![]() |
[Drawing] Sword
Mja tis nie bijzonder klein simpel zwaardje :D, maar zit ff te peilen daar jullie meningen :x.
http://home.planet.nl/~rodja023/sword.jpg |
Best vet, maar je nick is bagger (net als je sig).
|
hehe mijn nick is al 2 jaar (of 1/2 :/) zo op scholieren.com niets en niemand ken me dat laten veranderen zelfs zon vaag wijf als jij <= en dan ben ik nog aardig aan het doen (vaag wijf) ken nog ergere woorden :p.
|
Mja, beetje Thundercats-Lion-O-achtig zwaard.
|
jah dacht ik niet eens aan. Heb het ff snel op school op een blaadje gekrabbelt. En toen ie klaar was "hey wtf, thundercats ?" :D.
|
doet me wel heeel erg denken aan 'het' Battlechasers zwaard...
|
En de zwaarden uit Magic Knight Rayearth ;)
|
Citaat:
2: :rolleyes: |
beetje simpel
|
Een beetje platte tekening, er zit geen diepte in het zwaard, laat staan rondingen in het handvat...Verder beetje simpel zoals diegen boven me al zei...
Doet me overigens denken aan een willekeurig Final Fantasy zwaard ;) |
okay dan thnx voor de reply's jongens en meiden ;).
behalve '! am mE' jij niet bedankt :P. Citaat:
ze zijn er trouwens mee gestopt toch ? iig nederlands, amerikaanse die ging nog door dacht ik. Echt f*cking jmmr :(. Citaat:
|
Citaat:
Maar, verder wel een oké tekening. Steekt volgens mij niet bijster veel werk in maar dat hoeft ook niet. Het streelt mijn oog. Tot op zekere hoogte. |
Als je nou ff kapt hiermee. Ik post geen topic on ff te horen hoe gaar jullie me nick vinden.
Lees ff eerste post waarvoor ik deze topic geopend heb. En reply hier liever niet op ik reageer niet meer op "nickschelden". |
best wel stoer :) Maar volgens mij zou je daar nooit mee kunnen vechten vanwege het evenwicht :p Maar ze zijn wel mooi
|
Zeg jij hebt ook 'n domme nick
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |