![]() |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk...
Hoe gaan jullie er mee om? (als je ze al krijgt)?
En doet een complimentje die je krijgt van een knappe gozer of dame je meer of maakt dat niet uit? |
gewoon 'dankje'
& doorlopen mwa, ik houd niet zo van complimentjes. (van onbekenden) |
Nou complimentjes mogen en zal gewoon dankje zeggen maar blijf gewoon mezelf:P
en het maakt mij niet uit of het van een meisje of jongen is nou ja ik lieg bij meisje is het opzich tog wel leuker :D |
"nee man, lul niet.. kijk nog es goed... heb je een bril nodig ofzo?"
zoiets? :p |
nou als ik ze al krijg haha is het in de meeste gevallen om mijn haren of ogen, maja dan zeg ik dank je > wordt rood en loop maar door :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach als ik een complimentje krijg van iemand waar ik best wel tegenop kijk, doet dat mij meer dan van een ordinair straatpersoontje ja.
|
Ik word altijd achterdochtig & chagerijnig en reageer dan dus pissed.
|
Ach, ben het gewend...:p
Gewoon een 'bedankt' volstaat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren, zeker als het van iemand komt waar ik veel om geef. :o |
Citaat:
:D ;) |
ligt eraan van wie
|
Citaat:
|
Als een oud vies mannetje tijdens het uitgaan mij een complimentje geef dan negeer ik hem honderd procent. Ik zal niets zeggen, niet aankijken niets. Als een lief iemand mij een complimentje geeft zal ik blozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig krijg ik die nooit, echt een pak van m'n hart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan daar heel erg slecht mee omgaan... Complimentjes doen me altijd goed:) Maar het wordt een verslaving. Je wordt op een gegeven moment bang om lelijk, oud, kaal or whatever te worden en zodat mensen je op eens niet meer leuk gaan vinden... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg ze ook nooit.
Als ik ze krijg is het volgens mij van... Yeah whatever leugenaar! |
hangt er van af, als het zo'n überfoute openingszin is, doe ik of heel krengig, of ik ga er op in. 'Maar waarom dan?' heerlijk dan weten ze niet meer wat ze moeten zeggen
en anders lief lachje :) |
k vind het meestal onzin.
zeker als het van iemand komt waar ik tegenop kijk, maar deze mensen worden dan wel meer mens voor mij. |
Heb ik nooit zon last van dat scheelt alweer.
Maar als ik een complimentje krijg vraag ik of ze het menen, en als ze het menen ga ik blozen en dan zeggen oh..eh nou eh.. dankje. Als ze het niet menen zeg ik wat onaardigs :p |
je weet nooit waar dat op uit kan lopen.. :$
ligt er inderdaad aan van wie, maar zeg meestal maar gewoon dankjewel |
Ik reageer eerst verbaasd, en als ik niet te verbaasd ben, geef ik 'n complimentje terug (meestal ook wel gemeend :p)
|
Citaat:
|
Ligt eraan als iemand iets van veraf iets zegt/schreeuwt dan kijk je een keer en loop je door..
Komt iemand er speciaal naar je toe daarvoor, dan zeg ik denk je of wat dan ook.. (maar dat gebeurt eigenlijk niet vaak :D) |
Ik ben altijd wel blij met complimentjes, maar het hangt er wel erg vanaf wie zoiets zegt tegen mij. Er zijn mensen waarbij ik ze niet eens geloof, mensen waarbij ik ze negeer omdat het rare personen zijn (o.i.d) maar als het vrienden van mij zijn waardeer ik het wel alleen heb ik toch vaak het gevoel dat ze dat alleen zeggen om mij gerust te stellen ofzo...
het ligt er ook wel aan hoe iemand het brengt...als iemand tegen mij zegt; Heej lekker wijf (ofzo) dan heb ik eerder zo iets van...Yeah right, rot op als wanneer iemand zegt ik vind je wel knap (DIT IS MAAR EEN VOORBEELD :p ;)) Als iemand mij een complimentje geeft zeg ik meestal vriendelijk bedankt maar dat ligt er ook weer aan WIE het zegt... |
Citaat:
|
Als het van iemand komt die me nauw aan het hart ligt ben ik de gelukkigste persoon op de aarde.
Anders kan het me niet veel schelen en geloof ik hen tocht niet, 't zijn toch meestal ordinaire versiertruken.. :rolleyes: |
meestal geloof ik er geen ruk van, maar zeg dan toch maar 'bedank', met een ongeloofwaardige blik erbij./
|
ik kan totaal niet tegen complimentjes....heel raar...
ik word er heel erg onzeker van....dan heb ik t gevoel dat iedereen op met let... als een jongen die ik niet ken me een complimentje geeft denk ik altijd dat t sarcastisch is en dan reageer ik dus ook niet.... en soms zeggen ze dan daarna dat ik verwaand ben... maar als t van iemand is die ik vertrouw dan ben ik er wel blij mee :) |
Ligt eraan van wie, dus om de intentie van de maker van het complimentje. Maar meestal zeg ik gewoon dankje wel. Of ik steek de draak ermee.
|
uh ja dat heb ik zelden zegmaar.. maja geen problemen mee.. behalve als het zo fuckin slijmerig is dan vind ik het huichelactig
|
Citaat:
|
"weet ik" O_o
|
neuke?>> :rolleyes:
|
ik begin meestal puberaal te giechelen.
Tenzij het mensen zijn die ik niet ken...dan lach ik gewoon ff en loop ik voort. |
Ligt er helemaal aan van wie.
Als het zo'n vieze gladde jongen is die met een te mooi compliment komt, doet het me niks. Maar van vrienden vind ik het leuk om te horen, ook al weet ik dan niet zo goed hoe ik moet reageren, vaak antwoord ik ook zo van jaaa maar jij ziet er ook leuk uit hoor vandaag! :D En een complimentje van een mooie jongen maakt me verlegen, dan ga ik beetje blozen en lach en mompel iets van uhm dank je wel, leuk dat je dat zegt ofzo:) |
Ligt er aan van wie het complimentje afkomstig is inderdaad. Als een of andere creep met uitgaan iets zegt van hee lekker wijf, heb ik niet zoiets van jeej ik zie er leuk uit! Maar als vrienden of vriendinnen het zeggen vind ik het wel leuk om te horen natuurlijk... afgelopen zaterdag met uitgaan had ik m'n haar anders gedaan en toen kreeg ik echt veel comlimentjes :cool: Ik word er niet verlegen van. En als een potentieel mannelijk slachtoffer iets leuks zegt speel ik er wel tactisch op in :p
|
|
Had altijd de neiging alle complimenten te weerleggen maar ik heb geleerd dat je ze moet incasseren en ervoor bedanken, of je het ermee eens bent of niet (tenzij je overduidelijk 10 kilo aangekomen bent en iemand zegt dat je zo slank ben geworden).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |