![]() |
Dit schiet niet op [tekening]
Dit zijn n paar oude tekeningetjes van mij, kvint t crap wa vinden jullie? (graaaaag advies voor verbetering, want dit schiete cht niet op*frustratie* :(...)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] (hopelijk) bedankt voor de hulp |
Ik vind ze er nou niet bepaald slecht uitzien(maar ja, ik kan zelf niet tekenen)
Afbeelding1: Edward heeft wel een beetje erg korte voeten. Plus dat zijn benen volgens mij iets te lang zijn(benen t/m je middel is toch net zo lang als van je middel t/m je hoofd?) En de linkerflap(voor de kijkers) is volgens mij te lang in vergelijking met de rechter. Afbeelding2: Een beetje dunne armen denk ik(plus dat ze erg dun rond haar middel is). Je ziet ook niet erg goed haar ellebogen. En de armen lijken te lang. Haar nek en hoofd zijn volgens mij te breed in vergelijking met haar bovenlichaam Afbeelding3: Hij houdt de speer niet echt vast lijkt het en zijn armen zijn denk ik net iets te kort(al is het voor hem eigelijk anders aangezien het geen mens is). De sterren zijn een beetje te leip. Maar de maan is wel weer lief :) (wel een beetje misplaatst in de plaatje maar toch) Afbeelding4: Aangezien ik haar voeten niet onder de jurk uit zie komen en ze ook niet op de groot lijkt te staan(of ze zweeft er iets boven) neem ik aan dat ze zit. In dat geval zou je wat buigende vormen in de jurk moeten maken ongeveer ten hoogt van haar knieën. Nogmaals ik ben geen tekenaar. Dit is eigelijk meer een mening dan een advies, maar misschien dat je er wel iets aan hebt.(ik weet niet of je eerst zoiets had bij sommige dingen van. er klopt iets niet mar ik weet niet wat). Verder vind ik ze wel mooi getekend(AitD4 rulez :D ) |
ziet er wel ok uit
probeer eens wat groter en uitgebreider te werken en misschien een keer met kleur :) |
Nou, ik vind het vet :eek: Mooie stijl.
|
Wat nou, 'crap'. :| Ik wou dat ik zulke crap kon maken, jezus.
|
Ja ik vind 't ook wel mooi. De ene iets mooier dan de ander. Maar zeker geen crap.
|
Citaat:
|
1ste&2de vind ik denk het mooist!! :)
Maar de rest vind ik ook mooi!! (y) Bij sommige dingen van morridin d8 ik ja klopt wel... |
crap zeker niet! sommige dingetjes kunnen wat werk gebruiken... de sterren zijn gaar... waarom zie ik altijd mensen een lichte lucht tekenen met ZWARTE sterren :rolleyes:
Maar over 't algemeen zeker wel mooi! |
nee niet crap, wel leuk.
|
Dit is geen crap en dat weet je donders goed
|
Zeker niet slecht. Goed met schaduw gewerkt in de meeste tekeningen.
|
Citaat:
|
Mjah, meid, als je dit crap vind wil ik wel eens tekeningen van je zien die volgens jou geen crap zijn :eek:. Kortom: geen crap dus dit.
De eerste en tweede tekening vind ik eigenlijk de mooiste. Bij de tweede lijken de armpjes misschien net iets te smal, maar mooi gedaan. Bij de derde vind ik vooral de beenspieren wat raar. Bij de vierde vind ik de compositie een beetje raar. Kan bvb niet goed opmaken of ze nu op dat muurtje zit of ervoor doorzweeft of zo. Verder sluit haar hand zich niet echt om dat voorwerp heen. Je hebt wel mooi gebruik gemaakt van schaduwen, maar vind het zoals wishmaster ook al aanhaalde wat raar dat je 'nacht' zo bleek is en de sterren dan weer zwart. Maar zeker verder doordoen met tekenen hoor. |
geen crap hoor... leuke tekeningen!
|
Ik vind vooral de eerste en de vierde erg mooi! (y)
Ik snap niet wat dat meisje op je vierde tekening eigenlijk aan het doen is, maar ik vind het wel erg mooi uitgewerkt. |
moOoooi hoor :)
|
geen crap
zou alleen de jurk van het meisje met drietand niet zo zwart en sterk omlijnen :) verder mooi. vind dat duivel figuur hip (y) |
Mooie tekeningen,
1e heel sterk: Maar inderdaad, als je iets groter zou werken, zou je wat gedetaileerder kunnen werken met het gezicht e.d. verder goed! 2e: Armen idd een beetje dun, Verder erg mooi... 3e: Is niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi gedaan. benen beetje vreemd.. 4e: Vind ik niet mooi, bovenlijf van het wezentje :D vind ik niet mooi, de rest gaat wel.. |
Voor iemand die zelf niet goed tekent, zullen deze tekeningen er wel heel mooi uit zien. Volgens mij kunnen beter echte teken-profs wel kritiek geven op je tekeningen, die hebben er meer verstand van.
Succes ermee |
Mooi, vooral die laatste! Die anderen hebben ook wel wat, maar op eentje zie je een toren met ongelijke trappen en die anderen hebben wat vage proporties... maar, ze zijn wel allemaal mooi!
|
WOWOWOWOW echt mooi!!!! ik meen het!!! WOMPIE!!! (y) (y) (y) ik heb dan geen verstand van tekenen.. maar je hebt echt wel bere talent zeg!!! :eek:
|
woooow ik vind t echt mooi!!!!
vooral die dame in de jurk!!! (y) echt super! |
ik vind het echt heeeeeeeeeeeeellll goed
meer tekeningen maken en probeer eens in kleur vooral de eerste is heel mooi |
Ik dacht: laat ik positief reageren omdat het mooi is en om haar ego wat op te bouwen maar ik geloof dat dat laatste al is gebeurd.
Maar alsnog: erg mooi, vooral de eerste twee (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |