![]() |
pannekoek pop.
zondag 20 april, 1e paasdag. in bergen op zoom. duurt ongeveer tot 24:00. en 2 euro is dus echt niet veel daarvoor :p.
pannekoeken genoeg ! :D http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/451.jpg iemand van plan om te komen ? :) voor een routebeschrijving naar de surfclub kun je op www.kreekrakkers.com kijken. |
misschien...
against time is geil [edit] belvedere trouwens ook... had ik nog niet gezien, ik ga denk ik wel (y) |
Oeh daar wil ik best heen. :)
|
wat speelt er als hoofdact?
|
Citaat:
|
wie speelt er als laatste?
|
of no avail heb ik een keer gezien in een plaatselijk boerenfestival ;) wel aardig maar nee, ik ben niet zo into punkrock, dus ik ga niet.
|
Citaat:
|
Jammer dat het op een zondag is, en ik de zaterdag ervoor al naar belvedere ga. Maar pannekoeken zijn wel heel lekker en die hebben ze in boxmeer vast niet :(
|
waar is het
|
Citaat:
staat er bij :p |
hehe pardon
zat alleen maar naar hippe postertje te kijken |
Citaat:
against time hoort bij de 10 geilste bands van NL |
Citaat:
against time is de geilste band van nederland |
Citaat:
|
whaaaa :) dat wordt leuk. ik ben zeker van de partij (y)
ik ga voor de pannekoeken met basterdsuiker :D. die heb ik altijd al live willen zien. |
Citaat:
|
toch wel erg cool!!!
misschien dat ik kom, maar dan moet ik die zaterdag toch maar regelen dat ik gastenlijst sta wel coole bands, ook lang geleden dat ik against time zag |
hoezo? is die 2 euro te veel?
|
wat een geweldige naam voor een festival :D
|
Citaat:
aah dan ;) |
en oh wat heb ik er zin in :)
|
ik heb er ook zin in.
palooka's!! :) als er een redelijk aantal forummers gaan kunnen we misschien een meeting organiseren ofzo.. |
hoe lang is het fietsen vanaf eindhoven?
|
Citaat:
(ik ben een keer met de auto naar een dorpje vlakbij Eindhoven geweest en dat duurde anderhalf uur ofzo.. maarja, dat kan ook aan mijn manier van kaartlezen gelegen hebben.) |
dan ga ik niet fietsen
dan ga ik te voet (y) |
bedevaart naar bergen op zoom.
cool. |
groningen->bergen op zoom.........
wel een stukje fietsen :S |
(y) het klinkt best wel heel koel...even kijken of ik tijd heb/zin om helemaal naar bergen op zoom te reizen :D
|
ik heb er zin in.
|
Hehe
Nee da's nix voor exo |
en het was geweeeeeeldig :D
|
op een schaal van 1 tot 25:
hoe geweldig was against time? |
Citaat:
|
Citaat: