![]() |
Nirvana bootlegs
Wie heeft Nirvana bootlegs?
Ik heb er ongeveer 15 in mp3 en nog 2 bootleg video's |
nirvana = dood
|
Citaat:
|
Fuckin nirvana....pfff ik ken trouwens wel een gast die over de 100 bootlegs heeft.
|
Citaat:
Kanker he dat wist ik niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Nee heb ik niet, niet echt behoefte aan.
|
|
Cool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als er weer een Nirvana-topic was enzo :) |
Citaat:
sjit, nou zit ik zelf ook een topic te verneuken :o |
Ah
|
Ik heb 4 kopietjes.
Outcesticide I en V. Europe 1991 en The Complete Radio Sessions. Maar heb ook laatst Roma 1994 van www.nirva.nu, erg goed concert! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij toevallig Sj0rs? Ik heb die Sj0rs nameluk al un paar x ge e-maild of ie un link op zn site wil zette, maar hij doet ut nie :S |
bla! en ik ben Sj1mmie!
anyway, ik heb ooit eens een nirvana bootleg van amsterdam gedownload.. maar dat ging via kazaa |
tis koeler als je ze op cd hebt hoor
|
bootlegs in mp3 is weak
|
nee, ik ben Martin (Thutshui)
|
Citaat:
wanneer komt de In Bloom (subpop) video weer online? |
Ik heb 32 bootlegs :)
|
Citaat:
1. wat wil je met die 3 pop-ups 2. achtergrondmuziek :r 3. als je geen flash hebt kun je niet eens de intro skippen 4. Traag (ADSL, Kabel accountje??) 5. Het design laat ook te wensen over.. |
Citaat:
|
wat zijn bootlegs en waar open je ze mee? want gedownload van de site van stp krijg je .out bestandjes.
Of bennik nu erg dom bezig? :confused: |
nirvana is een van de geniaalste bands ooit. jammer dat al die kutalto's er altijd zo'n overdreven gedoe van moeten maken
|
Citaat:
zaterdag ging er een zooitje z'n sterfdag gedenken |
Citaat:
Ik heb al vanaf '94 een Nevermind CD :s En heb altijd al naar Nirvana geluisterd (maar nooit naar bootlegs eerder eigenlijk), en Britney, ja ik download alles wat ik tegenkom, ik heb nu zelfs Lady Dana, dat mens kan niet eens draaien :) |
Citaat:
|
Nirvana is soooooo 90ies.
|
t is maar dat je t weet
|
Jep, je kan niet om de feiten heen lullen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yo McLaren of whatever, ik mezelf helemaal geweldig vinden? kan je niet met n beter argument komen. van dat overdreven gedoe weet je best dat ik gelijk heb. yay kurt cobain ik verf mn haar paars
|
Citaat:
|
en ik heb trouwens enorm veel respect voor andere mensen
|
Citaat:
|
true ufke, ik weet ook niet waarom ik dat zei
|
HEY ANDY NIET GED8 DAK JE HIER TEGEN ZOU KOMEN hrhrhrhr
maja, ik heb GEEN bootlegs :P |
Ik heb 'It's better to burn out than to fade away' van Nirvana.. als die onder de bootlegs valt dan heb ik 1 jah :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |