![]() |
Bruce Almighty (Jim Carrey)
Binnenkort komt er een nieuwe komedie van Jim Carrey, het gaat er over dat wat hij zou doen als hij god was voor een week, Morgan Freeman speelt er ook in.
Ik heb net de trailer gezien, en het lijkt mij een super film, echt weer een Jim Carrey als van ouds, ik vind hem echt een super goeie acteur. trailer hier: http://www.apple.com/trailers/univer...ty/large.html/ |
Had de trailer ook al gezien en hij lijkt me echt zo grappig...wacht nieuwsgierig af :cool:
|
*Hmm, trailer had ik een maand geleden gezien en die film lijkt me echt leuk ! [Jim Carrey...is leuuuk http://www.filmsoptv.com/images/smiley/yes.gif ]
maar goed ik wil hem zo snel mogelijk zien :D * |
up :D
Citaat:
|
Recensies zijn vernietigend en ook ik ben bang dat het een waardeloze film zal zijn.
|
als Jim Carrey fan ga ik m zeker kijken :cool:
|
Ik dacht dat dit een biopic was over Bruce Campbell toen ik de titel voor het eerst hoorde.
Helaas, een Jim Carrey film van de maker van Patch Adams en Dragonfly :( |
dat lijkt me ook een super leuke film,
ik ga hem als het goed is woensdag zien dus dan geef ik wel mijn mening of ik hem echt zo goed vond,...:) |
das knap :D
|
He, Jennifer Aniston speelt er ook in :)!
Mij lijkt t ook een n coole film! |
Citaat:
:rolleyes: |
De trailer is wel leuk:D vooral dat stukje met de tomatensoep ala mozes en de rode zee:D geniaal!(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me wel een leuke film (voor J. Carrey begrippen dan)
|
Citaat:
|
Citaat:
En de filmcritici die ik waardeer, James Berardinelli, hebben toch een goede inzicht en daarmee deel ik vaak dezelfde mening. Trouwens: Citaat:
|
Citaat:
|
Eergisteren gekeken.... en het is gewoon een ouderwetse Jim Carrey film... dus lachen, gieren, brullen gegarandeert!!! :D
|
ik ga um denk ik ff downloaden, ik moet um zien gewoon!!!
|
Lijkt mij ook een leuke film!
|
ik vind de titel niet leuk..
|
Citaat:
|
Vet hoor.
Jim Carrey is inderdaad een superacteur. |
Die film lijkt me echt zo super gaaf, gewoon de krachten van god combineren met de "krachten" van Jim Carey..
Meesterfilm wordt het (is het al eigenlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaaahahaha ik vond m geweldig, die scene met die soep en die Evan die nieuwlas :D (y)
AANRADER!! |
ik wil m wel graag zien, lijkt me erg leuk :)
Jim Carrey EN Jennifer Aniston :cool: |
Ik vond em niet erg bijzonder moet ik zeggen. Maar misschien hou ik gewoon niet van Jim Carrey's humor. Voor de pauze(de film pauzeerde net na het stukje met "I Got The Power") vond ik de film leuker en grappiger daarna, na de pauze werd de film een beetje filosofisch en vaak serieus. Ik vond het gewoon een normale wel leuke film.
|
neej man dat stukje dat die gangsters op hem afkomen rennen en hij..RUNNNNNNNNNNNNN :D:D:D:D:D(y)
en dat stukje "I've got the power!" :D |
Ik denk dat ik hem wel ga kijken. Hij lijkt me iig wel leuk
|
'k ben na de voorpremiere geweest vorige week zaterdag, en hij is dus ech wel superlache..
dat met die tomatensoep is idd lache :D |
"And He saw that it was gooood !"
:D Leuke film, met zijn hilarische momenten. Vooral de 'rode zee-soep', en Evan-met-een-zogenaamd-spraakgebrek :P |
Ik heb hem 2 weken geleden al gezien (rara hoe kan dat..)
en ik vond hem geweldig, echt lachen die film! I'VE GOT THE POWER! :D |
mja.. nog niet gekeken maar ben ook niet echt een fan van Jim Carrey.... zoiezo is de Amerikaanse humor wat simpel en vooral gericht op het beeld (uiterlijk, bepaalde bewegingen) je moet er van houden ;)
|
ik vond het een leuke film, maar na alles wat ik gelezen had, had ik hem leuker verwacht. De vrouw naast mij in de bioscoop vond het wel erg grappig, aangezien ze elke keer zo hard zat te lachen dat je de volgende 3 grappen niet meer kon verstaan... :rolleyes:
|
Wie mij kan overhalen te gaan, is echt heel erg goed bezig. Ik heb namelijk geen zin in deze film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damned ik moet hem echt zien ik ben groot jim carrey fan. (y) :cool:
|
Ik vind het zeker een van Jim Carrey's betere films :)
die clint eastwood-imitatie vind ik geniaal :D |
Ik heb hem gister gezien. En ik vond er geen kont aan. De grapjes waren echt heel flauw. Echt van die grapjes voor kindjes van 6 jaar. En natuurlijk komt er dan weer zo´n moraal dat je keuzes moet maken ofzoiets. gewoon superflauw en afgezaagd...
|
Ik vond hem... wel ok. Zaten wel een paar redelijke grappen in, maar echt gelachen heb ik niet...
Verder moest er weer een moraal in worden verwerkt... bah... Typisch een geval waarbij de trailer een verkeerd beeld geeft van de film :/ |
Echt n zeer grappige film :D
Echt Jim Carrey ofcourse, en dat is geweldig :) Kmoest zó lachen toen Morgan Freeman en Jim Carrey tegelijk zeien: It's goooood. Na dat gebed :D En ind dat stukje van I've Got the Power..! |
(y) I've got the power (y)
en dat stukje hij net die krachten had gekregen en over het water kon lopen was leuk bedacht. wat ook wel heel tof was was dat hij tegen God zij: now Youre pushing it, toen hij net dat ongeluk had gehad. |
kheb m gezien, hijs zoo goed :D heb echt in een deuk gelegen daar!!! :D
al vond ik t laatste stukkie wel zielug hoor :P :D |
jah vonnik erg koel! heel erg gelachen! vooral toen die ene man het nieuws las en zo hoog ging praten.
|
Ik ben em al aant downloaden, kben een Jim Carrey fan (half half:P). Vannacht om een uur of 2 staat ie er helemaal op als het goed is:D....kpost morgenmiddag wel hoek em vond ofzo......lijkt me wel leuke film als ik jullie zo hoor. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |