![]() |
Wraak
Jij hebt mij verwoest
Mij en mijn hele toekomst Nu zijn de rollen omgekeert Nu is het mijn beurt Jarenlang heb je me van binnen gemolt Maar ik trek het niet meer Tijd voor iets anders Tijd voor wraak Angst verandert in woede Genoeg woede om jou te verwoesten Ik heb dit altijd al willen doen Jou laten voelen wat ik voel Weet je wel hoe dat is? Nee? Dan zul je het nu voelen! Een duistere schaduw zal diep in je ziel dringen En je vanuit binnen kapot maken Dat ik precies wt ik ooit voelde Wat jij nu zult voelen Ik heb zo'n zin om je af te maken Zoals ik dat met insecten doen Met een klap zomaar je leven wegvagen Zoals je bijna bij mij hebt gedaan Al die woede, die al die tijd in mij zat Komt nu naar buiten Het heeft een doel, een slachtoffer En dat slachtoffer Ben Jij!!! |
Wow
Jij bent echt boos :mad: Staan alleen nogal wat (spel)foutjes in je gedicht. |
Citaat:
|
Is het eigenlijk iets? niet al te saai ofzo...iets...?
|
Het kan goed aan mij liggen, maar ik heb hier niet het gevoel bij van een gedicht. Ik zie het meer voor me als een tekst, die bijvoorbeeld wordt gesproken op het toneel of iets dergelijks. Ik denk dat je vooral je gevoelens wilde uiten. Kan dat kloppen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hijs wel mooi alleen zoals al eerder gezegt.. idd meer een tekst als een gedicht...
verder goeie manier je gevoelens te uitten.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |