![]() |
Wil jij ook een chupa chups?
Wie kent hem niet? De nieuwe reclame van chupa chups. Maar waar slaat de reclame eigenlijk op? De kernzin van de reclame is: Chupa chups levert glucose. Dat is toch logisch? Er zit SUIKER in, en suiker bestaat bijna alleen maar uit glucose...
|
uhm....
|
'n Dieptepunt in de Nederlandse reclame.
|
Citaat:
Ze gaan naar die moeder en zeggen dat lolly's goed zijn. Waarom? Omdat er glucose inzit... Hehe :) |
Geniaal gevonden. Inplaats van dat suiker slecht is voor je tanden, is de glucose goed voor je hersenen. Geweldig!
|
Citaat:
|
Hij is zo slecht nagesynchroniseerd dat ie geweldig is!
Koppie Koppie! |
hij kan bijna tippen aan die leuke swifer reclames, die overigens ook zeer goed gesynchroniseerd zijn
|
Citaat:
Sorry :( ;) |
Citaat:
Ik walg gewoon echt echt van die reclame |
ik vind hem gaaf omdat ie zo overdreven is.
|
die stem van roberto carlos, damn!
lijkt een beetje op die tikkel reclame, met Mr. T. (B.A. Baracus) alleen die is veel bruuter |
Citaat:
|
Ik vind hem ronduit strontirritant. Ik kan eerlijk gezegd de reclames van postkrediet beter hebben dan deze en dat wil wat zeggen!
Aldus DutchECK, die de reclame van Effe checken ook verschrikkelijk vindt |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind hem wel stoer :p :o |
Die reclame van Tikkels blijft het best vind ik. (y) :D
|
Geweldige reclame!!!
"Wil jij ook een Chupa Chups?" "Nee, dat mag niet van mijn mama" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Absolute klote reclame, die voetballer doet me telkens denken aan een rat die dat kleine ventje het bed in wil praten.
Genomineerd voor slechtse reclame ooit. |
Citaat:
Lees maar: Je ziet Roberto Carlos met een grote glimlach vragen of dat jochie een lolly wil. Maar dat jochie is heel slim. Die heeft allang door dat Carlos gewoon een pedofile kinderlokker is die hem probeert te lokken met een lolly. Dan gaan ze samen naar de moeder van het jochie en die ziet dat het goed voor de hersens is. Natuurlijk vindt ze dat goed, want dan weet dat k*tkind de volgende keer dat hij niet met zo´n kinderlokker meemoet ;) |
Ik vind dat een zeer vervelende reclame.
|
Ik vind m geweldig (slecht)! :D
'Wil je ook een chupa chups?' :p Nagesynchroniseerde stemmetjes zijn meestal irritant maar bij deze vind ik t wel grappig. :o |
Nog nooit gezien.
|
Citaat:
Kijk jij geen tv of zo? |
deze reclame wekt bij mij en een kameraad een lachkick op alleen al om de idiote accenten, ik weet niet of hier mensen zijn die werkelijk zo achtelijk praten zo ja rot voor je.
|
Citaat:
|
Haha, ik barstte in lachen uit toen ik dat hoorde. 'Met veel glucose, glucose is goed voor je hersenen'. BULLSHIT
|
echt een takke reclame....
"aanbevolen door blablabla vaag, wazig bureau CESNID" WTF is CESNID???!!!!!! Ik vertrouw die shit echt niet, en welk bureau heeft nu zoon vies poepbruin logo??! |
"Nee dat mag niet van mijn moeder.
Kom, we gaan naar haar toe!" Degene die dit bedacht heeft moeten ze aan z'n bureaustoel vastbinden en een diep ravijn inrijden. Verschrikkelijk zeg :D |
Dat ze dat uitzenden is al erg genoeg (n)
|
Hij is zo goed juist omdat ie zo ontzettend fout is. (y)
|
Ik vind 'm echt VERSCHRIKKELIJK! Bah, als ze 'm nou nog eens een beetje goed hadden nagesyncroniseerd en er een beetje normale tekst van hadden gemaakt, maar dit is ech hopeloos.
|
Ik vind hem geweldig bedacht...
Wil jij ook een chupa chups? Nee, mag niet van me moeder... Kom we gaan naar haar toe. Hallo mevlouw, chupa chups is meer dan alleen maar lollie. Het levert glucose. Belangrijke basis voor je hoofd. Dus koppie koppie. Ook met die bal...Dan denk je. Roberto Carlos geeft een handtekening, en dan krijg je zo'n blij geel hoofd....Echt humor! |
:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die reclame is briljant. Punt.
|
Citaat:
|
heeeeeeeeelllllllp ik ken hem uit mijn hoofd kijk maar het is zo erg bedankt maikel!(klasgenoot die je de hele dag er aan herinnert) wil jij ook een chupa chups?
nee dat mag niet van mijn moeder. kom dan gaan we naar haar toe ?bla bla bla bla bla en dan koppie kopppie ach heeeeeeelp me ik ben zo ergggggg!!!!!!!!1 |
Citaat:
|
ow neej
|
Heel erg naar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze hadden beter een beetje vitamine C kunnen toevoegen aan die lollies.. Maakt het wat overtuigender. Glucose :rolleyes:
|
.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |