![]() |
Wie kijkt nou ook Nahib en Julia?
:( :( :)
en fok, wat is/was die julia toch ontiegelijk mooi |
Keek het wel af en toe, laatste tijd eig niet meer. Ze is wel mooi ja. Wel leuke serie, niet geweldig.
|
lekker op tijd geopend... vanavond is de laatste..... maar idd. julia is een lekker wijf
|
1. ik kijk het ook.
2. t is Najib 3. Het is nu afgelopen :( |
ik heb het opgenomen :)
jammer dat het de laatste aflevering is, ik vind het een kei leuke serie :cool: |
Citaat:
:rolleyes::D |
Ik heb het een keertje gezien en vond het echt waardeloos... niet mijn soort serie...
|
juh, ik kijk het ook, Julia heeft idd een hele aparte uitstraling
|
mooi meisje, had een leuke serie kunnen zijn, maar ontzettend slecht geacteerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik keer er af en toe naar, maar was nie echt onder de indruk van hoe het werd geacteerd en gebracht dus ik keek het alleen als ik me ECHT verveelde. En ik snap niet wat mensen Julia zien :confused: . Maar ja... iedereen heeft zo zn eigen smaak!!!
|
Citaat:
maar ik vond najib en julia ook een leuke serie!! en ik heb ze ook allemaal gezien xx |
Ik heb nu de laatste aflevering ook gezien en ik vond het echt een hele mooie serie :) goede acteurs, mooi verhaal (ik was bijna vergeten dat het een Romeo en Julia verhaal was, maar toen kwam dat dramatische einde :o )en mooi gefilmd en mooie muziek en mooie mensen en sfeer, blablabla. jammer dat het nu afgelopen is (n)
|
Citaat:
De serie was geweldig, het einde was ook mooi, maar ik werd er niet vrolijk van. Het liedje op het einde was trouwens ook van Spinvis, net als het titelnummer... Ik ben benieuwd of Mare Frigoris naar deze koude zee is genoemd... |
Mensen, niet slecht bedoeld hoor, maar het was al lang bekend dat het een nieuwere versie van (of geinspireerd op) Romeo en Julia was.. dus het einde was te verwachten eh..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het een paar keer gezien, inclusief de laatste, en ik vond het een erg mooie serie.
en ja, zoals iemand al zei...Julia is/was een erg "appetijtelijk vrouwpersoon". |
Citaat:
de serie was nie veel soeps maar t eind missen was ook wel jammer. wat gebeurde er nou precies? :confused: fill me in. xoxox crazy angel |
Ja ik wil ook weten wat er bij de laatste aflevering gebeurt is!
|
omdat ik in zo'n goeie bui ben ;)
Julia ging naar hun huis terug om tegen haar vader te zeggen dat ze sowieso bij Najib bleef en ze wilde geld om het huis van die ouders in Marokko af te bouwen. Als ze dat niet kreeg zou hij haar nooit meer zien. Het ging kei slecht met die vader, blabla en Floris was kei boos op haar want nu zou die vader van haar zich ook vast verhangen. Hij scheurt haar bloes open, zij trapt hem, pa schopt em de deur uit. Julia gaat naar Najib, bij de boot. Floris komt daar dan ook en ze bedreigen elkaar met een mes. Dan zitten ze met zn drieen op de boot, duwt Floris Julia in het water en vaart hij met Najib weg. Ze achtervpolgen elkaar op de boot en dan valt Najib in het water. Julia was dat hele stuk met de boot meegerent en schreeuwt dat Najib niet kan zwemmen. Ze gaat hem redden en Floris gooit een zwemband in het water waar Najib niet bijkan. Naja hij verzuipt, Julia in shock en dus in het ziekenhuis. dit waren de eerste 10 minuten, nu heb ik geen zin meer :o |
Ik bedoel het einde
Please,....Ik weet dat Julia bij Najib is geweest en dat ze de volgende morgen eten van d'r moeder kreeg...en wat geberude er na! Alsjeblieft |
dank u! dank u!
nou ben ik weer volledig op de hoogte. FLORIS IS EEN BAL. maar da is hij al vanaf aflevering uno. nou wat komt er nu op maandag voor in de plaats? vast robot wars ofzow. xoxoxox crazy angel |
Citaat:
Die moeder is aan het mediteren en dan gaat Julia weg met haar fiets. Die moeder zegt 'juul' ofzo, ze heeft een voorgevoel :confused: Julia fiets dan over het strand, langs de zee. Ze zet haar fiets neer, hangt dat kettinkje dat ze van Najib heeft aan haar stuur en haar jas hangt ze er ook bij. Dan zie je hoe ze langzaam de zee inloopt, steeds verder. en das dus het einde. heeeel dramatisch, net als bij Romeo en Julia iedereen dood |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |