![]() |
als je nog maar 1 product zou mogen eten?
wat zou het zijn? je mag alles kiezen....maar geen 3 gangen menu ofzo! of alleen een hoofdgerecht ofzo, of gewoon chocolade ofzo!
als dat voor mij zou zijn zou ik toch een gerecht kiezen (niet iets van choco ook al is dat super lekker) ik denk dat ik dan taco's kies met kip. het taco gerecht van het restautantje POPOCATHAPETLE in nijmgen das meesterlijk, en daar zou ik dan de rest van mijn leven op willen teren, als da moest :p |
loempia's !!!!!
|
omg... doe dan maar fruitsalades.... dat is lekker en gezond... maar liever eet ik gewoon alles :)
|
Hoop dat die dag nooit komt.. :|
|
Fruit.
|
griekse salade :)(y)
|
Frietjes van de Mac.... Helaas is die saus niet kosher... :(
|
Citaat:
Brood, want dat kan je variëren. Fruit krijg ik dan wel binnen via drinken. Dat het mag nooit mag gebeuren. |
hebben ze bitterballen bij de Mc dan?
|
baklava
|
Snack-a-Jacks barbecue!
|
IJs :/
|
brood!! deffinitely.
met appelstroop met krentjes dan wel he. qua drinken cola light. en couscous das ook zo lekker... hmmm.... oeh ik kannie kiezen :s |
spaghetti bolognese
|
pizza'z :)
|
Citaat:
maar eh.. ik zou ook voor taco's gaan dus.. |
Fruit
|
Vlees :)
|
De friet wordt toch ook gebakken in hetzelfde vet als dat van de bitterballen e.d.?
Dit zei iemand. (over Mc Donalds) Nou nee absoluut niet. De friet zit in aparte frituur. De mc chicken en kipnuggets in aparte frituur, de krokketen (bitterballen? :confused: ) ook, de fish filet ook, en de groentebruger en appelgebak ook. Ik weet niet waar jij die nobele kennis hebt opgedaan maar goed. En ik weet het want ik werk er lekker! (mmmmmm!) |
Barbietjuh >> idd, ik heb er ook gewerkt en het is zeker niet hetzelfde vet!
Ik zou Pizza als gerecht kiezen :D |
lekkere bami met kip 2 gebakken eieren en gebakken banaan (klinkt heel vies maar is heel lekker, moet het apart op je bord doen niet door elkaar)
|
Citaat:
|
Pizza (y)
|
herbalife :D
|
Citaat:
Citaat:
wijsheid alom :cool: |
Falafel.
Hell yeah. Daar kan ik echt de rest van mijn leven op teren! |
Lasagna met annanas, hmmmmmmmm......... Waarom moeilijk doen met voedselgroepen als het zoveel simpeler kan? Ik zie het helemaal zitten :D
|
in ieder geval iets met mosterd erop of erin.
mosterd heescht. |
Ben & Jerry's(The full vermonty's)...maarehh je maakt een grapje toch...het is dus niet zo dat je een waarzeger bent..ennuh ik alleen romige lekkere superijs mag eten..neej okey...dacht ik al :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chocola :o
|
in dat geval houd ik het toch bij fruit (grom, ik moet er niet aan denken geen choco meer te mogen eten) maar goed, fruit is lekker en gezond (maar, nogmaals *grom* niet lekkerder dan choco*)
|
Nasi........en dan wel inclusief gebakken eitje, pindasuas en kroepoek (y) :D
|
friet
|
gebraden kippepootjes (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
macaroni
|
Citaat:
|
lekkere up :eek:
|
Stokbrood bij de Aldi met kruidenboter erin <3 :bloos:
|
Citaat:
Ik moet er trouwens niet aan denken om nog maar één product te mogen eten, uiteindelijk komt het toch wel je neus uit. Ik ga toch maar voor fruit. :) |
Citaat:
|
kwark met jam
|
Euhm moeilijke vraag. Denk dat ik dan toch zou kiezen voor drop. Heel ongezond maar ik kan echt niet zonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oude topics uppen heeft geen zin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |