![]() |
Verband exen (een lijn?)/ jongens waarmee je gezoend hebt???
Is er bij jullie een verband tussen je exen? Toevallig bepaalde eigenschappen?
bijv ze roken allemaal ze hebben allemaal blauwe ogen allemaal asociaal allemaal langer dan jij allemaal vwo gedaan allemaal blond en ga zo maar door :) |
Ehm ze hebben allemaal donker haar :D
en ze waren allemaal groter en ouder dan ik. Qua karakter helemaal geen overeenkomsten :) |
Ze waren allemaal groter en ouder dan ik
Ze deden allemaal mbo Ze wonen allemaal in mijn woonplaats Het zijn allemaal losers Volgens mij zijn dat de enige overeenkomsten |
Idd. Ze waren allemaal groter dan ik. *denkt na* Ik kan verder niets bedenken, zelfs.
|
blauwe ogen
blond haar watjes |
ik heb maar 1 ex:P
maar ik zal 'm met m'n vriend vergelijken allebei blond stug haar dat de eigenaar ervan 's ochtends het uiterlijk van een kuikentje geeft allebei beetje stevig (gelukkig) allebei dol op honden, cameron diaz en dodge vipers allebei fanatiek LotR-kijker en -lezer (oke, ex-vriend dat laatste iets minder, maar het was wél het enige boek dat hij las in drie jaar tijd, dus dat zegt wel wat) allebei langer dan ik, maar da's niet zo moeilijk allebei woonachtig in Enschede allebei acne, en allebei begonnen ze verwoede pogingen doen daarvan af te komen zodra ik ten tonele verscheen, zonder dat ik er iets van had gezegd:P ...verder kom ik niet:) edit: ohja, allebei jongens... en allebei niet-rokend |
Ik heb Twee 'vage vriendjes' gehad voor mijn vriend:
Allemaal vrij lang - behalve mijn vriend; Allemaal vrij slim; Allemaal netjes; Allemaal donkere ogen; Allemaal vrij stevig - vooral die van nu, lekker :) ; Allemaal hadden ze broertjes/zusjes; en verder kom ik niet... |
Euhm.... Euh.... *kraakt d'r hersenen* Euh..
Nou.. Niet lullig bedoelt, maar het waren allemaal sulletjes :D Verder hebben ze NIETS overeen behalve het geslacht... |
Ze hadden haast allemaal een naam die in een kinderen voor kinderen liedje voorkwam.. nee, dat is toeval! :)
|
Juristen, allemaal
|
Het waren allemaal jongens en allemaal losers.
Oh ja, en ze waren allemaal geschift. |
allemaal minstens 15 centimeter langer dan ik
allemaal blauwe ogen allemaal slank gebouwd met brede schouders :) en allemaal afwijkend van de standaard in gedrag en voorkeuren :) |
hmm... ze zijn allemaal groter dan ik (maar ja... ik ben 1.62 m! :D)
verder zou ik t eigenlijk niet weten... Ow ja.. ze houden allemaal van sport. |
ehh.. naja t zijn nie allemaal exen. maar wel waar ik mee gezoend had.
de helft ervan zat op scouting. dat waren er dus 4.... |
Ze zijn allebei blond.
Voor de rest lijken ze evenveel op elkaar als water en vuur. |
allemaal langer dan ik
de jongens die ik écht leuk gevonden heb waren allemaal blond, lang en, jammer genoeg, beetje player type |
allemaal verbaal sterk
allemaal goed dansen |
Hm ja een groot verband:
Ze bestaan allemaal niet :D |
Ze zijn allemaal groter dan mij en allemaal mooie kindjes (vind ik dan :o )
|
het zijn allemaal geen macho`s :confused:
|
het zijn allemaal sletten :(:(:(:(
|
allemaal slim/redelijk intelligent (VWO)
allemaal niet populaire mensen |
Allemaal VWO of studerend
Allemaal ver weg wonend, meer dan een uur met de trein |
bijna allemaal:
donker haar donkerbruine verdrinkogen lange wimpers langer dan ik ouder dan ik (niet meer dan 2 jaar) havo & hoger |
de enige overeenkomst:
ze zijn allemaal anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb pas met 1 jongen gezoend en daar blijf ik lekker bij...
***betere info...vandaag voor het eerst....mmm...*** :D |
waren allemaal ouder... euh dat weet ik niet eens zeker :S
het waren in ieder geval allemaal jongens :o |
Citaat:
|
Ik zie geen duidelijk verband. In ieder geval niet tussen uiterlijk hoewel ik me wel duidelijk bewust ben van m'n smaak.
De eerste paar (dat is een lang verhaal, allemaal op dezelfde avond.. terwijl ik met ze buiten stond) waren misschien wel sletten, maar de vriendin die ik er aan overhield was eigenlijk geen slet.. best volwassen dametje maar dat mag ook wel op je achtiende. Een klasgenote op een feestje, ja eigenlijk gewoon een foutje veroorzaakt door wederzijdse aantrekking. Wel aardig meisje maar 'k heb maar besloten er verder niets mee te doen. De daarop volgende dame was wel een sletje, 2 verschillende avonden even gezoend, ik heb haar voordat we zoende gemeld dat ik haar de volgende ochtend niet zou herinneren.. beide keren.. dan ben je wel een slet ja. M'n ex, veel voor me betekend. Deed/doet VWO en is echt lief. Eigenlijk ook wel een klein beetje een sletje maar dat is gewoon vrouw eigen. Het meisje in terschelling. Slet, zeker wel. En och verder zijn er zo nu en dan nog wel eens de dames voor een avondje. Je zou kunnen zeggen dat het allemaal sletten waren maar de overeenkomst die ik er in zie is dat ze allemaal toch best lekker waren, de 2 die ook nog enigzins wat voor me betekende waren intelligent en in orde wat innerlijk betrefd. Ook het gebruik van pils mag in dit verhaal niet ontbreken.. niet dat ik een alcoholist ben ofzo maar ach wel een genieter moet ik toegeven. |
Op 1 na:
Allemaal blond, blauwe ogen met een tint groen. Groter dan ik. En erg sociale mensen. Ohja en allemaal vrij actief, voetbal en sportschool enzo. lol. |
-allemaal "skater"
-allemaal boven de 18 -allemaal hielden ze van rock/punk/alternative en soms nu-metal -allemaal droegen ze skateschoenen |
doen/deden alledrie mbo
zijn alledrie ouder dan ik zijn alledrie groter dan ik zijn alledrie dun houden alledrie van alternative muziek dragen alledrie skateschoenen gingen alledrie wellis naar de vera (uitgaansgelegenheid (:P)) mmm mir kan ik niet echt bedenken |
owja en alledrie ontzettend LEUK!
|
Citaat:
Ik bedoel: ''Ik liet haar even weten dat ze voor een avondje was... dus is ze een slet....'' ik snap die logica niet! Je zoent haar dan toch ook voor één avondje? :confused: |
Citaat:
|
Ze deden allemaal Havo of hoger.
Ze waren allemaal knap (enkele uitzondering daarelaten :o ) Ze waren allemaal kleiner dan ik. ...en verder heb ik er geen zin meer in... |
Citaat:
Wat ik van mezelf vind, ik denk niet dat ik dat in een gevatte onliner kan omschrijven. |
nope compleet divers, maar dat heb je ook meteen al als 2 daarvan complete tegenstellingen zijn in opleiding (vmbo/vwo) roken (roken/niet roken) lengte (lang/klein) en haar (blond/donker)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vind je nog steeds wel lief hoor deen :o ;) |
Allemaal groter.
En het rare was, dat ze allemaal wel redelijk slim waren maar toch het op school nooit goed ging. (Veel van de jongens waar ik mee gezoend heb of een relatie meegehad heb, bleven zitten. :D) |
ik kom niet verder dan het feit dat ze allemaal van het mannelijk geslacht waren en dat ze ook nog eens allemaal lekker zoenden. verder overeenkomsten niet aanwezig.
|
Citaat:
|
meiden in mijn geval, geen jongens :P
ze hadden allemaal namen die ik niet kan uitstaan :rolleyes: |
- Allemaal op zijn minst 3 jaar ouder
- Allemaal langer (op zich, ben je al snel langer dan mij.. ;)) Hm. That's about it. |
ehm, totaal geen verband eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |