![]() |
Formateren???????
help hoe moet ik mijn computer formateren??????? :rolleyes:
|
Ik weet niet of ik deze post serieus kan nemen met die smilie erachter..
--> S&M |
Gewoon goed hard bateren met een enorme voorhamer op je PC. Maar dan ook wel ècht loeihard.
:rolleyes: |
je piemol erin stoppen :cool:
|
Citaat:
|
iraifia leg eens uit wat je nu precies wilt, en waarom.
Verplaatst naar S&M. |
met dubbel-t :D
|
alt+ctrl+raam uit gooien meestal is die dan wel leeg :)
|
Citaat:
Start DOS op. Gelieve uit je windows te gaan en dan in DOS-Modus opstarten. Kan dit niet, zoals in Windows XP, ga dan naar "uitvoeren" en tik in: Command Zo kom je ook in DOS. Dan is de vraag hoe veel schijven je hebt en of je ze allemaal wilt formateren. Standaard oent DOS meestal op C-Schijf. Wil je deze formateren, doe dan het volgende: - cd.. Nu staat er alleen nog C:\> - format c: Nu vraagt die of jeecht alles wilt verwijderen, tik J, en de computer zal beginnen. Zo kun je ook de andere schijven doen, wil je naar een andere schijf, tik dan gewoon het volgende in: D: vopor de D-schijf, E: voor de E-schijf en ga zo maar door. |
Citaat:
Bovendien is cmd.exe een DOS-emulator, en weet ik niet of deze ook daadwerkelijk kan formatteren. Als je zo nodig C wilt formatteren, doe je dat met een bootdisk, Partition Magic of tijdens de setup van Windows XP met de bootable CD. |
Citaat:
|
Citaat:
Logisch natuurlijk, er rusten file locks op de bestanden, en ook qua security zou dat lek zijn, als een applicatie de filelocks van een kernel zou kunnen verbreken. |
Overigens
Als je achter "C:\>" 'format c:' tikt doet ie nix, je moet eerst naar \windows\command\ gaan. (cd windows\command) (of waar je windows ook maar staat) |
Jullie maken het wel heel erg ingewikkeld voor het meisje :)
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ga gewoon naar dos, format C of als je XP hebt doe je de cd erin en dan kan je hem er ook afgooien via de cd. ZO doe ik het tenminste.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |