![]() |
Dream Catcher - Stephan King
Ik was zaterdag naar The Ring gegaan (echt een enge film btw! ), en daar zag ik de trailer van Dream catcher.
Die film lijkt me zo geweldig. Ik vind de meeste verfilmingen van de boeken Stephan king wel goed, dus ik hoop deze ook. Hij zag er in ieder geval erg spectaculair en eng uit (y). Hier nog de officiele website |
Mij lijkt ie ook echt gaaf, hoop m binnenkort in de sneak te zien en anders een keer als ie draait..
|
Lijkt me ook een geweldige film. Morgan Freeman ziet er trouwens wel apart uit :D
|
Kun je de naam van de schrijver niet eens foutloos schrijven? :eek: Het is Stephen King, niet Stephan King! Grove fout! :eek: :P
En ja, het lijkt me wel een goede film. Ik wil hem zeker gaan zien zodra 'ie uitkomt. Meer commentaar zal van mij dus nog volgen. :) Groetjes, Ripper |
Citaat:
|
ik wil em ook zien! zeker omdat ik het boek heb gelezen, dat was btw al voor dat ik wist dat ie verfilmd werd. volgens imdb is et een vervolg op it, maar imho slaat dat compleet nergens op!
|
Citaat:
|
ik ga er samen met mn vriend heen..
ben benieuwd :D |
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Film krijgt matige recensies, sterk begin dat naarmate het einde geheel uit elkaar valt en afwijkt van het boek.
|
Ik ga erheen puur en alleen om naar de wenkbrouwen van Morgan Freeman te gaan kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |