![]() |
jas met een anti-nazi patch erop
Ik heb een groene legerjas met een patch erop met een nazi-teken waar een rode streep op staat (zie plaatje)http://www23.brinkster.com/plaatjesenzo/antinazi.bmp (waarschijnlijk doet ie het niet dus:http://www23.brinkster.com/plaatjesenzo/antinazi.bmp) Als over straat loop kijkt echt iedereen me zo aan van: klootzak! jij bent een nazi! Ik zou graag willen weten hoe jullie zouden reageren/kijken als je iemand met zo'n patch over straat ziet lopen...
(topic gemaakt op aanraden van wietsie) |
Ik zou ff vreemd kijken, totdat ik dat 'verboden voor' logo erdoor zag staan.
|
Gegen Nazis
sja ... ieder diertje ze pleziertje zeg maar |
ik zou 't waarschijnlijk niet zien:P
mocht ik het wel zien, dan zou ik het gauw genoeg doorhebben... en anti-nazis zijn wél goed:) (over verboden voor gesproken: in de trein hangen stickers met een fles erop, en een kruis daardoor, dus: geen flessen. Daaromheen zit een rood rondje, met de betekenis: verboden. Het is dus verboden om geen flessen uit het raam te gooien, en dus verplicht om flessen uit het raam te gooien) |
tja, misschien kijken ze wel raar omdat je een legerjas aan hebt :p
|
Ja, dat is echt vreemd er stata duidelijk een streep doorheen,
maar mensen zijn gewoon te kortzichtig om verder te kijken dat het logo.. |
Citaat:
|
Ach ja, op zich is de patch wel oke, maar ben je nou niet bang dat er op een dag een groep nazi's voor je neus staat met knuppels oid?
|
Citaat:
Zoiets heet een swastika, géén 'naziteken'. De swastika is niet van de Nazi's, het is een teken dat tijden daarvoor al werd gebruikt maar wat de Nazi's hebben gebruikt om het Nazisme te propaganderen. Maargoed even ontopic dan maar, het zou mij niet eens meer opvallen als ik even kijk naar wat de gem. alto allemaal meesjouwt.. ;) |
Citaat:
|
Waarschijnlijk zou ik het niet zien. En als ik het wel zie zeg ik er niks van.
|
Citaat:
|
Beetje lomp als ze't niet zien. Als die rode streep dikker was geweest zou je het hele kruis niet eens meer kunnen herkennen.
Ik had diezelfde patch op m'n vroegtijdig overleden schooltas, overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niet raar reageren... ik vin dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij draagt en me niks aantrekken van andere mensen.. maarja.. wie ben ik? |
Bepaalde dingen kunnen gewoon niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben tegen zoveel, als ik dat allemaal via een jas zou moeten duidelijk maken..zou ik 6 jassen moeten dragen. Ik geef mijn mening wel als het van toepassing is en er om word gevraagd. Misschien kijken mensen niet vreemd vanwege die patch? Het is overduidelijk dat er een kruis door heen staat en het logo is bekend, ik denk niet dat mensen dáarom vreemd kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst zei een langharige man na naar mijn jas met 2 patches te hebben gewezen jij bent tegen nazis? dan ben je tegen mij.
.......Mijn jas heeft een Minor Threat en een Sick of it all Patch go figure ( hij dacht zeker dat ik jou was ;) en zag mijn minorthreat patch aan voor een tegen nazi patch vaaaaagggggggggggggggggg) |
tja, ik vin et persoonlijk nogal lame om zo'n ding op je jas te naaien
net als al die kut graffity waar dan met poep letters staat: fuck nazi's ect... is et niet nogal logisch dat je tegen nazi's bent? |
Ik vind het inderdaad nogal overbodig...het lijkt me vanzelfsprekend dat je tegen nazi's, tegen racisme, tegen extremisme, tegen vreemdelingenhaat bent...dat hoef je toch niet extra op je jas uit te drukken? IMO is het nogal overdreven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als die nutteloze anti-zinloos geweld lieveheersch beestjes. |
Citaat:
|
Citaat:
als je iemand ziet denk je niet "hij is miss wel voor nazi's" je gaat ervan uit dat diegene tegen is. hoef je dus niet zon ding te dragen |
sieg heil
|
't lijkt me makkelijker dat nazis gewoon een pro nazi patch dragen. Zij zijn immers de minderheid
|
Citaat:
|
Je moet niet naar wietse luisteren, het mag toch overduidelijk wezen dat die gewoon zo dom als een tuinstoel is.
En het is gewoon overbodig zo'n patch, ik heb toch ook geen anti-breezer patch op m'n jas. |
Ik zou wel 'n patch willen met Avril erop. En dan 'n streep erdoor. En dan nog 'n streep erdoor. :P
|
ik vind dat altijd zo triest... ik bedoel hoeveel mensen zijn er nou eigenlijk VOOR nazies... je hoeft niet te laten weten dat je er tegen bent dat is vrijwel iedereen, het maakt je niet uniek en door zo een "statement" uit te dragen loop je eigenlijk voor lul IMHO..
edit: heheh ik zie dat mijn boodschap al door andere is uitgedragen :p *leest vrijwel nooit een heel topic door :o * |
Citaat:
die mensen laten het zelf vaak al zien dat ze het zijn... dus ja.... tis gewoon zinloos zo'n statement uittedrukken via een patch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik vind het een beetje onnodig, je lokt reacties uit, zoals iemand eerder in dit topic schreef: iedereen heeft bepaalde meningen/opvattingen over van alles en nog wat, maar om daar mee te koop te lopen... Nee. In mijn ogen is het net zo fout om te laten zien waar je tegen bent (in dit geval nazi's) als om te laten zien dat je nazi bent. Beetje krom uitgelegd, maar je begrijpt het wel. |
lijkt me wel doop dat je over elk standpunt een patch hebt trouwes...
*ik haat spruitjes* *friends is mijn lievelingsserie* *ik luister R&B* *ik draag liever boxershorts dan ballenknijpers* heb je gelijk zon jas vol met patches, lekker alto toch! |
een gat in de markt, wie is er zo creatief om een handel te beginnen in die dingen? en dan van elke patch maar 5, zodat je lekker apart blijft... :D
doe mij er 1 met 'ik hou van het forum' |
*ik houd van rape sex*
|
Citaat:
|
"Oh wat origineel"
|
Wat heeft iedereen toch tegen die gegen nazi-patches?
Laat die jongen maar tonen wat z'n idealen zijn, wat is er mis met een beetje puberaal tonen waar je voor staat? Liever dat dan al die onverschilligaards waar ik me dood en dood aan erger. Of hij z'n mening nu voor zich houdt of duidelijk laat zien...dat is toch zijn keuze? En de reden van " zo jaag je mensen tegen je in het harnas" vind ik belachelijk: dan mag je nooit je mening uiten omdat je bang bent dat er iemand niet mee akkoord gaat gaan :confused: . |
Ik weet wel hoe dat komt.. Ik had eerst ook hetzelfde op mijn broek.. Totdat ik een uitbrander kreeg van een opa. Hij zei dat het goed was om tegen de nazi's te zijn, maar dat het ook vrij grof was om mensen nu nog steeds ermee te confronteren. Want dat doe je wel. Dus het beste kun je gewoon tegen nazi's zijn en dat gewoon niet op zo'n manier uiten.. maar op andere manieren.
Ik vind wel dat die opa gelijk had. Al had ik er zelf nooit zo bij stil gestaan. Ik dacht, dat is goed, om te laten zien dat ik er echt tegen ben.. maar ik kan beter gewoon dingen doen, tegen de neonazi's, in plaats van normale mensen steeds met die oorlog te confronteren. |
het is toch onzin om je mening te gaan verkondigen als iedereen het toch al met je eens is?
|
Citaat:
|
Citaat:
dan was er ook geen volksunie e.d. maarja, ik zou dat zelf dus niet via een patch op een jas doen....kben toch al geen patch-op-jas figuur maar als iemand anders dat wel wil.. ik vind het best |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |