![]() |
Ik heb jullie hulp nodig!!
Hoi, mijn naam is Olivier en ik heb jullie hulp heel hard nodig!
Voor mijn afstuderen moet ik een onderzoek doen naar jongeren (12 t/m 24 jaar) en het gebruik van internet en mobiele telefonie. Zouden jullie ALSJEBLIEFT mijn enquete willen invullen als je tijd hebt. (duurt hooguit 10 minuutjes). Ik kan er helaas niks tegenover stellen maar als je het leuk vindt kun je achteraf de uitkomsten van mij krijgen! Het onderzoek is te vinden op: http://www.golden-bytes.com/~enquete Alsvast bedankt!!! Olivier. |
k zal ff kijken...
maar wat bedoel je met vraag 6? bedoel je alle uren bij elkaar op geteld tot 1 dag? Of telt het ook dat je op een dag 5 min. online kan zijn? |
is gebeurd
|
Citaat:
|
Je enquêtte is nogal vaag.....
Ik geloof dat er niemand is die 1 dag in de week naar de radio luisterd.... Misschien wel een paar uurtjes per dag.... Hetzelfde geld voor de tv. 72 uur tv is wel erg veel vind je zelf ook niet? |
Ik vind die vraag over dat tv kijken idd errug vaag...ik kijk dus echt geen 3 dagen tv en k luister ook niet zo HEEL veel radio...
|
gebeurd
|
ook fijn, druk ik op enter halverwege, sluit ie af en bedankt ie me voor het afnemen van de enquete...slordig...
|
Done
|
Citaat:
|
De gegevens zijn verwerkt.
Bedankt voor het invullen van de enquête!! |
Klaar hoor..
|
ach, ik ben in een goeie bui (y)
|
vreemde enquete
|
Gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toppie! ik geloof inderdaad dat ik bij de tv en radio vraag wat te kort heb gedaan. Ik zal het aanpassen. Bedankt voor de info en de hulp!
Olivier |
Vooruit dan maar.
|
Done.
|
Done
|
zo, gedaan.
|
ok:)
|
Klaar!
|
Citaat:
|
gedaan :)
|
Ik heb hem ingevuld.. :)
|
klaaaaar
|
ingevuld, ik vond hem wel (y)
|
Ook klaar...
|
Klaar :)
|
Citaat:
|
klaar!
|
klaar (y)
|
*Heeft ook de enquete ingevuld*
|
ik hem em ingevuld
|
Done
|
Gedaan
|
Klaar!
|
Hee thx allemaal! Jullie helpen mij echt enorm hiermee!
Olivier |
Citaat:
|
Done.
Hmz... moest dat net nu, heb het al zo druk :p ;) maja kheb hem ingevuld dus... :) |
Hee FlorisvdB
ik heb Mediatechnologie aan de Hogeschool van Utrecht gestudeerd. (http://www.hvu.nl) Studeer jij zelf ook al of ben je nog aan het zoeken voor een studie? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |