![]() |
De goeie dingen
het tegenovergestelde van het leven zuigt topic.
(Omdat dit overzichterlijker is) dus: wat maakt voor jullie de moeite waard, waardoor je er weer zin in hebt. Het mogen ook toekomstverwachtingen e.d. zijn |
Kleine dingen in het leven.
Vriendschappelijk zijn en vriendelijkheid terugkrijgen als gevolg. Mededogen en steun als je pijn hebt. De bloemetjes en de bijtjes. En een relatie, maar dan heb ik het wel over liefdesrelaties en niet over de gemiddelde relatie die een jongen van in de 13-21 heeft met een leeftijdsgenoot. |
en voor jou persoonlijk dus...?
|
Citaat:
Er is geen groene verf zo mooi als het groen van een grasspriet in de zomerzon. Dat maakt mij 'gelukkig'. voorzover je dat geluk kan noemen. |
De kleine dingetjes, muziek, de zon, liefde, de tijd die ik met vrienden of familie spendeer...
|
Dat ik weet dat als ik het positief inzie, uiteindelijk alleen maar het beste krijg. Ik weet van mijn toekomst, en ik weet hoe florerend zij zal zijn. Dat geeft mij altijd weer een glimlach.
7777777 |
Kleine dingen; de zon die schijnt, familie/ vrienden die laten merken hoeveel ze om je geven, muziek, etc
|
Kleine dingen ja :)
Het idee dat je gewaardeerd wordt, dat er mensen zijn die om je geven, het vooruitzicht op iets leuks, etc... |
Maar zijn al die dingen die jullie noemen als kleine dingen, niet juist de 'grote dingen', die maken dat het leven de moeite waard is? Voor individuele mensen, zijn dat immers de dingen die van belang zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan kleine dingen (positief en negatief) ben ik teveel gewend geraakt. Het enige waar ik me gelukkig van voel is bepaalde muziek en verliefd zijn.
|
- vriendschap
- liefde - mensen om mij heen die gelukkig zijn - muziek - mooie natuur Het leven is gewoon prachtig |
Ik wordt gelukkig van praktisch alles wat ik doe. Van de natuur wordt ik snel gelukkig en van het zien van mensen waar ik om geef wordt ik misschien nog wel het gelukkigst. En dingen ontdekken, filosofie, daar wordt ik soms ook heel gelukkig van. Ik wordt waarschijnlijk ook heel gelukkig als ik voor mijn eindexamen slaag dit jaar :) . Ik wordt van veel dingen gelukkig.
|
De wetenschap dat je leeft, en dat je je leven helemaal zelf in handen hebt. Technisch gezien kun je alles doen en laten, en dat spreekt me ontzettend aan.
Ik hou ervan om alles in de hand te houden. Trouwens, je weet pas dat je leeft als je pijn ( mentaal en fysic) mee gemaakt heb. Je weet pas wat echt geluk is als je weet wat ellende is. Dus ik hou van het leven omdat ze mij biedt wat ik nodig heb, ups en downs.. risico's en zekerheden.. Leven opzich maakt me gelukkig! |
sex, drugs, rock & roll.
sex = liefde en dan vooral m'n eigen schatje drugs = feesten met m'n maten rock & roll = muziek, ik geil op muziek |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voorzover je zinloos gestamp en overal tongzoenen feest kan noemen. Citaat:
niet mijn eerste keus, maar is mooi ja. |
Citaat:
|
Macht, geld, auto's.
Ik weet eigenlijk niet of het echt veel meer is dan dat... |
Geloof: dat God van ons houdt en Jezus de Verlosser is
Hoop: dat het allemaal anders wordt Liefde: dat is Eeuwig en heerlijk |
dat laatste vind ik wel mooi gezegt, geld voor mij ook wel een beetje :D
|
Citaat:
|
als ik op een zonnige dag met mn hondje in t bos loop. en in mn eentje ben en toch een big smile op mn gezicht heb van al dat groen en die gekke hond etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |