![]() |
Gedicht voor een Engel
Gedicht voor een engel
Ik vroeg laatst aan mijn hartendief Wat zou je doen mijn lief, mijn lief? Als ik er niet meer zijn zou? Bleef jij mij dan nog touw? Hij zei luister eens mijn Hartendief Ik heb je heel erg lief Als jij ooit weg zou gaan zei hij Als jij ooit weg gaat zonder mij Schrijf ik een brief zo bot, zo bot Naar die o zo lieve God. Ik vraag hem dan is hij jaloers? Is hij zo laag bij vloers? Dat hij mijn engel heeft weg genomen Die engel uit mijn stoutste dromen Of was zij al van hem En zat ze hier op aarde klem? Dan zal ik met zoveel verdriet En met mijn allermooiste lied Zeggen tegen mijn lief: Schat, je bent mijn hartendief. Groetjes Vera. |
Hij heeft iets heel liefs...Alleen de rijm erin vind ik jammer...Haalt het liefige een beetje weg..Zo is het te geforceerd..Maar dat is mijn mening :D
|
|
Sorry, maar ik vind het vreselijk. Zo gerijmd, zo cliche en slijmerig... sorry
|
Citaat:
|
hahaha is ook humoristisch bedoeld!! hihi
Ik was in een hele melige bui sorry...:D:D:D:D:D |
Citaat:
|
O. K. dan!!! nu weet ik het wel hoor..... :(
Ik vind het gewoon leuk om te rijmen... Mag toch??? En als iemand dat niet leuk vind neem ik dat positief op en dan is het nog niet goed... Dat vind ik een beetje te ver gaan als je het mij vraagt. Luister: Ik heb het al moeilijk genoeg en heb veel steun als ik het plezier heb om te mogen rijmen en als je dat niet leuk vind moet je het niet lezen... |
Citaat:
Sorry als dit hard over komt, maar mensen mogen hier gewoon hun mening geven. Ook als ze het niet zo'n goed gedicht vinden. |
Ja TUURLIJK mag dat geen enkel bezwaar tegen Ik kan heeeeel goed tegen kritiek!!
Maar 2 keer?? en dan ook nog mij triest noemen als ik mezelf probeer op te vrolijken? sorry... :confused: |
Citaat:
|
Ik vinnum wel leuk!! :p
|
he he... eindelijk iemand die mijn humor snapt!!!:D
en trouwens als iedereen hier zijn mening mag posten dat is dat wat ik typte mijn mening!!! |
wohoo ik vind hem dus wel oké.
dat cliché slaat eigenlijk nergens (volgens mij) op maar ja, ik bedoel hoezo cliché. Als je de gedachte,het idee en de humor van het gedicht ergens anders kan vinden krijg je van mij een lolly ik vind de rijm wel DOW maar das de bedoeling lijkt me zo. Hij loopt lekker leest lekker weg en het einde is kwel verder is hij zeker niet brilliant of zo maar hij heeft zijn charme dat kan je volgens mij niet ontkennen volgens mij ben is hij een beetje misunderstood dis ook een mening :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |