![]() |
Haar oplichten
Ik heb donkerbruin haar maar ik zou er graag wat lichtere plukken in willen of gewoon helemaal donkerblond maken.
Bij sommige meisjes staat dat echt leuk maar weet dus niet of het mij ook zal staan. Ik heb namelijk donkere wenkbrauwen. Hoe doen die andere meisjes dat verven? |
bij de kapper, of gewoon blondeerspul in plukken smeren en die in aluminiumfolie doen zodat de rest niet geblondeerd wordt :confused:
gewoon de instructies op de verpakking volgen. |
donkere wenkbrauwen met licht haar is juist goed ja:P
*heeft zeer donkerblonde wenkbrauwen en zeer lichtblond haar* ehm, ik heb ooit eens highlights laten zetten, door de kapper... en ik denk dat je er ook het beste voor naar de kapper kunt gaan als je het echt mooi wilt hebben. M'n zus heeft ooit eens paarsrode lokjes gehad, die heeft ze er met een kwastje en haarverf ingeschilderd terwijl ze onder het lokje dat geschilderd werd aluminiumfolie had gespeld. |
Het makkelijkste en goedkoopste:
Citroensap in een paar plukken doen, en vervolgens in de zon gaan zitten, klaar. |
Citaat:
|
als je t echt wilt blonderen kun je ook naar n afro-winkeltje gaan en blondeerpoeder kopen voor 2 a 3 euro, flesje waterstofperoxide (etos, albert heijn, etc.) erbij gooien en klaar
|
off/ontopic--> ik heb donkerbruin haar .. en ik wil er een soort donkerpaarse glans overheen doen... hoe kan ik dat het beste doen, wat kan ik het beste kopen??:P
|
je kan je haar beter ontkleuren dan blonderen (natea ontkleurder, pakje is 11 euro)
maar misschien wordt je haar dan te licht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |