![]() |
Met redelijke cijfers je examens in?
Bij mij beginnen de schoolexamen cijfers nu binnen te druppelen. Tot nu toe weet ik zeker dat ik met engels economie en geschiedenis met een voldoende me examen in ga. Hoe staan jullie er voor? Als je er goed voor staat heb je dan ook minder motivatie om hard te leren?
gr Bart |
heb het uitgerekend :o
aardrijkskunde: 7,2 economie: 5,3 geschiedenis: 7,3 m&o: 6,7 nederlands: 6,8 wiskunde: 7,8 en engels ben ik nog niet helemaal over uit :o dus dat gaat wel goed komen (y) motivatie zal niet minder zijn dan anders denk ik |
ik heb al mijn SE-cijfers al, behalve wiskunde, dat moet ik inhalen, en economie ga ik herkansen...
Nederlands 7,4 Engels 7.8 Frans 8.8 Economie nu 7.1 (moet hoger :) ) Geschiedenis 6.6 (kutvak) Aardrijskunde 7.7 M&O 7.5 Dan moet ik alleen wiskunde nog hebben dus, maar dat zal wel niet zo super worden... |
Voor Engels had ik een 9, voor muziek en geschiedenis een 6, voor de rest een 7/8. Ben uiteindelijk geslaagd met 2x6, 1x7, 7x8 en 1x9.
|
Ik sta voor alle examenvakken voldoende (wiskunde,natuurkunde,scheikunde is rond de 6; biologie een 5,5; nederlands en engels rond de 7), maar toch...ik ben echt seriously mijn motivatie kwijt, was bij de afgelopen 2 schoolonderzoeken ook al, maar toen was het me wonder boven wonder toch gelukt voldoendes te halen. Dus ik hoop maar dat ik met zo weinig motivatie toch kan slagen.
|
ckv2 & 3: rond de 9 (telt niet mee voor CE maar is toch het vermelden waard :D )
Duits: 7,5 Nederlands: 7,3 Engels: 7,3 Fries: 7,3 (hoe krijg ik het toch voor elkaar :D) Geschiedenis: 6,3 Wiskunde: 5,8 M&o: 5,5 |
Nederlands 7.6
Latijn 8,3 Frans 2 8,3 Engels 8,5 Geschiedenis 2 7,8 Wiskunde A1 6,5 Filosofie 7,6 Valt weinig aan te verpesten. Hoop ik. :( |
Citaat:
Nederlands: 3,4 Latijn: 2,7 Frans 1,2: 2,7 Engels: 2,5 Geschiedenis 1,2: 3,2 Wiskunde A1: 4,5 Filosofie: 3,4 Da's zou toch te halen moeten zijn... |
Volgens mij is deze vraag in 'Eindexamens 2003' toch in al meerdere topics behandeld... Beetje overbodig dus lijkt me.
|
Hier is al een topic voor...
Nederlands: 7 Biologie 12: 6,9 Wiskunde B1: 7.8 Scheikunde 1: 7.0 denk ik Natuurkunde 1: 7.2 denk ik Engels: 6.3 Economie 1: 7 denk ik Afgesloten: GLO (Literatuur): 7 Frans 1: 6 Duits 1: 6 ANW: 6 Geschiedenis 1: 7 Maatschappijleer: 7 Dus ik hoop dat het een examenlijst wordt met allemaal 6'en en 7'ens:) |
DAMN :eek: wat hebben jullie veel examen vakken! Ik heb er heel relax maar 5 waarvan er 2 onvoldoende mogen zijn :D met andere woorden een degelijke 4 voor al mijn vakken is voldoende om te slagen :)
|
Ik ga met redelijke cijfers het examen in:
Aardrijkskunde 5,3 M&O 5,7 Engels 6,2 Wiskunde 6,0 Economie 6.7 Nederlands 6.8 Geschiedenis 6.9 Afgesloten: GLO 8 Duits 7 Frans 6 |
ik heb net zitten rekenen, en dit zijn de cijfers waarmee ik m'n examen inga:
Nederlands: 8,3 Engels: 8,1 Wiskunde:7,3 Geschiedenis 2: 8,0 Aardrijkskunde: 7,5 Wiskunde A1,2: 7,3 Economie 2: 7,6 Al Afgesloten: Duits: 9 Frans:8 Maatschappijleer: 8 ANW: 8 Geschiedenis 1: 7 Biologie 1: 7 Literatuur: 8 Ik ben er tevreden mee :) |
Ik heb gisteren alles uit zitten rekenen (ik moet alleen wiskunde nog herkansen, voor de rest ben ik overal klaar mee).
Het hoogste wat ik op het CSE moet halen is een 5,3 voor GS2, en ik vermoed een 5 voor wiskunde. Voor de rest mag ik allemaal 3-en en 4-en halen dus dat vind ik een erg relaxed gevoel. Maar dat doet niet af aan mijn motivatie want je weet nooit hoe moeilijk de examens gaan worden en ik zou me sowieso zwaar gestresst voelen als ik op het examen zat zonder goed geleerd te hebben, ook al mag ik dan een 3 halen. |
ne: 5.6 (misschien herkansing nog voor een pw)
la: 6,7 ec: 6 ofzo en: 6,7 na: 5,4 (ook hier nog een herkansing voor 't laatste pw) wi: 7,3 sk: 6,5 dat moet dus wel gaan lukken (y) afgesloten: du, ma: 8 anw, kcv, fr, gs: 7 |
Citaat:
La: rond 6.5 ec: 7.0 eng: 6.3 Na: 7.0 Sk: 5.5 wis: 6.3 Ne: 6.6 (dat stomme mondeling ook) dui fa kcv : 6 ma, gs: 7 anw :8 |
Citaat:
|
Heb het ook maar eens allemaal uit zitten rekenen
Wiskunde B1 : 6,4 Biologie : 6,4 Scheikunde1 : 6,0 Natuurkunde1 : 7,6 Nederlands : 7,3 Engels : 8,0 Afgesloten: CKV1 : 8 Frans : 8 KCV : 8 Informatica : 7 ANW : 7 Literatuur : 7 LO : 7 Duits : 7 Maatschappijleer : 7 Geschiedenis1 : 7 |
hoera, economie is een 5,7 in plaats van een 5,3 :o
|
Natuurkunde 1,2 7
Wiskunde B 1,2 iets tussen de 7,4 en 7,8 Scheikunde 1,2 op het moment 6,4 na morgen een 7,0 of hoger Economie 1,2 7,8 M en O 7 (die is jammer, veel pech gehad, haal gewoonlijk hogere cijfers voor) Frans --> overmorgen herkansen, sta nu een zeven maar kan veel beter Duits --> zelfde verhaal Nederlands --> nu 6,8 , ga overmorgen herkansen en dan kan het een 7,9 gemiddeld worden Engels tussen de 7 en 8 Maatschappijleer afgesloten met een 7,4, grrr ANW afgesloten met een 7 Geschiedenis afgesloten met een 7 (weet ik niet zeker, zou misschien 8 kunnen zijn) Zou een mooie lijst uit kunnen rollen.. |
Damn wat een goede punten allemaal. (y)
Morgen heb ik mijn laatste schoolexamens. Het was deze week niet veel soeps. :( Heb al mijn punten naar beneden zitten halen. Ik sta voor de exacte vakken alleen maar zesjes. |
maatschappijleer 6,0 * 2x
nederlands 7,9 engelse 5,8 * 2x wiskunde 5,9* 1x bloemschikken 7,3 biologie 6,7 dier 6,8 * 2x obs 8,3 Omdat ik niet naar school mag zijn de * nog vakken waar ik nog repetities enzo voor moet maken. |
Ons schoolexamen hebben we al enkele weken geleden helemaal (op ckv2 na) afgesloten. Daarom weet ik al een tijdje mijn cijfers.
De cijfers waar ik het CSE mee inga, zijn als volgt: Nederlands - 7,7 Engels - 7,9 (te danken aan een mondeling dat wat minder ging) Wiskunde B1,2 - 7,4 (op de 1 of andere manier is het me gelukt mijn cijfers op een redelijk peil te houden :confused: ) Natuurkunde 1,2 - 8,2 (hoe ik dat heb klaargespeeld, is me nog steeds een raadsel :D) Scheikunde 1,2 - 7,9 Biologie 1,2 - 7,9 (eigenlijk een 7,94, net niet genoeg dus voor een acht. Maar ik mag niets meer herkansen :( ) En de vakken die ik al afgesloten heb: ANW - 8 Duits 1 - 8 Frans 1 - 10 Literatuur - 10 Geschiedenis gemeenschappelijk - 9 Maatschappijleer - 9 CKV 2 - 9 Ik ben tevreden :) |
Ben jij.....hoogbegaafd?
|
Mijn eindexamen VWO
engels 6,0 nederlands 7,3 duits12 7,4 geschiedenis2 7,9 aardrijkskunde 7,3 wiskunde a12 7,7 economie12 7,0 al afgesloten: frans 6 maatschappijleer 7 anw 7 ckv 7 ges1 7 letterkunde 8 |
Citaat:
|
Citaat:
Echt goed man..! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dank je wel trouwens :) Sorry voor deze offtopicreacties, maar ik moest even reageren :o |
Citaat:
Jeetje, waar haal je al die cijfers vandaan. En dan die tienen!! :rolleyes: Ik zou wel meer dan tevreden zijn hoor!! (y) |
Citaat:
Als ik zulke cijfers had zou ik tattoo zetten van die cijfers man!!! Binnekort zien we je op tv als prof. Alexander die middel tegen aids virus heeft gevonden. |
mijn SE cijfers 5Havo:
Nederlands: 5,6 Duits2: 7,5 Engels: 7,3 Aardrijks: 6,7 Geschied: 6,5 WisA2: 7,0 M&O: 6,1 Economie2: 7,4 Literatuur: 6,0 Maatschap: 7,1 Dus alles zit wel flex en met herkansingen ga ik nog M&O, Nederlands en Wiskunde ophalen. |
Whaaaahhh wat heeft iedereen goeie cijfers :confused:
Ik heb gelukkig alle SE-vakken met een 6 of hoger afgerond, en voor de examens sta ik deze cijfers: Duits 12: 6.2 Geschiedenis: 6.6 Wiskunde: 5.5 M&O: 4.5 Nederlands: 6.7 Frans: 6 Theoretisch gezien is het mogelijk om te slagen :) (mensen praat me even wat moed in) xxx Kronkel |
Ik sta voor alles rond de boven de 7, of net 1 tiende er onder.
|
ga met deze cijfers het eindexamen in
natuurkunde 4,3 :( scheikunde 5,3 :( biologie 6,0 wiskunde 5,7 meno 6,3 engels 5,8 literatuur 7,0 nederlands 6,4 maar haal het waarschijnelijk niet volgend jaar beter. |
Citaat:
|
Heb nog niet van alle cijfers mn gemiddelde, maar dat maakt ff niet zoveel uit.
Scheikunde: 6,7 Biologie: 7,1 Natuurkunde: 6,1 Wiskunde: 5,6 (rotvak!:() Nederlands: 7,3 Engels: 6,6 Duits:6,8 Al afgesloten: Frans: 6,3 Geschiedenis: 7,1 Maatschappijleer: 7,6 Levensbeschouwing: 7,3 Literatuur: 7,8 ANW: 6,8 Niet supergoed vergeleken met de rest hier, maar moet lukken :) (Stay positive :D) |
Engels 5,6
Duits2 8,4 Nederlands 6,7 Economie +- 6,2 Biologie 6,2 geschiedenis 7,3 afgesloten: ANW 7 Wiskunde A1 8 Maatschappijleer 7,1 muziek 7,3 Ckv ??? Duits1 8 |
CE minimaal halen voor een 6 (5,5) gemiddeld:
Nederlands 4.4 Duits 1/2 - 4.9 Engels 2.4 Geschiedenis 3.2 Aardrijkskunde 3.9 Biologie 3.4 Economie 3.2 Al afgesloten: NL LITERATUUR 8 Duits 1- 6 Wiskunde A1 - 7 ANW 8 Maatschappijleer 9 de overige vakken worden met o/v/g beoordeeld. boeiend... Weet niet of 't me gaat lukken!!!!! :( Tis zoveel om te leren. |
Citaat:
|
Ik dacht dat ik voor de helft van aardrijkskunde (mens en milieu gedeelte) op et examen echt helemaal de mist in zou gaan, blijkt dat ik op mn examen een 2,6 kan halen :o :D
Voorderest is het hoogste cijfer dat ik MOET halen een 4,6 ofzoiets. Ik ga dus zeer chill mn examen in, want de rest van de cijfers die ik minimaal moet halen zweven allemaal tussen de 2,6 en de 4,6 :) |
met deze cijfers ga ik mn examens in:
Nederlands: 7,3 Engels: 6,2 (kan nog hoger worden want ik moet nog een SE herkansen) Duits: 6,6 Wiskunde: 6,9 Economie: 6,8 Biologie: 7,2 (deze kan ook nog hoger worden) Afgesloten: Maatschappijleer: 8,8 |
Citaat:
dan hoef je voor scheikunde alleen maar een 5.7 te halen. |
duits: 6.9
en de rest zijn zevens of achten |
Afgesloten:
Godsdienst: 8 Literatuur: 8 CKV: G Gym: 7 of V ANW: 7 Maatschappijleer: 7 Wiskunda A1: 6 Informatica 1: 8 PW: G --- Te doen op het examen: Nederlands: 7,3 Engels: 7,9 Geschiedenis: 6,8 Economie 1: 6,6 M&O: 6,4 Frans1,2: 6,9 Kunstgeschiedenis: 8,0 --- |
Mijn lijst:
Nederlands: 8,2 Engels: 8,0 Biologie: 7,0 Scheikunde: 7,3 (kan het nog steeds niet geloven: 8,9 voor laatste SE) Natuurkunde: 7,4 Wiskunde: 6,6 Latijn: 7,4 Al vast: GLO (literatuur): 8,0 (door een 9 voor m'n opstel) Maatschappijleer: 7,5 Frans: 8,6 Duits: 8,0 ANW: 8,2 CKV 3 Muziek: 9,5 :D (danku mijnheer dreessen :o ) Geschiedenis: 7,0 Moet te doen zijn lijkt me.... (y) |
ach ja, het allerhoogste wat ik moet halen is een 4.8 op Biologie....
De rest een 3 ofzo. Het komt wel goed (y) |
ik ga met 2 zevens en voor de rest allemaal zessen naar het examen...niet zo heel goed duz maar ik hoop dat ik het haal! ik moet gewoon (minstens) 5-en gaan halen!!
|
Ik begin me een beetje dom te voelen hier, terwijl ik toch best trots ben op mijn cijfers:
Hiermee ga ik mijn Ce in: Frans: 5,9 Engels: 7,4 Nederlands; 6,4 geschiedenis:7,4 Aardrijkskunde: 8.0 Economie1,2: 6,6 afgesloten: Anw: 7 Wiskunde A1: 8.0 Letterkunde: 8.0 Informatica: 8.0 CKV: voldoende Gym: goed Maatschappijleer: 8 best aardig toch?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |