![]() |
Hoe vaak gaan jullie naar de huisarts?
Dat zou ik nou wel eens willen weten. Ik ben nu 17 jaar en ik ben er nog nooit geweest. Dat komt misschien omdat mij vader het is, maar die heeft mij ook nog nooit onderzocht ofzo.
|
Nooit eigenlijk, ben gewoon hartstikke gezond :)
|
Voor de pil ben ik er geloof ik naartoe gegaan, en misschien in mijn eerdere jaren (maar zolang ik er geen herinnering van heb is het stomweg nooit gebeurd).
Ik ben ook niet iemand die zich snel druk maakt als ik een keer een lichamelijk mankementje heb. Voor de rest ben ik wel vaak met mijn vriendin meegeweest, als ze wéér eens ongewenst zwanger was. |
Ik moet al iets van een half jaar. :o (sorry, Dashja ;))
't verschilt hoe vaak ik ga, de ene keer ga ik 1 keer per 2 maanden, de andere keer ga ik een half jaar niet, maar gemiddeld denk ik dat ik 3 keer per jaar oid naar de huisarts ga. Das niet vaak, want ik zou er elke week kunnen zitten, maar daar heb ik geen zin in en 't helpt toch ook niks. Ik verzamel altijd. :D |
hmm, k weet niet precies, maar volgens mij dit jaar 3x al. dus ik denk zo 2-3x gemiddeld per jaar.
|
zelden.
|
IK ga nooit naar de huisarts :) khaat dan ookwel doktors, tandartsen, ggd enz
|
ALleen als er iets overduidelijk niet klopt. (stevige uitslag) of als ik nouwelijks nog in staat ben tot iets vanwege de pijn (of bij aanhoudende zeurende pijn)
Laatste had ik last van mijn elleboog en mijn moeder riep gelijk of ze de dokter moest bellen. Ik bedoel, dan kan ik iedere dag wel gaan ofzo. Als het niet minimaal 2 volle dagen aanhoud dan is het niks ernstigs in mijn ogen. |
Altijd :D Zodra ik thuis ben zie ik die man :p
Maar als ik iets moet kijkt pap altijd buiten de normale tijden, ik zit nooit in het spreekuur ofzo. |
bijna nooit..
heb een knieblessure en ben toen hele tijd heel vaak geweest voor onderzoeken wat het nou was enzo en nu moet ik nog voor de pil.. verder bijna nooit.. |
Ik ga eigenlijk nooit, tenzij er echt iets mis is. Voor de pil ben ik drie keer geweest (1ste keer om hem 'aan te vragen', 2de keer ter controle 'of alles goed werkte', 3de keer voor een sterkere variant).
Voor receptjes kan ik gewoon bellen... Ik ben vrij gezond :) |
helaas vaak :(, ik haat die gore klootzak
|
Volgens mij heb ik die man al een jaar of 5 niet meer gezien ofzo. Nou ja, mij best... :)
|
Bijna nooit, in mn leven 3 keer bij de huisarts geweest geloof ik.. voor gat in mn hoofd, gebroken pols en iets vaags met mn duim :)
|
Ik ben toevallig vanmorgen nog geweest, ontstoken kliertje in mijn keel... erg zeurende pijn, dus daarom ging ik, de eerste keer in 3 jaar ofzo... wonder dat ik het nog kon vinden...
|
Citaat:
|
Zo weinig mogelijk, was der 2 weken geleden eigenlijk na een hele lange tijd voor een echte onderzoek (anders wel ff om de pil of een zalfje voor laten schrijven, maar das' ook lang geleden).
|
Zo min mogelijk. (te weinig soms. Maar ok. :o)
|
Ik ben voor het laatst geweest toen ik een jaar of tien was.
Weet niet meer waarom. :confused: Oja en vorig jaar bij een huisartsenpost vanwege een gekneusde pols. |
laatst ben ik nog gweest....echt met ontzettende tegenzin, want huisartsen, ziekenhuis, prikken, stethoscopen en al die mikmak staan me dus echt niet aan :(
dokterfobie? :p maar nee, ik moet er niets van hebben, maar als ik me erges zorgen om maak ga ik gewoon. het is niet zo dat ik als ik me even niet goed voel meteen in paniek een trauma team vraag ofzo. |
Citaat:
|
euhm..erg vaak :eek:
ik heb gewoon heel vaak wat...als ik iedere keer zou gaan alsk ergens last van heb zouk der iedere week n paar keer zitten :o maar toen ik nog jong was viel ik altijd met skaten..of uit de boom ensoow..toen had ik altijd vanalles gekneusd...en later heb ik meerdere malen enkel- en kniebanden opgerekt en ingescheurd gehad...ik ben der ook een aantal keer geweest voor voorhoofdsholteontsteking...en een keer via de dokter met spoed in het ziekenhuis beland omdat er gedacht werd dat ik hersenvliesontsteking had...maar dat was niet zo :o:) en een paar keer voor de pil...en de laaste keer was vorige week...omdat ik vaak het idee heb dat ik flauw ga vallen en omdat ik heel erg last heb van examenstress... maar daar heb ik nu gelukkig wat voor gekregen :o hm..ik lijk wel fan van die kerol! :eek: |
Ik ga nooit naar de huisarts.
De laatste keer was toen ik 12 was, omdat ik een doorverwijzing voor de cesar-therapeute nodig had. |
Heb te veel dokters gezien bleeeeech, stomme medische keuringen enzo. Verder vermijd ik 'ze'.
|
Vorig jaar ging ik één keer per week, maar ben nu al een jaar inet meer geweest (y) :D
|
Vaker dan de bedoeling is :D ik heb te veel ongelukjes en af en toe een flinke astma aanval :P maar ik ga er nooit heen omdat ik 'ziek' ben. Ik kan of niet lopen of niet ademen :P
|
1x per 3 maanden ofzo. Afgelopen tijd wat vaker.
|
bijna nooit.
En ik HAAT die mensen die voor elke scheet die hun dwars zit naar de dokter rennen. Ziekenfonds is absurt duur geworden daardoor. :mad: |
eigenlijk nooit, maar ga maandag wel effe. Mag nu ook wel. Mijn spieren werken me de laatste tijd tegen. links: tenniselleboog en een pijnlijke achilespees. Rechts: zwaar gekneusde middelvinger en een overstrekte knie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die nep-zieken moeten gewoon niet zo vaak gaan :mad: |
Citaat:
tja, hoe kun je vaststellen dat iemand 'nepziek' is...? En hoe en wanneer is iemand 'nepziek'? |
ben al 8 jaar niet geweest
|
Citaat:
ja echt waar, ze zijn er! |
Vrij weinig.. vroeger elk jaar wel een x of wat, gekneusde enkel, duim tussen deur, gevallen met fiets, etc :p nu alleen ff langs apotheek om de pil op te halen.. das al.
|
Citaat:
Er zijn ook genoeg mensen die zelden/nooit naar de dokter gaan. Zou dat elkaar niet opheffen? ;) |
Ik ga bijna nooit...Maar ik ken hem ook persoonlijk, en dat is dan wel anders hoor!
Maar zal binnenkort wel gaan voor de pil denk ik... *durft niet* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er toen ik klein was een keer of twee geweest wegens een oorontsteking en een keer voor een keelontsteking, toen ik 13 was voor een oor-en-keelontsteking, toen ik 15 was omdat ik toen al twee maanden verkouden was en ontzettende spierpijn had van het hoesten steeds, en toen ik 16 was twee keer voor de pil. Sindsdien niet meer. Zelfs mijn oren en keel kunnen tegenwoordig alles zelf wel aan.
|
Ik kom er eigenlijk nooit. Hetzelfde geld voor ziekenhuizen of andere dingen in die richting.
Kga alleen als ik echt duidelijk iets gebroken/gekneusd heb of dat ik zo hard gevallen ben ofzo dat ik onwijs bloed...als er echt duidelijk iets is dus :p:o Niet dat ik niet van dokters hou (wil het zelf ook worden :)) maar ik kan wel behoorlijk wat hebben voordat ik écht ga...ik heb het ook niet zo op die mensen die al gaan als ze zich bijvoorbeeld heel iets in hun duim gesneden hebben, die zeikerds :p:o(n) |
Citaat:
|
Citaat:
2 dagen? bij mij is het eerder 2 weken. |
:o kheb een hekel aan mijn huisarts, dusse, kom ik er niet zo vaak. k denk 2x per jaar ofzo
|
Ik ben er al jaren niet meer geweest.. :)
|
regelmatig, maandelijks ongeveer :o
heb altijd wel wat. hoewel ik nu alweer een maand of 3 niet ben geweest, maar dat is uitzonderlijk. |
nooit, eigenlijk weet ik niet eens hoe die man eruitziet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |