![]() |
Wie van dit forum zou je graag een keer willen slaan?
Nouja, oftwel, wie zou jij eens goed de waarheid willen vertellen/kan je absoluut niet mee overweg?
En vooral ook waarom? Ik begin: Grafansertje, omdat ze zich zo anders/beter voelt dan 'de normale mens' :rolleyes: |
Hehehe. Slaan ja. Die neiging heb ik best vaak, alleen ik doe het nooit.
Maar ja. Ik sluit me wel bij jou aan :) |
Ruby Soho, mn god wat een irritant wijf zeg
|
tweety2k
|
Niemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
die wil ik ook wel een klap verkopen jah :P |
Citaat:
logica :o |
Wie wil? :)
|
ze zou zelfmoord plegen als niemand op haar foto reageerde.. niemand deed dat
|
De fb´s slaan en fb+´s :D
Ik heb totaal niks tegen hun, maar het zou me wel humor lijken om ze te besluipen terwijl ze net aan het modden zijn, ze een tik(niet hard hoor :o ) te geven en snel weg te wezen terwijl zij zich afvragen wat dat toch was... Mwahahaha, Saidin is Almighty! :cool: |
nog niemand
|
Citaat:
En Azazïel wil ik ook wel slaan, wát een irritant figuur!! ;) @ Sync: Mooie avatar (y) |
Yamyam inderdaad, maar die heeft zichzelf al verlost van al het kwaad.
|
Aaron
irritante verwaande eikel ook bekend onder de naam WJAG |
cartman666
even flink uithalen, dat lijkt me inderdaad wel wat. |
yamyam ..dat was toch die xtreme-bad-looking...
|
Citaat:
Ik zie je wel, deze week... :mad: |
tof!
mensen houden van meniemand wilt mij slaan :D maar ik zelf sla niemand...tenminste niet iemand van de vrouwlijke ras :) |
Strafcorner. Vage principe nicht, die op alles hakt wat ik zeg
Ruby Soho. 2 tieten, geen gedachte Cemetary slut. Zonder haar forumvriendjes was ze nergens Koen. Hij mag Gamemaster niet, dus banned hij het IP nummer van de hele landstede scholengemeenschap maar, waardoor ik door zijn schuld niet op scholieren kan op school Yam Yam : We vinden je foto's niet zo koel. SO WHAT! Gwenniej. : 16.. Muts |
Citaat:
:rolleyes: |
Sla mij 'ns? I like it! :)
|
erg subtiel! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en Farin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nare man zegt: BARON en FEYENOORDvakX
:P |
Momenteel niemand. Ik ben niet geweldddadig. Sommige mensen zijn wel bijzonder vervelend, maar ik koester niet een zodanige wrok tegen ze dat ze voor een klap in aanmerking komen. Ik heb hooguit een hekel aan hun forumpersoonlijkheden maar ik ken ze IRL niet.
Hoewel, sommige mensen kunnen je behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan halen. Zo zou ik bijvoorbeeld BARON waarschijnlijk IRL niet uit kunnen staan (net als online trouwens :D) maar om 'm nou te gaan slaan...nee. Zo zou Pim het niet gewild hebben. :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou ehm fuck ik ben dr nick vergeten :\ naja zo'n kind willen slaan hiero van het foru, ik herken r wel als ik haar zie :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt iemand.
|
Volgens mij vind iedereen mij lief.... dus vind ik jullie ook wel beetje lief..
maar ik ga slapen. (ff voor de algemene info) |
aha...
|
Of ik kom niet genoeg op DK of ik ben gewoon niet irritant genoeg. (of het topic is nog te jong)
Maar ik ben nog niet genoemd (andere nick maar gezien de INFO en de SIG en de AVATAR wel duidelijk welke nick ik hoor te hebben :)) |
Ja sorry hoor, maar people die 'blij' zijn dat ze niet genoemd zijn..
Weeeeeeetje hoeveel mensen hier rondzwerven? Zie het niet als een compliment als mensen je niet haten. Je kunt het beter als vanzelfsprekend zien. Waarom? Als ze je wel zouden haten,z ou je stomverbaasd zijn. (Tenzij je eeecht zo'n irritant kind bent :p) |
Citaat:
Je gaat nu toch niet wel ineens gewelddadig worden he? :o |
gelukkig bestaat er een negeerlijst (y) ;)
|
Ik ben pascifistisch...
|
46and2
|
Citaat:
Ik zou mennuz meppen--> hoef ik voorlopig niet meer reserve-verstand te fungeren ;) |
Citaat:
:D |
knutselsmurfie, omdat ze zo'n agressief topic start ;) :D
http://talon.ath.cx/ubb/smilies/kaboom_spawn.gif |
Ik zie geen irri mensen meer eigenlijk.. en die sla ik ook niet, die moet je omver lullen. Veel leuker ;)
|
Citaat:
of dood-rologen natuurlijk ;) :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |