![]() |
Beperkte muzieksmaak op dit forum
Ik vind dat de muziek waarover gesproken wordt binnen dit forum om eerlijk te zijn een beetje eenzijdig en beperkt. Waar komt dat toch vandaan? Zijn er mensen die naar klassieke muziek bijvoorbeeld luisteren?
Het is niet mijn bedoeling mensen in hokjes te stoppen of te veroordelen, maar er is zoveel meer binnen de Wondere Wereld die Muziek heet... Gaarne reacties |
Pfff
wat n onzin |
wat een onzin.
|
Ken maar weinig muziekforums die zo veelzijdig zijn als dit forum. Het beperkt zich niet tot het standaard Britney gehalte.
|
Citaat:
|
zeik niet
|
dit is al de zoveelste topic van iemand die denkt dat niemand meer naar klassieke muziek luistert...
|
ik heb effe fok bezocht. het is er wel veelzijdig, veel verschillende soorten muziek ja, maar toch, het is onoverzichtelijk, en veel van de topics spreken me niet aan. En tja..waar de meeste dingen voer jouw smaak zijn daar blijf je hangen he. En ik denk dat dat voor veel mensen hier geld, dus daarom de eenzijdige topics.
maar BOEIEND |
Er lopen hier idd heen trance/progressive of techno mensen rond, op FOk! wel
|
Ja, dat is wel zo (zou nog meer metal mogen!), maar er komen ook geregeld trance-, klassiek-, jazz- en hiphop-topics langs.
|
Citaat:
|
Beperkte muzieksmaak? Dan ken je mij nog niet :rolleyes:
Ik geef je wel gelijk, overigens: er wordt inderdaad méér over een bepaald aantal muziekgenres gesproken dan over andere. |
Citaat:
|
er bestaat toch ook maar 1 goede muziek soort!
|
zeur! :rolleyes:
|
NERD slaat duidelijk de plank totaal mis.
|
Citaat:
|
Niks aan te doen zeg ik dan. We staan wel open voor andere stijlen, maar goed.
Op sport is ook het merendeel voetbal, dus ja... slot |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |