![]() |
stelling: vingeren is zilver, beffen is goud
Mee eens of niet?
|
ik ben het er wel mee eens als meisje zijnde :)
|
en hoe is het verder dan goed?
|
Ik vind het allebei prima.
|
met een combinatie maak je mij gek, doe dat dus maar :p (y)
|
meestal vind ik beffen wel lekkerder jah! maar soms is het ook wel weer omgedraaid! het ligt maar net aan mijn bui :p
|
niet speciaal. beffen is lekker, vingeren ook..tjah
|
Ik vind het allebei vooral lekker als je merkt dat het aanslaat. :)
Snow :cool: (die graag resultaat ziet) |
Ehhhmmm... Alles op zn tijd? Altijd maar beffen gaat ook zo vervelen hè? ;)
|
Combo is platina..
|
uuhhhh ja wel enigszins mee eens :)
|
pff, afwisseling
|
Citaat:
|
Beffen is absoluut nr1 !!Vingeren vind ik niet echt lekker.Maarja dat is bij iedereen is anders he.Ik vind beffen echt super!!
|
Neuken diamant dan
:rolleyes: |
Hoe beffen is in vergelijking tot vingeren weet ik niet, want ik bef nooit:P.
Maar gebefd worden vind ik ook niet leuker dan gevingerd worden. Als mijn ex-vriend het deed was het allebei niks, als mijn vriend het doet vind ik gevingerd worden leuker. Beffen is zo zacht allemaal, het mist iets van heftigheid. De combinatie ervan daarentegen is wel echt (y) en veel beter dan alleen gevingerd worden:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
combi = niet in waarde uit te drukken zo geweldig
|
Citaat:
al kan vingeren wel lekker zijn alleen niet al te lang |
Als ontvangende partij dus, vind ik ze allebei onmisbaar. Ik word zo heerlijk heet van voorpret als ik een hand in mijn broekje voel glijden, en verder voel gaan. Vanaf de eerste centimeter sta je onder stroom. En een jongen die goed kan vingeren, maakt je daar helemaal gek mee hoor!
Beffen is heerlijk subtiel, daar zak ik acuut van door de knieeen als ik me na het douchen af sta te drogen en ik voel een zacht en nat tongetje daar. Hij kan me er zo superlekker mee treiteren, dat ik nergens meer toe in staat ben. Een tongetje en een paar vingers, in een juiste dosering gecombineerd is zo lekker, dan heb je geen pik meer nodig. Hoewel, dat is ook weer niet waar. Je moet een spetterende finale hebben, een allesverlossend baarmoeder/rug orgasme. En daarna weer dat gedoe met doekjes, plassen, poes troosten, pfff. Maar ja, het hoort er allemaal evenzeer bij. Ik kan dus niet kiezen. |
Citaat:
|
Ik ben het er wel mee eens denk ik. Mijn vriend kan het beiden echt geweldig, maar omdat ie beffen niet zo vaak doet, is dat net even ietsjes specialer.
|
Citaat:
|
Hmm... ja, ben ik het ook wel mee eens :)
|
Citaat:
Ik krijg onmiddelijk zin als ik dit lees |
Citaat:
omg.... |
Stelling --> EENS.
Een meisje beffen vind ik relaxter dan een meisje vingeren, mits het schoon is daaronder :p haha |
god, en ik heb dan net weer een vriend die gister ff verteld dat ie beffen nx vind... :( *t wordt zo nat!* :rolleyes:
ik vond et al zo vaag dattie et telkens "ontweek".... :mad: maar zekers met de stelling: EENS! al ligt et toch vaak aan de bui maarjah... :D |
Citaat:
hahahaha, opmerking van de week :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yesssssssssssssssssssssssss
Yesssssssssssssssssssssssss Kom jongens we gaan met ze alle vingeren :rolleyes: Wat is het nut van deze topic :o Weet je nu dat iedereen beffen geil vind :) En dat vingeren (Bij je eigen) zwaar triest is ;) Nooooooooooooooooooooooo Nooooooooooooooooooooooo Je wilt je ff iets stoerder voordoen op internet dan je in het echte leven ben ;) , Je heb net je 1e Bef ervaring gehad en nu wil je dat ff stoer laten merken. En dit zeg je in real-life tegen niemand omdat het je grote vriend de zwerver van 2 straten verderop was ;) Bye, Bye :cool: |
Citaat:
Dude na 3 posten erger ik me nu al aan jou. Laat iedereen rustig een topic openen en beantwoorden.. laat het gewoon lekker over aan de forumbazen of ze een topic sluiten of niet! Als je hier nou alleen maar komt om op alles en iedereen te zeiken ga dat dan alsjeblieft ergens anders doen ey!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
100% eens! :d
|
Citaat:
(en bovendien heb je vooR fout geschreven) |
En het was een purely educational antwoord hoor. Ik vond hem zelf gortdroog. Moet je de brieven lezen die ik schreef toen hij een halfjaar in het buitenland zat!
Edit: nog even doorgelezen, inderdaad, ik heb 'm notabene zelf geschreven en zelfs ik word er (weer) wat warmpjes van...het is de herinnering die het 'm doet. En jullie hebben de laatste alinea ter afkoeling toch ook wel goed gelezen? |
Die brieven wil ik graag lezen :D :D :D
En ik heb die laatste alinea er niet voor niets uit gelaten :D :D :D |
Die brieven zijn niet geschikt voor minderjarigen.
Dat sommige van mijn posts inspiratie brengen had ik al vaker gehoord. Het is niet de bedoeling, maar soms beschrijf ik iets technisch terwijl ik het daardoor herbeleef, en die energie wordt blijkbaar opgepikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is vies en onrein. Gewoon neuken is goud,zonder dat vieze geslachtlikgedeelte.
Astraal Reizen en dan eenworden is diamant+platina +goud. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ja, nu bekijk ik 't inderdaad maar van één kant. Net als jij. en 't is niet vies, 't is lekker |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |