![]() |
scheet in het openbaar??
ik vind het heerlijk om een scheet in het opnenbar te laten! jullie ook???? :rolleyes:
|
Hoi Flem ;) :P
|
in de buitenlucht is het heerlijk, binnen wat minder. Zo aso ben ik dan ook weer niet.
|
ligt eraan in welke omgeving... als ik tussen jongens zit die niet anders doen hoef ik me ook niet in te houden, maar als er personen in de buurt zijn die het niet doen doe ik het meestal ook maar niet :)
|
Citaat:
|
Eigenlijk niet
|
scheten laten is gewoon lekker, maar het is niet altijd even gepast om te doen zeg maar
in zon muffe auto als het buiten 30 graden is en het raampie kan niet open en je zit er met zn 5en in bijvooreeld :D |
zulk soort dingen doe ik niet :)
|
Citaat:
|
mneuh
|
nou lekker vind niet lucht wel lekker op aleen dan wel in de openlucht
|
Het ligt er maar net aan waar ik ergens ben op dat moment, maar over het algemeen laat ik geen scheeten buitenshuis.
|
meisjes laten scheten??? :eek: iieeeeew!!!!!
|
Citaat:
|
tuurlijk
scheten zijn er niet om niet geroken te worden :) als het de bedoeling was dat niemand het zou ruiken, zou het wel reukloos zijn :o :D |
Citaat:
:p |
Ik had het vorige week op mn werk (ik werk op Schiphol), een vrouw moest even apart genomen worden in een fouilleringcabine (klein hokje), omdat ze nogal wat geld bij zich had. Gaat mn collega ff weg om iemand erbij te halen, en laat dat mens een harde scheet :eek: Gadverdamme, het stonk echt. Dat vind ik dus echt vies!
|
Nee (n)
|
ligt eraan wie erbijzijn idd
(omgebouwd wawl??) |
Beter in de wijde wereld dan in een nauwe buik ;)
Nee ik doe zoiets niet, iig nooit express... Dat is een beetje te aso |
ja, is lekker man
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohjaa echt heerlijk het liefst 24/7 .... :rolleyes:
|
(n) Beetje beschamend wel. :|
|
nee tenzij het buiten is:)
heb 1 x 2 uur een scheet opgehouwen toen ik bij een vriendin was:o:D had wel vette buikpijn :eek: |
nie echt...
|
Nee, ik laat absoluut nooit met opzet scheten/boeren in het openbaar of in de aanwezigheid van iemand anders. Dat vind ik ontzettend onbeschoft.
|
Citaat:
|
niet met opzet, maar soms per ongeluk :o
of als ik halve liter cola opheb bij de macdonalds, dan kank er niks aan doen :o |
nee zeker niet in het openbaar...
|
Citaat:
|
los laten die handel :p ;)
|
Citaat:
Nee, doe het alleen onder familie, maar dan probeer ik het ook nog te beperken. Krijg ik weer zo'n domme opmerking van mijn ouders terug :rolleyes: nooit zin in eigenlijk dus ik probeer het te beperken :D Met vrienden wil ik het ook wel eens doen maja das meer voor de gein :D |
Wat zitten hier een schijnheilen bij zeg! Ik bedoel iedereen doet het alleen niet iedereen zo vaak. Bij ons is er zelf een vaste scheet partij na de training duzz Best lekker tot je je neus open doet :D
|
Lekker in de drukte gaan staan pruttelen en dan net doen alsof het iemand anders was. GENIAAL! :P :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |