Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   veroveren van nieuw slachtoffer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=439703)

blupie 06-04-2003 20:16

veroveren van nieuw slachtoffer

ok, ik heb er over nagedacht, ik ga mijn nieuwe slachtoffer veroveren, maaaaaaar HOE?
ik dacht dat ik iets romantisch zou kunnen doen, zoiets als naar zijn huis gaan, op de stoep een heeeeeeeeleboel waxinelichtjes laten branden, in de vorm van een hartje, en um dan opbellen ofie even naar buiten gaat...
maar t is wat onhandig, aangezien ik dat dan 's avonds moet doen, op de fiets erheen (zon 15km) en ik mag niet alleen weg 's avonds... maar misschien wil er wel een vriendin met me mee fietsen ofzo, tot vlakbij... ofzoww

maargoed, wat vinden jullie ervan? is het niet een beetje TE?
heeft iemand een ander/beter idee?

thnx

-=xxXXXxx=-

Bruut 06-04-2003 21:45

pff behoorlijk wacko als je het mij vraagt.. kan je beter niet doen

malibubarbie 06-04-2003 22:12

Citaat:

Bruut schreef op 06-04-2003 @ 22:45:
Hier sluit ik me volledig bij aan

AtHell 06-04-2003 22:15

Ik quote chaos even:

Australian Death Grip- The act of grabbing a (wo)man by the haunches/crotch and staring deeply into her eyes until you're slapped or kissed. A recommended tactic for very crowded bars.

.. btw.. dat kaarsjes idee, ubergeil (y). Maar daarna wel bonen he, anders is het ook zo inhoudsloos.

Arenda 06-04-2003 23:07

Sorry, beetje obsessief o.i.d als je dat nu doet als je al wat hebt maar om het zo duidelijk te maken. (hoe oud bent ge?) vind ik beetje wacko ja. Tenzij hij ook dol op jou is en je weet het :D

Pletterprater 07-04-2003 00:22

Citaat:

blupie schreef op 06-04-2003 @ 21:16:
ok, ik heb er over nagedacht, ik ga mijn nieuwe slachtoffer veroveren, maaaaaaar HOE?
ik dacht dat ik iets romantisch zou kunnen doen, zoiets als naar zijn huis gaan, op de stoep een heeeeeeeeleboel waxinelichtjes laten branden, in de vorm van een hartje, en um dan opbellen ofie even naar buiten gaat...
maar t is wat onhandig, aangezien ik dat dan 's avonds moet doen, op de fiets erheen (zon 15km) en ik mag niet alleen weg 's avonds... maar misschien wil er wel een vriendin met me mee fietsen ofzo, tot vlakbij... ofzoww

maargoed, wat vinden jullie ervan? is het niet een beetje TE?
heeft iemand een ander/beter idee?

thnx

-=xxXXXxx=-

Okee, adem in, adem uit, adem in, adem uit... goed zo... het gaat al beter.

En nu, vertel eens, wat is er aan de hand... want... je vorige verhaal is zo wazig als de pest en hebben wij totaal niets aan.

blupie 07-04-2003 13:37

hm ok, zal rustig blijven ademhalen... :D
ok, vorige verhaal komt kort hierop neer: ik=verliefd op een jongen, heb er mee gezoend, en nu is het onduidelijk wat hij van mij vind. maar ik ben niet zo goed in afwachten, dus ik wou iets gaan DOEN. vandaar dat idee met die kaarsjes, en ok, dat is misschien wat overdreven jah.... (ok, dat ben ik ook wel een beetje, als iets me bezighoud sla ik helemaal door, ik heb geen middenweg.... :eek: )
maargoed, ik weet dus nog niet wat hij van mij vind en iemand vroeg hoe oud ik ben: 16

maar zo als ik al zei, ik heb geen middenweg. iets interresseerd me totaal niet, en dan besteed ik er geen aandacht aan, of ik ben er heeeeeeelemaal weg van, en dan sla ik dus door... :(
soms wel handig (het is erg direct en erg duidelijk) maar meestal niet... :mad:

autodropje 07-04-2003 13:57

Je zet hem zo wel erg voor het blok, tis maar te hopen dat het dan goed uitpakt. Misschien kun je beter eerst proberen wat geduld op te brengen.

Pletterprater 07-04-2003 14:12

Citaat:

autodropje schreef op 07-04-2003 @ 14:57:
Je zet hem zo wel erg voor het blok, tis maar te hopen dat het dan goed uitpakt. Misschien kun je beter eerst proberen wat geduld op te brengen.
Euhm... yeah... what she said

blupie 07-04-2003 14:15

ok, maar hoe zouden jullie het dan wél doen?
alleen maar afwachten? :confused:

das niets voor mij... :eek:

poesiefox 07-04-2003 14:19

Stuur hem een kaartje?

Pletterprater 07-04-2003 15:07

Citaat:

blupie schreef op 07-04-2003 @ 15:15:

Nee, gewqoon proberen aan zijn telefoonnummer te komen ofzo... of gewoon een keertje mee uit vragen/ gaan daten met hem.

Qamra 07-04-2003 15:09

Slachtoffers kan je het beste van achteren benaderen met een zo groot en scherp mogelijk mes..

Ow wacht je wilt iemand versieren :o

Nou ik zou dat met die waxinalichtjes niet doen, té amerikaans. Wat wel, dat weet ik niet :D

Lilything 11-04-2003 16:09

ok,
vooor sommige is zoenen, gewoon;)
jah ik weet t klinkt raar
maar misschien wilde hij gewoon voor n avondje met je zoenen!
misschien heeft hij niet doorgehad dat jij hem leukvindt.

OF
hij vindt je wel heel leuk,
en heeft je daarom gezoend.

Waar ik naar toe wil:

jij gaat van het laatste uit,
maar is dat wel zo?
je kunt dus beter proberen eerst vrienden met hem te worden
zn msn/mobnr vragen en dan kijken of hij idd meer wil,
zoals je hoopt, of niet.....

geduld moet je nu dus ECHT hebben!

succ6!
*knuffje*

de ijsprinses 11-04-2003 16:52

waaaar is de tijd gebleven dat mensen elkaar gewoon mee uit vroegen als ze iemand leuk vonden??? :/

Loezzel 11-04-2003 16:57

Waarom moet iedereen ook eerst vrienden worden voordat ze verder durven te gaan??
Zij zegt dat ze er of niet voor gaat, of helemaal.
Die waxinelichtjes vind ik ook TE, das misschien leuk voor als je al wat met elkaar hebt.
Maar ik denk dat je gewoon weer een keertje met hem moet uitgaan, weer zoenen, en daarna vragen wat die zoen voor hem betekende...

bertbart 11-04-2003 17:36

misschien moet je iets spontaans doen... iets onverwachts en niet van alles gaan plannen... pak hem onverwachts op zijn bek en ga misschien dan wat verder... maar hem overvallen met waxinelichtjes lijkt me een beetje geforceerd...

Lilything 11-04-2003 17:39

Citaat:

Loezzel schreef op 11-04-2003 @ 17:57:
Waarom moet iedereen ook eerst vrienden worden voordat ze verder durven te gaan??
Zij zegt dat ze er of niet voor gaat, of helemaal.
Die waxinelichtjes vind ik ook TE, das misschien leuk voor als je al wat met elkaar hebt.
Maar ik denk dat je gewoon weer een keertje met hem moet uitgaan, weer zoenen, en daarna vragen wat die zoen voor hem betekende...

de veiligste manier om niet onwijs op je bek te gaan;)
en handig om te peilen oftie echt zo is zoals jij m in je fantasieen gemaakt hebt;)

gizmo 12-04-2003 20:40

Citaat:

Bruut schreef op 06-04-2003 @ 22:45:

cha0s 14-04-2003 19:01

Citaat:

AtHell schreef op 06-04-2003 @ 23:15:
Ik quote chaos even:

Australian Death Grip- The act of grabbing a (wo)man by the haunches/crotch and staring deeply into her eyes until you're slapped or kissed. A recommended tactic for very crowded bars.

.. btw.. dat kaarsjes idee, ubergeil (y). Maar daarna wel bonen he, anders is het ook zo inhoudsloos.

:)

PardonMe 15-04-2003 16:03

Mijn nieuwe slachtoffer veroveren.....?
:rolleyes:

idmind 15-04-2003 16:31

Citaat:

blupie schreef op 07-04-2003 @ 15:15:

Gewoon doen meid. Luister naar je hart. Ik zou in alle staten zijn als dit bij mij zou gebeuren. Super romantisch !!

Laat wel effe weten wat zijn reactie was...

Trouwens het kan ook overdag hoor. maar het effect is dan iets minder...

amelie18 15-04-2003 16:36

idd romantisch, maar de meeste jongens zíjn niet romantisch! gewoon opbellen en mee uitvragen, schrikt ie vast iets minder van (en zn buren ook)

gizmo 17-04-2003 11:09

Citaat:

PardonMe schreef op 15-04-2003 @ 17:03:
Mijn nieuwe slachtoffer veroveren.....?
:rolleyes:

ghihgi :D

Loezzel 17-04-2003 11:44

En......wat heb je ondertussen gedaan. Ben er wel benieuwd naar!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.