![]() |
ijs
hier heb ik nog geen topic over gezien dus bij deze.
wat is je favoriete ijs-smaak? (mag er ook meer invullen :)) ik heb het liefst tiramisu en straciatella ijs uit italie (ja ik ben verwend :o) maar chocolade ijs van haagen dasz en alle smaken ben & jerry's zijn ook heeeel erg lekker :D |
meloen (in euro disney geprobeerd is heerlijk!!!!)
|
chocolade, aardbei, straciatella, perzik, kersen en waarschijnlijk wel meer :)
|
chocolate chip cookie dough (alle van ben&jerry´s eigenlijk wel)
yoghurt frambozen walnootcaramel aardbei al het haagen dasz ijs |
Ben & Jerry's is wel oke.
Kaneelijs(vooral i.c.m. warme appeltaart of apfelstrudel). Slagroomijs van "Van der Linden" die banketbakkerij op de Nieuwendijk in Amsterdam. |
Chocolade
|
Zelf gemaakte Citroen of Mango ijs
|
inderdaad, alles wat met iegen handjes gemaakt is smaakt 100 x zo lekker :D :D
|
Van eigengemaakt ijs vreten wij altijd de helft al op in onbevroren toestand, zo lekker is het. Gelukkig heb je in Leiden drie van de beste italiaanse ijssalons in nederland.
Die bosbessen.... |
Straciatella ijs van de Australian....heerlijk (y)
|
een bakje van die ene Italiaan met bosbessen- en yoghurtijs.. mmmmmm :cool: (y)
|
bosbessen
yoghurt chocola waterijs: raket & festini peer :cool: |
peer, chocolade, citroen, banaan, tropische zooi.
|
caramel en vanille...ben niet echt voor fruitsmaken in ijsjes :)
|
groene appel
bosbessenyoghurt mango malaga peer |
Ik houd van ijs :o maar ik zou niet weten welke mn favo is.. maar die van zo'n echte ijssalon zijn bijna altijd lekker.
|
Chocolade
Pistache Banaan |
Citaat:
straciatella of mokka mokka oid denk ik. Voor nieuwe smaakjes ben ik ook altijd wel in |
Straciatella, alpencaramel, ananas, bitterkoekjes, kokos. Dat zijn zo mijn favoriete smaakjes.
|
Straciatella! :D
|
citroen, perzik en pistache
|
vanille, aardbeien, chocola..
|
Fruitsmaken. En ik heb een chocolade-ijstrauma. Dat is echt vies!
|
citroen en perzik/mango die ik in Italië heb uitgeprobeerd. Echt verrukkelijk!
|
Chocoladeijs met slagroom. Citroenijs en bosvruchtensmaak vind ik ook gruwie lekker.
|
Chocola, tiramisu, cappucino, aardbei, vanilleijs met drank(amaretto, creme du cassis, koffielikeur), banaan en magnums.
|
Ligt er aan wanneer ... als het warm is zijn waterijsjes heel lekker, en dan zijn alle smaken wel lekker (nou ja, behalve citroen dan, die hoef ik niet zo), van roomijs meestal ook fruitsmaakjes, tiramisu kan ook heel lekker zijn ... iig geen chocola, heb ik een aversie tegen.
|
IJS:):)(y)!
Ik ben al van jongs af aan gek op citroenijs, vroeger at ik alleen dat. Maar ik hou ook erg van straciatella, en tirmamisu. Eigenlijk vind ik bijna alle smaken ijs wel lekker, als het maar een beetje goed ijs is en niet van dat chemische spul. En Ben & Jerry en Hagendasz zijn idd ook goed te doen(y). Laatst hadden we, ik geloof van Hagendasz, ijs met de smaak 'citroentaart met stukjes koek' of zoiets. Die was hemels:). |
Appel-Crunch van de albert heijn vind ik erg lekker. Aarbei (geloof ik) van Hertog ook. Van gewoon schep-ijs vind ik pistache een hele lekkere smaak. En natuurlijk is de cranberry sorbet van 'De Koffiemolen' op Terschelling (Formerum) ook niet te versmaden.
|
Italiaans schepijs, en dan de smaak groene appel of citroen (y)
|
jammie!
pistache en straciatella en nog wel paar... vind bijna alles lekker
|
Ik heb maandag kokos ijs gegeten, dat is lekker. Ik had een bolletje besteld. Dus ik krijg zo'n horentje met een bolletje erop en een ander bolletje ertegenaan geplakt en daaraan zat nog zo'n wafeltje. En dat alles voor 60 eurocent. Van de ijscoman die vlak voor onze school staat!
|
italiaans ijs, en dan geen fabrieksijs...
het notenijs van Van der Poel in Hengelo is erg (y)... evenals het yoghurtijs daar... |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: het ijs dat het oude vrouwtje in Hulsberg maakt is ook erg lekker, ze gaat vast binnenkort weer open, je moet er nog steeds naar toe met Rik:) |
- kaneel ijs
- walnoten ijs - hazelnoten ijs - chocolade ijs (met stukjes erin :D) - cornetto's |
Tien jaar geledn waren wij in Zuid-Limburg op vakantie en dara stond elke dag ene ijscomannetje. Toen ben ik helemaal verslaafd geraakt aan citroen :) En nu neme ik nog steeds altijd citroen als ik een ijshoorntje neem (y)
|
ik was ooit in amsterdam en daar vrat ik een perenijs van ongeveeer 5 gulden met slagroom.. lekka!
zit in de omgeving van het museumplein, of zat, want tis al zeker 8jaar geleden |
T liefste caramel (en dan ook met stukjes caramel) en Mint (met stukjes mint chocola) Vooral het ijs bij van der Poel in Hengelo is superlekker!!!! Ze hebben ook al heel wat prijzen voor hun ijs gehad:)
Echt Jammiejammie:) En van der Poel komt naast pinokkio op de oude markt te zitten in Enschede :):) zei mn vader gister |
Citaat:
|
citroen :)
|
Op nummer 1 staat zekers te weten de Citroen van Ciao! (IJssalon uit Roosendaal) en verder, ijs van Roma uit essen, België. Echt heerlijk! Dropijs, kauwgomijs...zulke varianten
|
chocola en aardbei
groene appel citroen |
eeehhhh citroenijs denk ik maar cocos en ananas ijs zijn ook erug lekkerr
|
lievelingsijs
de titel zegt het al,
wat is jouw lievelingsijs?!! (als je ijs lust dan?) die van mij - choco - mango - citroen - meloen |
pecan-caramel en amarenen
|
Drie Chocolades van Hertog. :o
|
citroen-ijs :cool:
|
ijs van Co
het lekkerste ijs dat er is :) verder vind ik qua smaken stracciatella en chocola wel erg lekker |
Aardbei :D
Vanille Chocolade (Hertog 3 chocolades.... *zwijmel*) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |