![]() |
Het "Waarom zuigt emo / grunge " topic
Zodat de heren cHa0s en n0isy het grunge topic ff met rust laten.
|
emogrunge ...AAAAAAAAH terror.
|
grungecore :P
|
emo is wel cool
van grunge moet ik bijna kotsen :mad: |
Emo suxxxx maar grunge roelt
|
Citaat:
|
pfftt..barbaren..grunge is geweldig.
|
Citaat:
het kan aan mij liggen, maar bij een 15 jarige die nirvanarox!!! heet krijg ik mijn bedenkingen of ie wel psies weet wat er allemaal emo is en wat niet :) |
Citaat:
ik neem aan dat je mijn topicje bedoelt :) |
Citaat:
|
Citaat:
Go Ape heet ie Mar ut is langzame kutmuziek |
Ho ho, don't thank me.
Ik was slechts een medium, een instrument 's Gods. Ik ben niet meer dan in pion in een groter schaakspel. De wegen van de heer zijn ondoorgrondelijk en Zijn acties vloeien door mij. En ook dank aan cHa0s |
Citaat:
dan heb jij een heeeeeeele goeie kijk op emo... go ape is ook de bekendste emo band natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
saves the day om maar wat te noemen is net zo snel als nofx (sommig werk dan :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1-0 voor de punker
|
Citaat:
|
ik vind emo en grunge allebei niet erg slecht eigenlijk. Al ben ik meer pro emo dan pro grunge
|
Citaat:
Puh. |
Haha
Zowel cHa0s als freakjuh hebben gelijk. 't ligt maar net aan het liedje. Gatverdamme wat ben ik weer humanitair en relativerend vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
DOOD AAN EMO EN GRUNGE :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
exo de filantropische humanist
|
humaan de exibithionistische filantroop
|
Hmm dan neem ik emo.
Emo zuigt want uh.. het lijkt op Exo! Exo wannabe |
Dit vind ik nou niet hip hoor, eXo. :rolleyes: :p
|
Citaat:
hahaha |
Citaat:
En nosy heb je feiten om dat te bewijzen? |
Citaat:
ik vraag me trouwens ook af waarom iedereen denkt dat ik een soort 14 jarig nirvana-luisterend breezah-sletje ben :p (iig, dat idee heb ik als ik die reacties zie) Maar t punt is dat ik gewoon geen andere nickname kan bedenken :o (en t eigenlijk ook niet nodig is :) |
Citaat:
|
grunge iz ztom, alleen maar gekrijz en ztomme mazkerz
|
Citaat:
Enne, tuurlijk is een plaatje van Kurt Cobain heel erg BrEeZaAhH :confused: Net alsof de x-jes in jouw nick niet Breezah-verantwoord zijn :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha OMG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij nader inzien, fuck die texten :) |
Citaat:
|
give mij maar pee diddy die blijft te minstah 4 real no matta wha!
*is pee diddy eigelijk emo?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik mocht kiezen had ik liever Joey Cape(zanger Lardwagon) zich door ze kop zien schieten dan Kurt Cobain.
Waarschijnlijk maakt die gast mooiere geluiden met ze keel wanneer er een kogel doorheen vliegt dan wanneer hij in de studio bezig is. |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed... stiekum ben ik wel tof hoor ;) |
Citaat:
StraightEdge... |
Citaat:
|
Citaat:
EMO, damn, de wereld gaat steeds softer worden.. stelletje homo's allemaal... Geef mij maar liever Grunge.. ook al hoor je er weinig van.. en Nirvana is heilig. Die hebben met Grunge wel even de wereld op z'n kop gezet met hun muziek. En het wordt nog steeds gewardeerd. Kan ik niet zeggen van al die kut emo bands :-/ tss.. stelletje jankers hiero.. het zou verboden moeten worden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |