve twist tegen de helft van de film wel interessant.
|
*Ik vond hem wel apart;
maar net zoals hier boven al staat, niet het beste dat ik ooit gezien heb, maar het kijken waard http://www.filmsoptv.com/images/smiley/thumbsup.gif * |
Toen ik hem een hele tijd geleden in de bioscoop zag, vond ik het maar een rare, aparte en donkere film, en dat vind ik nog steeds. Niet een film waar je vrolijk van wordt, en het is een beetje grof ook. (n) Btw, Leo-fans moeten vooral naar zijn sex-scène kijken. ;)
Eigenlijk niet echt de moeite waard om te bekijken, maar doe toch maar, dan ben je alweer een film-ervaring rijker. ;) :) Groetjes, Ripper |
kben geloof ik 1 van de weinigen die het wel een boeiende film vind.. interessant verhaal, goed geacteerd, en dat eiland is mooooi :eek:
|
Citaat:
wel een beetje goor af en toe, maar indrukwekkend en anders dan meeste films |
het eerste deel van de film vond ik wel leuk, maar het einde vond ik slecht
|
Ik vond em verrassend goed eigenlijk, had ik iig niet verwacht :)
|
hmmm toch maar even gaan kijken! tnx voor de reacties! (y) :)
|
Hij lijkt me leuk, ik ga hem gewoon kijken :)
|
Citaat:
Maarja ik zou m wel kijken, daar is ie interessant genoeg voor. |
ik ga hem voordeel van de twijfel geven en waarschijnlijk wel even opnemen :)
|
kom ik er net achter dat ik vrijdag weg ben :\ nou ja...lang leve de videobanden!
|
Je krijgt bij het kijken van de film het eerste uur zin om naar de tropen te gaan :cool:
|
Ik denk dat ik hem ook een x ga kijken.
|
ja..
|
Citaat:
|
Kan 'm niet meer precies herinneren want is al een aantal jaar geleden. Tís wel een goede film vond ik maar t eindigd nogal vaag. In t begin is ie in ieder geval leuk maar t neemt een rare wending.
|
Zonde van dat eiland :(
|
mooi meisje speelt erin :bloos:
|
Ik wil hem eigenlijk wel zien...
Maar in principe "boycot" ik die film omdat ze Ewan McGregor hebben vervangen door Leonardo DiCaprio! :mad: (n) :nono: Duzzzz... ik denk er nog even over na... |
Citaat:
|
ik vond het een mooie film
ga dus wel kijken |
Bericht dateert uit 2003. :rolleyes:
|
Citaat:
Maar goed, ik vond de film niet geweldig moet ik zeggen, hoewel ik wel graag op dat eiland zou willen wonen :cool: |
Citaat:
(ik had hem serieus misschien wel willen opnemen :bloos: ) Wie kwam er in godsnaam met die achterlijke up dan? :nono: |
kutfilm
nuff said |
LEONARDO DI CAPRIO
maar de film: nee. eeerst nog wel. maar toen ze van het eiland moesten niet meer |
Ik zou hem wel eens willen zien maar ik verwacht er niet echt veel van.
|
oh nou in het begin is hij nog heel leuk hoor, dan heb je het idee dat je er echt in zit maar langzamerhand wordt hij te raar
|
Citaat:
wie heeft hem ge-upt? |
Citaat:
|
Citaat:
De plek waar de Beach werd opgenomen is totaal verwoest na de zeebeving in Azië. Vandaar de reactie dat het zonde is van dat eiland. Of de topic daarom open kan blijven zal ik even met Ieke en Pebbles overleggen. |
Ik vond 't een saaie film.
Niks tegen Leo hoor.. Alleen er zit gewoon totaal géén verhaal in die film. Het gaat over een jongen op een eiland die zichzelf moet proberen te redden. that's it :s |
Hm, ik heb hem gezien toen dit bericht werd geplaatst vorig jaar.
Beste een aparte film. Redelijk mooi, niet super.. Ach.. |
In overleg is besloten dat dit topic toch te oud is om open te laten, zeker gezien de nieuwe reacties amper over de film gaan.
Mocht je het alsnog over de film willen hebben kan er een nieuw topic geopend worden. Wil je het over het strand en het gebeuren in Azië hebben, dan kan je je tot N&A richten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |